2024-02-02, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Gädduppdatering.

Badrumsmattan i Örebro (Napp #338)
https://dumpen.se/2023/12/28/badrums...ebro-napp-338/

Vi var många som inte ville byta med skäggige mannen på fritidsgården efter han gäddat till det. Hans sambo var byggd som en gladiator. Hon kommer vika honom som en TOPS. Men nu har gäddan fixat egen lägenhet i samma stad. Skönt.

Vad tar du för ett sug? (Napp #345) Lund
https://dumpen.se/2024/01/10/39542/

Rödluvan fortsätter tappa styrelseuppdrag. Idag rök även suppleantplatsen i frugans Yogaföretag.

Gäddan som inte har problem (Napp #164) Kalmar
https://dumpen.se/2022/11/13/gaddan-...-problem19065/

Kalmargäddan med bästa telefonsamtalet hittils firar 43 år gammal imorgon. Jag kommer iallafall fira in med pompa och ståt.

Gäddan: Men jag har ju inte problem!
Sara: Om man skickar 25 snoppbilder till ett barn och inte tycker det är ett problem, då har man DEFINITIVT problem.
Gäddan: ............ Tycker du ja!

https://dumpen.se/wp-content/uploads...317911290.jpeg

Hahaha!!! Mannen utan problem hade jag helt glömt bort!! Många skratt i det samtalet!!
Citera
2024-02-02, 20:00
Avstängd
UppsalaMILFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalle46
Är det inte så att dom flesta gäddorna har onormalt små kukar? Kan det vara den största anledningen till att dom söker sig till barn? Barnen har ju ingen erfarenhet av storleken på en "normal pick" och gäddorna vet att dom inte kan bli hånade för det lilla skottet dom fått att pissa med.
Tänker på denna sista tomten med äppelkinderna,#361#. Han skickar en bild på sig till barnet men man vet inte vad som är tummen eller kuken?
Pinsamt, och nu kan hela Sverige se den!

Jag tror det kan gå en röd tråd i det du skriver.
Men sen har vi #292 Hank som bajsar in på 2st DECIMETER manligt könsorgan.. så några storkukade barnknullare finns det allt.
Citera
2024-02-02, 20:25
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Jag läser precis loggarna på dumpen samtidigt som jag växlar med videospelaren. Vilket mästeverk må jag säga, vilken snörplig saga det blev. Han åkte upp till himlen med sin "dröm"tjej som han letat hela sitt liv efter på internet. Så kom en höjdhoppare och en skrikig tant som skicka honom till psyket istället. Detta fallet slår det mesta. Från himlen rakt ner i underjorden på några sekunder.

Edit: Jag skrattar så jag kvävs. Läs loggarna på #359. Han bokar upp sin drömtjejs date på en strandpromenad. Sedan lyckas fiskaren gräva fram att det är ju förfan en kyrkogård. #359 medger att han faktiskt aldrig varit där så han valde bara ett ställe som såg bra ut på kartan. Han kommer med ett tillägg att det inte alls är mitt i skogen, utan det ska minsann en återvinningstation där det det inte finns skog och är folktomt. Hans tjej som han är helt förälskad i ska nämligen suga av honom där har hon lovat.

Studerar man sedan google maps bilden har han marketarat platsen på ska där dom ses på mitt ute i havet.!

Denna logg borde få något pris.

Här måste jag medge att du pekat ut ett stycke fantastisk humor som jag missat eftersom jag inte orkat läsa loggen.
Men jag håller med dig! Detta är bortom fantastiskt! Först det faktum att han ser ut som en Gollum med glasögon, sedan att han inte kan stava ett enda ord rätt, alltså ful som jävulen och dum som ett jävla spån! Och trots bristen på ligga så är han självfallet en MÄSTARE i sängen, på klassiskt gäddmaner naturligvis!
Sedan toppar vi retard-kalaset med träffen och kartan, ja jävlar i mig. Detta ÄR kul!!😂
Citera
2024-02-02, 20:45
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gidjon
Bara förtydliga. Han flyttade hit i april förra året. Föregångarna var ett jättemysig äldre par, men pension för trädgård. Han har mestadels förstört den sedan han flyttade in. Han är förövrigt usel i trädgården och som människa samt granne!

Det förklarar saken. Google Streetview-bilderna med den välansade trädgården är tagna oktober 2020, och den som är uppmärksam kan se att han flyttade dit efter 2020. Alltid uppskattat när någon ny användare kommer hit med förstahandsinformation! Berätta gärna allt annat du kan komma på om dina interaktioner med honom.
Citera
2024-02-02, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreyaMa
Vaselinmannen #357.... har rätt mycket information om den här äckliga raggargubben. Han brukade bo i Blomstermåla i ett skabbigt hus, där det ständigt befann sig utsatta tonårstjejer, allmänt löst folk och raggare. Det var konstant fest och han bjöd alla småtjejer på hembränt och cigaretter. Betalningen var sexuella tjänster/övergrepp. Det var verkligen ingen av de vuxna som oroade sig över åldrar, varför flickorna var där, etc. Några flickor var bara 14-15.

Han har utnyttjat många olika unga, utsatta tjejer förut och även då (detta är cirka 20 år sedan) gömde han sig bakom "jag är så snäll som tar hand om dessa trasiga flickor."

Många i Blomstermåla måste ha känt till den här misären, men ingen brydde sig. Även hans två söner som var mycket unga vid tillfället var där ibland, mitt bland allt supande och trasiga tonåringar.

Han är en katastrof och har haft den här läggningen länge.

#357 Förvånar mig inte, hans bedyrande i chatten om hur snäll han är känns igen ifrån andra rent av farliga gäddor (TomGoth exempelvis)
Vi får hoppas att han lugnar ned sig nu.
Citera
2024-02-02, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Det förklarar saken. Google Streetview-bilderna med den välansade trädgården är tagna oktober 2020, och den som är uppmärksam kan se att han flyttade dit efter 2020. Alltid uppskattat när någon ny användare kommer hit med förstahandsinformation! Berätta gärna allt annat du kan komma på om dina interaktioner med honom.
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Så nu finns tiden till att svara. Aldrig skrivit något här, så förra inlägget missade jag citatet.
Han blev ju tagen i måndagskväll efter allt ni läst. Tisdag åker han till jobbet som vanligt, där blir han ej välkommen av kollegorna som redan fått veta detta. Samma dag får han sparken. Sambon fick pausa arbetet på grund av att de då inte visste om hon kanske var inblandad (statligt anställd). Hon verkar ändå ok, lite tystlåten bara. Förmodligen nerstampad i skorna de senaste åren. Sambon flyttat ut tisdag, hans bil står kvar på parkeringen. Det går flera flyttlass på onsdag. Så hon är veck, hon har redan ändrat adress. Rykten säger att han sitter på psyk i Skövde just nu, ingen vet. Han är inte hemma iaf, ingen har sett han sedan tisdags när han åkte till jobbet. De flesta i omgivningen visste detta tisdageftermiddag, djungeltrummans skinn gick som gäddans så att säga. Alla väntade på inlägg på dumpen onsdagkväll, inget kom.. ridå. På torsdag small det. De flyttade som sagt in förra året. De har inte fått några vänner direkt, han var ganska udda tyckte folk. Hörde till och med i somras att något sagt ”ger man fan på att han är pedofil” döm om den förvåningen..
Citera
2024-02-02, 21:33
Medlem
#361 Wtf! Varför har mannen, som ger Påskharen ett namn, arbetsgivarens overall med övertydlig logga på sig när han vill vara hemlig och ”diskret”? Är mannen ifråga totalt i avsaknad av mätbar intelligens?
Påskharen smög sig in på arbetstoaletten för att runka
Strax därefter kontrollerar han om kundens bil oförklarligt har drabbats av punka.
Citera
2024-02-02, 21:41
Medlem
Citat:
Så nu finns tiden till att svara. Aldrig skrivit något här, så förra inlägget missade jag citatet.
Han blev ju tagen i måndagskväll efter allt ni läst. Tisdag åker han till jobbet som vanligt, där blir han ej välkommen av kollegorna som redan fått veta detta. Samma dag får han sparken. Sambon fick pausa arbetet på grund av att de då inte visste om hon kanske var inblandad (statligt anställd). Hon verkar ändå ok, lite tystlåten bara. Förmodligen nerstampad i skorna de senaste åren. Sambon flyttat ut tisdag, hans bil står kvar på parkeringen. Det går flera flyttlass på onsdag. Så hon är veck, hon har redan ändrat adress. Rykten säger att han sitter på psyk i Skövde just nu, ingen vet. Han är inte hemma iaf, ingen har sett han sedan tisdags när han åkte till jobbet. De flesta i omgivningen visste detta tisdageftermiddag, djungeltrummans skinn gick som gäddans så att säga. Alla väntade på inlägg på dumpen onsdagkväll, inget kom.. ridå. På torsdag small det. De flyttade som sagt in förra året. De har inte fått några vänner direkt, han var ganska udda tyckte folk. Hörde till och med i somras att något sagt ”ger man fan på att han är pedofil” döm om den förvåningen..

Att han åkte till jobbet som vanligt efter konfrontationen, han måste ju förträngt allvaret eller inte förstått vidden av det. Själv hade jag sjukskrivit mig och väldigt diskret pratat med chefen.

Är nog snabbaste separationen i Dumpens historia tror jag. Jobbigt för frun, men bra att bli av med en sån äcklig kuf.
Citera
2024-02-02, 21:54
Medlem
Någon som vet hur det går för rektorn som ville betala en 5 hunka för ett sug
Citera
2024-02-02, 21:57
Medlem
Citat:
Tack för din info!
Citera
2024-02-02, 22:00
Medlem
#361 Lyssnade precis på samtalet och jösses vad han avbryter Sara hela tiden. Att han jobbat på Polismyndigheten var inget han vill kännas vid, det märktes tydligt.
Citera
2024-02-02, 22:07
Avstängd
UppsalaMILFs avatar
Citat:
Bara förtydliga. Han flyttade hit i april förra året. Föregångarna var ett jättemysig äldre par, men pension för trädgård. Han har mestadels förstört den sedan han flyttade in. Han är förövrigt usel i trädgården och som människa samt granne!

Hur var han som granne?
Hur har han förstört trädgården?
Är hans ex sambo också cepeskadad i trädgården?
Senast redigerad av UppsalaMILF 2024-02-02 kl. 22:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in