Vad hette 289? Hittar inget namn på Ratsit som stämmer överens med rebusen.
Förnamn: Samma som Guillou
Mellannamn: Samma som Persbrandt heter i förnamn
Efternamn: Samma som författaren Jackie. Avliden 2020 och chefredaktör för judisk krönika mellan 1980-2015.
1. Mannen som pratade om allt annat än att han fastnat på kroken (napp igen)
Känd som mannen som satt med sin hund i bakluckan på sin bil när Dumpen kom.
Tid från uthängning till självmord: en månad.
Månad för dödsdatum: Februari
Hängdes ut i: Januari
2. Det andra självmordet var av en man som inte hann bli uthängd. Han fanns på missing people och hittades sedan drunknad. Enligt uppgifter bodde han i Ljungby/Hamneda. Förnamn samma som Annikas bror i Pippi Långstrump. Efternamn samma som en hockeyspelare som beskrivs såhär på Wikipedia:
Johan ********* född 6 januari 1976 i Huskvarna, är en svensk före detta ishockeyspelare som spelade största delen av sin karriär i HV71. Han har blivit svensk mästare med HV71 fyra gånger. Han har gått på ishockeygymnasiet Sanda i Huskvarna.
3. Mannen utan samvete (Napp #184)
Tid från uthängning till självmord: två månader.
Månad för dödsdatum: Mars
4. DinK på kroken tillslut (Napp #225)
Tid från uthängning till självmord: en dryg månad.
Månad för dödsdatum: Juni
Hängdes ut i: Maj
5. Mr X blev slak på en tredjedels sekund
Tid från uthängning till dödsdatum: ett och ett halvt år.
Månad för dödsdatum: Juli
6. PappaStor (Napp #289)
Tid från uthängning till dödsdatum: fyra månader.
Månad för dödsdatum: Februari
Hängdes ut i: Oktober
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Vilka 4 nummer på dumpens sajt är det som tagit sina liv?
"En 38-årig Norrköpingsbo misstänks ha planerat ett mord på en bekant och häktades på onsdagen. Mannen har tidigare fått psykiatrisk tvångsvård flera gånger och åtalades nyligen för ha misshandlat en restauranganställd och sexuellt ofredat en kvinna."
Är det helt bekräftat att 225 tog livet av sig? När jag var inne ett tag så visste inte många något om den gäddan
Någon som vet hur?
Ja. Han var med på missing people. Tydligen hade dom räddat honom från drunkning. Fast han sprang tillbaka till sjön så fann dom gäddan i vassen senare.
Apropå suicidfrekvensen hos gäddorna. Har hört att suicid beror på tre grundorsaker, eller en kombination av dessa:
Social deklination,
Psykisk ohälsa,
Försmådd kärlek.
Att bli ertappad av dumpen som gädda uppfyller dessa tre. Uthängd och socialt självmord av allmänheten, försmådd kärlek för man fick inte sin "kärlek" besvarad, och att vara intresserad som vuxen person av barn är någon form av psykisk ohälsa.
Det har jag gjort, kan du varken skriva ut ett par simpla nummer eller hänvisa till specifika sidor med relevant information så kunde du ju lika gärna inte ge något svar alls.
Det tog mig exakt 5 sekunder att bläddra bakåt 3 sidor så hittade jag informationen du efterfrågade.
Samma information som har stötts och blötts ett antal gånger.
#289 måste ju blivit deprimerad och på det vet jag inte om han förlorade jobb och familj. Men kanske vaknade han varje morgon med starkt sug efter barn och fick kraftig ångest Tyvärr tror jag att pedofili är obotbart?
Angående avskedsbrevet: Han tycker inte detta är Dumpens fel, men det är deras fel att han "åkte fast". Tror jag. Han är någon sorts semi narcissist.
Senast redigerad av Florman 2024-02-08 kl. 06:32.
Gäddan Pappa Stor (vidrigt chattnamn förövrigt) var en stor lögnare. Kolla in hela konfrontationen med Dumpen!
Hade han blivit kapad och lurad till platsen?
Hans uppträdande och försök till lögner och förklaringar är direkt pinsamma.
Telefonsamtalet med barnrösten är bland det vidrigaste och mest manipulerande hittills på Dumpen.
Kommer gäddans agerande fram till allmänheten är nog livet kört om man inte lever bland pedofiler och perversa sexgalningar.
Pappa Stor gjorde som många trasiga och sexuellt utnyttjade barn gjort. Han avslutade frivilligt sitt lidande. Han var erbjuden hjälp men orkade tydligen inte ta sig igenom skammen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!