2024-02-24, 06:48
Medlem
Applegeezers avatar
Jag fattar inte hur han kan stå och vara stöddig men han är väl dåligt uppfostrad, säkert en sån som kaxar mot polisen också.
Bra hanterat av Dumpen ändå.
Sjukt att hålla på att dra i snoppen på jobbet, blir nog ett avslut där för han när hans arbetskompisar får reda på vad han går för
Citera
2024-02-24, 07:15
Medlem
Applegeezers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
Storsprutare precis som jag. Finns bättre sätt att spilla sin säd på. Gäddjävul.
Konfrontationen var... Den var bra. Inga direkta undanflykter, det fanns ett uns av "såhär funkar jag" som hade varit intressant att gå djupare i. Ingen sprint eller full gas därifrån.

Nu börjar ditt helvete.

"Storsprutare" 🤣
Citera
2024-02-24, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knickedick108
Jag har arbetat inom befattning med betydligt mer känsliga uppgifter inom FM i 17 år så jag har HYFSAT god kunskap om vad en sketen kapten på K4 sitter på..

Det är högst tveksamt om en kapten på K4 som är 60-ish har tillgång till vare sig kryptonycklar till MG-K eller sambandsnycklar, möjligen fysiska nycklar/ koder till vapenkassuner.
Har du insyn i den tjänst gädda #375 har/hade eller spekulerar du bara och vill göra sig märkvärdig?
Citera
2024-02-24, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Applegeezer
Jag fattar inte hur han kan stå och vara stöddig men han är väl dåligt uppfostrad, säkert en sån som kaxar mot polisen också.
Bra hanterat av Dumpen ändå.
Sjukt att hålla på att dra i snoppen på jobbet, blir nog ett avslut där för han när hans arbetskompisar får reda på vad han går för
Tror inte det handlar om dålig uppfostran, det här är ett drag i brist på empati, kalla det psykopati om ni vill, för det är däråt jag lutar.
Gädda #379
Citera
2024-02-24, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Rebus på #300 efterlystes?

Väsande dildotjockisen med headset och psykadelisk tisha.

Tilltalsnamn: _ _ _ _ _ _ Samma som fotbollstränare Andersson som var assisterande i landslaget 2004-2009 och Killinggängets karaktär Järverup

Förnamn: _ _ _ _ _ Samma som jazzmusikern Egerbladh, dock utan D

Förnamn: _ _ _ _ Sveriges andra största stad minus BORG

Efternamn: _ _ _ _ _ _ _ _ _ Första ledet är Sveriges huvudstad minus STOCK andra ledet är samma som köpmannen Jacob Gavelius Lagerstedt minus LAGER

Född samma år och månad (dock dagen efter) som Bill Ward i Black Sabbath

Skriven i staden som kallas Peking

Kommer ihåg tilltalsnamnet från de förra rebusarna och det är samma liksom staden. Men vill minnas att de förra rebusarna spretade än hit och än dit, och pekade ut fel personer. Kommer ihåg att jag hittade någon med utländsk fru.
Citera
2024-02-24, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Jag får inte intrycket av att #379 kommer att få ett särskilt stort helvete. Han verkar vara obrydd. Han är dessutom väldigt ung, bland de yngre som avslöjats. Han kom inte med några undanflykter, han förnekade inget och han verkade dessutom reta upp mongot Patrik ordentligt. Jag tror att den här killen kommer att gå ganska torrskodd igenom det här. Han lär bli av med jobbet men i den åldern är det ingen katastrof. Det finns sällan några villalån att betala när man är i de tidiga tjugo.

Tar han itu med det här nu så kan det här vara det som räddar honom från att utvecklas till en av de tragiska runkgubbarna som Dumpen vanligen hänger ut. Jag har svårt att känna riktig ilska mot så unga människor även om de beter sig såhär. Det här är inte 63-åriga Jan-Erik som smyger undan fruns vakande ögon för att skicka en kukbild till en tolvåring.

Kul också att hans attityd verkar irritera många.
Det är uppenbart att du köper manipulationen från någon jag vill kalla psykopat. Det är inte ovanligt utan högst normalt då de inte reagerar som normala personer.
Hans puls gick inte upp utan i hans sfär skulle detta bara handla om njutning? Fint omskrivet.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-02-24 kl. 09:32.
Citera
2024-02-24, 09:29
Medlem
Biggedys avatar
Nån som vet hur det går för filipino-gäddan??
Citera
2024-02-24, 09:30
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Det är uppenbart att du köper manipulationen från någon jag vill kalla psykopat. Det är inte ovanligt utan högst normalt då de inte reagerar som normala personer.
Hans puls gick inte upp utan i hans sfär skulle detta bara handla om njutning? Fint omskrivet.
Nu är det #379 det gäller och ingen annan.

Det skulle vara intressant att veta vad du har för examen som medger att du kan ställa diagnosen psykopati genom ett filmklipp på 3-4 minuter?

Men ja, jag tycker att det är roligt att grabbens attityd stör så många. Det är alltid roligt när de korkade kreaturen ser rött. Det är även roligt att Patrik blir så provocerad. Patrik är en jävla idiot, det har han visat i hundratals filmklipp nu. Argsint, provocerande, otaktisk och helt tondöv för kritik. Han kan verkligen inte läsa av en situation. Där är Sara ljusår mycket bättre. Patrik är en belastning för Dumpen som det ser ut idag. Han är en bromskloss som hindrar att produktionerna utvecklas.
Citera
2024-02-24, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Lite udda människa minst sagt? Inte likt andra svar dem brukar få? Men han är ju antagligen lite retarderad eller nåt? Får väl ändå ge honom att han är ärlig.. Nu börjar det sprätta i röven på Patrik igen med dem där jävla korten🙄. Som ett godståg ångar han fram mitt under tiden Sara pratar.. Att hon inte lackar på honom är ju ett under..
Gädda #379
Det du ser som ”ärlig” ser jag som total avsaknad av empati.
Den här unga mannen är väldigt farlig för barn.
Finns inget beröm att ge honom.
Citera
2024-02-24, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Nu är det #379 det gäller och ingen annan.

Det skulle vara intressant att veta vad du har för examen som medger att du kan ställa diagnosen psykopati genom ett filmklipp på 3-4 minuter?

Men ja, jag tycker att det är roligt att grabbens attityd stör så många. Det är alltid roligt när de korkade kreaturen ser rött. Det är även roligt att Patrik blir så provocerad. Patrik är en jävla idiot, det har han visat i hundratals filmklipp nu. Argsint, provocerande, otaktisk och helt tondöv för kritik. Han kan verkligen inte läsa av en situation. Där är Sara ljusår mycket bättre. Patrik är en belastning för Dumpen som det ser ut idag. Han är en bromskloss som hindrar att produktionerna utvecklas.
Tack för rättelsen, det är såklart gädda 379 jag menade (inte 373). Jag har rättat mitt inlägg nu.

Som jag skrev så är det här någon jag vill kalla psykopat på grund av hans brist på empati.
Jag skrev INTE att jag är läkare och ställer diagnos.

Resten av ditt inlägg är off topic i denna tråden så det kan du vädra i den andra tråden om Dumpen.
Citera
2024-02-24, 09:52
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skivadbanan
Kommer ihåg tilltalsnamnet från de förra rebusarna och det är samma liksom staden. Men vill minnas att de förra rebusarna spretade än hit och än dit, och pekade ut fel personer. Kommer ihåg att jag hittade någon med utländsk fru.

I samma lägenhet finns det en kvinna skriven och hon har två efternamn. Det ena är väldigt utländskt. Jag skulle säga att det är brasilianskt.
Citera
2024-02-24, 10:19
Medlem
#379.

Den ärligaste gäddan hittills?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in