• 1732
  • 2132
  • 2182
  • 2231
  • 2232
  • 2233
  • 2282
  • 2332
  • 2732
2024-02-20, 16:03
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
Vem skriver du om? #375 Leif är 61år.

Ok, jag såg på dumpen en skärmdump från www.kamrat.com där det stod att Leffe var 56 år, men nu ser jag att denna information var från 2020.
Citera
2024-02-20, 16:05
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#375 körde nog på en variant på #371 manus och skyllde på flintskalliga Tomas.

#371:
Meeen kolla..kolla nu här..det är så här va att.. Det var en gång en skallig man ca 50 som ville ge mig ett paket va och jag vet inte vem han är va (men jag tänkte att det var najs att duscha innan träffen så man luktar lite gott) han kanske är sur på mig för något jag har gjort men jag vet inte….men detta är jättevanligt, jag vet det för jag håller på med IT och sådant här händer hela tiden…….
Ibland har jag Kik men inte snap men ibland har jag bara Kik men då bara på min PC……men ibland har jag ingetdera, det hänger på dagsform och vem som frågar.
Jag tar inte upp främlingar till mitt hotellrum med undantag för barn jag heller aldrig träffat, men får jag pissa dem i munnen och att de slickar mig i röven kan jag göra undantag från den regeln. Ibland ställer jag även upp och distribuerar okända personers paket runt om i Sverige……

Ja han hade i alla fall en berättelse som många av oss skulle kunna köpa som trovärdig.
Citera
2024-02-20, 16:09
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Ja han hade i alla fall en berättelse som många av oss skulle kunna köpa som trovärdig.
#371 Absolut, har sagt det hela tiden att man ska passa sig för den där jävla flintisen Tomas.
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-02-20 kl. 16:14.
Citera
2024-02-20, 16:11
Medlem
Chablisnoirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
#375 Centerns Kapten

Tyckte det var intressant att en 13-åring blivit våldtagen och ville själv våldta henne.

Dyker upp på plats för att genomföra våldtäkten.

Meningen som kryddade till det lite extra: "Jag har inte vågat tidigare."

Hoppas att han inte har något 13-årigt barnbarn.
Hans fru borde inte vara ledsen. Eventuellt 13- årigt barnbarn kanske är räddat nu.
Har han egna släktingar som han varit på?
Intresset verkar ju finnas i alla fall.
Hoppas familjen kan gå vidare i livet utan honom. De ska inte känna skam.
Bara klipp med honom.
Citera
2024-02-20, 16:25
Medlem
Sumegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chablisnoir
Hoppas att han inte har något 13-årigt barnbarn.
Hans fru borde inte vara ledsen. Eventuellt 13- årigt barnbarn kanske är räddat nu.
Har han egna släktingar som han varit på?
Intresset verkar ju finnas i alla fall.
Hoppas familjen kan gå vidare i livet utan honom. De ska inte känna skam.
Bara klipp med honom.

Jag tycker tvärt om att familjen bör visa barmhärtighet.

Hans handlingar är förstås vedervärdiga men de är inte hela hans person. De har säkert tusentals ljusa minnen och erfarenheter tillsammans.

Att behålla fattningen och fortsätta att, trots allt, se personen som en människa vore det mest mogna.

Vem vet, om några år kanske det visar sig att dessa omdömeslösa handlingar var första tecknen på demens.

Mvh
Citera
2024-02-20, 16:30
Avstängd
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumeg

Hans handlingar är förstås vedervärdiga men de är inte hela hans person. De har säkert tusentals ljusa minnen och erfarenheter tillsammans.

Att behålla fattningen och fortsätta att, trots allt, se personen som en människa vore det mest mogna.

Vem vet, om några år kanske det visar sig att dessa omdömeslösa handlingar var första tecknen på demens.

Mvh

#375 Så sant, Leffe kanske är påväg in i demens och det var någon i tråden som skulle kölhala honom.
Citera
2024-02-20, 16:32
Medlem
sebertos avatar
Citat:

Mvh
Oj oj oj här försöker vi minsann urskuldra och förminska och du har inte en aning vad han kan ha gjort tidigare. Människan har tydligen hållit på med detta i åratal och har försökt framstå som en samhällets stöttepelare som politiker och nämndeman. Någon jävla måtta får det vara på dumheterna. Ska barnen få vara i fred ska dessa as stötas ut så de tar sig av daga så det avskräcker andra as.
Citera
2024-02-20, 16:46
Medlem
Citat:

Mvh

Lägg ner det där! Undanflykter och ursäkter existerar inte när man ger sig på barn.
Vi pratar om en aktiv politiker och militär som hållit på med detta i flera år. Han är tillräckligt klar för en ledande roll inom politiken så han är tillräckligt klar för att ta ansvar.
Hade ett barn dykt upp där nere i garaget så hade han våldtagit det, det säger han ju själv i konfrontationen.

Alla vidriga människor har fina sidor: Hitler, Breivik, Fritzl, Bin Laden… Ge din barmhärtighet till dom också..
Citera
2024-02-20, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Oj oj oj här försöker vi minsann urskuldra och förminska och du har inte en aning vad han kan ha gjort tidigare. Människan har tydligen hållit på med detta i åratal och har försökt framstå som en samhällets stöttepelare som politiker och nämndeman. Någon jävla måtta får det vara på dumheterna. Ska barnen få vara i fred ska dessa as stötas ut så de tar sig av daga så det avskräcker andra as.

Demens? Varför inte kalla det för vad det faktiskt är. Ondska. Eller är det mina barn och andras ungar?

Tror oavsett att den familjen är helt förändrad. Ingen kommer att låta honom vara ensam med barnen. Ingen frisk förälder kommer att tillåta att han pratar med deras barn. Han har i allas ögon blir en FUL GUBBE, med all rätt.
Citera
2024-02-20, 17:24
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Tagga ner för h-e! Vad är det för pöbelhittepådynga du sprider? Du framstår som totalt sjuk i huvudet som går igång på att trissa upp lynchstämningar och scenarier som ej existerar. Prio hos vissa postare i tråden verkar vara att få utlopp för sadism och ren ondska, snarare än omsorg om barn.
Vi får väl ändå tillåta varandra att både spekulera fritt och suga på karamellen efter den fina fångsten? Självklart är 375 precis den typen som sent in på grillfesten trippar över tomtgränsen och trycker grannfrun i skitan. Det tål att upprepas. Den här vinpimplaren har burit hem många kilo slidbakterier som frugan omedveten varit tvungen att samsas med hemma i lakanen på det gamla parets gemensamma dubbelsäng. I vissa vinklar är han ju rent av förtjusande lik Staffan Ling, den gamla hingsten.

"Det ska va hemkört och lingondricka"
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-02-20 kl. 17:27.
Citera
2024-02-20, 17:35
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Vi får väl ändå tillåta varandra att både spekulera fritt och suga på karamellen efter den fina fångsten? Självklart är 375 precis den typen som sent in på grillfesten trippar över tomtgränsen och trycker grannfrun i skitan. Det tål att upprepas. Den här vinpimplaren har burit hem många kilo slidbakterier som frugan omedveten varit tvungen att samsas med hemma i lakanen på det gamla parets gemensamma dubbelsäng. I vissa vinklar är han ju rent av förtjusande lik Staffan Ling, den gamla hingsten.

"Det ska va hemkört och lingondricka"

#375 Haha! Men Hassan tror du på fullt allvar att den här galten fått ligga runt utan att betala för sig? Man ser att han ganska snabbt i chattarna var inne på motprestationer. Hoppas att kvinnor i hans närhet har bättre smak än sära på benen för Leffe.
Citera
2024-02-20, 17:36
Medlem
#375 Togs precis upp i nyheterna på "efter fem"
Citera
  • 1732
  • 2132
  • 2182
  • 2231
  • 2232
  • 2233
  • 2282