2024-02-03, 18:33
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Ja, det är jävligt kul när Sara säger till gäddan att hon känner igen hans röst. Då försöker han förvanska rösten så gott det går, men han kan helt enkelt inte. Vissa människor saknar helt denna förmåga, medan det är hur enkelt som helst för andra.

Gäddan: "Vem är ni? Vet ni var han är?"

Ja, herregud! Här seglade han upp i samma gädd-klass som "Det går åt helvete med frugan" och Hank.

Tala är silver, men tiga är guld!

De borde kontakta en gäddkonsult innan de uttalar sig.
Citera
2024-02-03, 18:41
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ja, det är jävligt kul när Sara säger till gäddan att hon känner igen hans röst. Då försöker han förvanska rösten så gott det går, men han kan helt enkelt inte. Vissa människor saknar helt denna förmåga, medan det är hur enkelt som helst för andra.

Gäddan: "Vem är ni? Vet ni var han är?"
Ja det är så kul och sedan när han försöker att låta så där lite barsk i tonen som en riktigt arg chef, då blir det ännu roligare
Citera
2024-02-03, 18:43
Medlem
sandyhells avatar
"Vem är ni, SARA?" Haha, vilken blunder!
Citera
2024-02-03, 18:54
Medlem
timpanis avatar
Telefonsamtalet mellan Sara och #362
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Ja det är så kul och sedan när han försöker att låta så där lite barsk i tonen som en riktigt arg chef, då blir det ännu roligare
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Han låter så högfärdig också, [som] att [han] har hög hatt och monokel på sig.
Ja, hans fejkröst låter lite som Peter Magnussons imitation av Kung Carl XVI Gustaf i Hej Baberiba.

Han tänkte nog att denna förvirrade och lite överklass-anstrukna röst var tillräckligt långt från hans egen arbetarklass-stockholmska för att Sara inte enkelt skulle höra att det var han!
Citera
2024-02-03, 19:04
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Telefonsamtalet mellan Sara och #362

Ja, hans fejkröst låter lite som Peter Magnussons imitation av Kung Carl XVI Gustaf i Hej Baberiba.

Han tänkte nog att denna förvirrade och lite överklass-anstrukna röst var tillräckligt långt från hans egen arbetarklass-stockholmska för att Sara inte enkelt skulle höra att det var han!
Precis i början av telefonsamtalet, innan han förgäves försöker ändra rösten lite, låter han exakt som Henrik Dorsin:

"Kevni! Japp. Och vi undrar vad– Vi har försökt att få– nå honom."
Citera
2024-02-03, 19:05
Medlem
SithMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986

Ingen aning om det är sant det du säger. Du snackar ju rätt mycket skit, har samma trovärdighet som Nordkoreansk statstelevision.

Men opponera att du har rätt. Googla på mortaliteten vid hjärttransplantation och personlighetsförändringar. Han kommer ju sannolikt inte att bli en gammal man. Lever konstant med ett Damokles-svärd hängandes ovan sitt huvud.

Detta enligt dina egna uppgifter, som du inte ens hade förstånd nog att googla betydelsen av.

Ska han ha frikort att ge sig på minderåriga då alltså?

"Vem är ni SARA?"
Citera
2024-02-03, 19:16
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster

Ska han ha frikort att ge sig på minderåriga då alltså?

"Vem är ni SARA?"

Han kan knulla vem han vill. Det skiter jag i. Diskuterar hans påstådda hälsoproblem.

Han är ju faktiskt ovanligt uppriktig om några saker. Han säger att han är kort, fet och ful. Och det stämmer. Tror att han angav rätt ålder också.

Den där 14-åringen var ju väldigt genomskinlig. Tycker jag. 500kr var ju dessutom långt under marknadspris. Har aldrig stött på någon som varit så billig.
Citera
2024-02-03, 19:21
Medlem
timpanis avatar
Från konfrontationen med #362:

– Jag heter Sara och jag driver Dumpen.se.
– Jag förstår det.

...några minuter senare:

– Men​ ​snälla, vad är Dumpen.se? Jag fattar inte...

Senast redigerad av timpani 2024-02-03 kl. 19:23.
Citera
2024-02-03, 19:32
Medlem
timpanis avatar
"Melissa", 13–14 år från Karlstad – som #362 hävdar att han inte sexchattat med – ville åka till ända från Karlstad till Stockholm för att träffa denna superhunkiga girarrgud. Men han avböjde, eftersom hon ville att han skulle köpa alkohol och cigaretter till henne.

Troligt?
Citera
2024-02-03, 19:43
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
"Melissa", 13–14 år från Karlstad – som #362 hävdar att han inte sexchattat med – ville åka till ända från Karlstad till Stockholm för att träffa denna superhunkiga girarrgud. Men han avböjde, eftersom hon ville att han skulle köpa alkohol och cigaretter till henne.

Troligt?

Klart som fan att det inte är troligt! Jag gillar och stödjer dumpen, men det finns ingen chans i helvetet att någon av dessa gäddor någonsin skulle få till en träff med en riktig fjortis…
Citera
2024-02-03, 19:45
Medlem
ragingcows avatar
Vilket nummer är det på den gäddan som sitter på McDonalds? Han är ångerfull och sen kollar upp och ser överlycklig ut när han känner igen Patrik.
Citera
2024-02-03, 19:48
Medlem
i-go-arounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Klart som fan att det inte är troligt! Jag gillar och stödjer dumpen, men det finns ingen chans i helvetet att någon av dessa gäddor någonsin skulle få till en träff med en riktig fjortis…

Fast där har du fel. Många av gäddorna är dömda för övergrepp på minderåriga.
Påminner om #300. Läs loggarna och lyssna på samtalet.
https://dumpen.se/2023/10/30/trehund...00-norrkoping/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in