2024-02-24, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Har du aldrig funderat på att lämna in din telefon till polisen. Vilken jävla pantad fråga Satan vilken dum jävla fråga.

Han den nya killen är i alla fall inte livrädd.
Högst relevant fråga för att väcka allvaret i beteendet. Gädda #379 har inga sådana känslor såsom rädsla som en normal person skulle haft.
Gädda #379 är empatistörd och jag vill gå så långt att jag kallar det för psykopat.
Citera
2024-02-24, 15:01
Medlem
whataboutisms avatar
Sveriges Radio tar på förekommen anledning upp Dumpen i senaste avsnittet av ”Medierna”. Där belyser man bland annat allmänintresset kring uthängningen av politikern ”Centerns kapten (Napp #375) Sundsvall/Arvidsjaur”.

>> SR Medierna
Citera
2024-02-24, 15:02
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Högst relevant fråga för att väcka allvaret i beteendet. Gädda #379 har inga sådana känslor såsom rädsla som en normal person skulle haft.
Gädda #379 är empatistörd och jag vill gå så långt att jag kallar det för psykopat.

Hon frågar om telefonen direkt. Det är väl ingen i hela världen som går ut, planerar ett brott, och tänker på att lämna in telefonen till polisen. Vad är det han har på telefonen som dom vet om men inte vi? Det är ju inte så att det är olagligt att chatta med tjejer,
Citera
2024-02-24, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
#379 vilket jävla rikspucko. Han är ung och har säkert inget problem att hitta lagliga tjejer.

Nu blev han istället uthängd.

Anledning till att han stod kvar var för att han inte kände till Dumpen, hade han gjort det så hade han antagligen spurtat iväg med svansen mellan benen.
Gädda #379
Fattar du inte att han är intresserad av barn?
Det är inte avsaknad av människor i hans egen ålder som gör att han ger sig på barn ditt pucko
Att han stod kvar beror på att han ansåg att hans beteende var helt ok.
Citera
2024-02-24, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Hon frågar om telefonen direkt. Det är väl ingen i hela världen som går ut, planerar ett brott, och tänker på att lämna in telefonen till polisen. Vad är det han har på telefonen som dom vet om men inte vi? Det är ju inte så att det är olagligt att chatta med tjejer,
Chatta med tjejer??
Är det så du ser det som gädda #379 och alla andra gäddor håller på?
Det är minst grooming och säkert har ett flertal övergreppsmaterial också.
Vuxna ska inte ”chatta” med barn, förstår du?
Citera
2024-02-24, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986

Det är ryggrad i den killen. Han försöker svara på frågorna och gör det bra tycker jag. Hans motiv är inte att skada barnen. Han har en annan uppfattning om det han gör skadar barn.

Jag tror honom, förmodligen så många av gäddorna ser på saken.

Även bland grottmänniskor är Patrik primitiv. Karln argumenterar som en repad lp-skiva. Sara skötte det bättre även om det var lite för mycket tråkig moralpredikan för min del.

Konstigt sätt att ta en pedofil i försvar.
"det är ryggrad i denna grabben. Han står upp för sina pojkstreck."

Önskade du att du var lite som honom t.o.m kanske?
Citera
2024-02-24, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986

Det är ryggrad i den killen. Han försöker svara på frågorna och gör det bra tycker jag. Hans motiv är inte att skada barnen. Han har en annan uppfattning om det han gör skadar barn.

Jag tror honom, förmodligen så många av gäddorna ser på saken.

Även bland grottmänniskor är Patrik primitiv. Karln argumenterar som en repad lp-skiva. Sara skötte det bättre även om det var lite för mycket tråkig moralpredikan för min del.

Ryggrad är fel ord. Möjligt att hans motiv inte är att skada någon men det gör inte saken bättre att han inte förstår alls vad som är rätt och fel. Vad som skadar och inte skadar. En obehaglig typ.

Jag håller med andra i tråden här finns psykopati, autism något åt det hållet. "Du står ju här och tror.." säger Patrik och han svarar typ "Ska jag inte stå här ska jag gå?" han saknar ju helt sociala koder.
Citera
2024-02-24, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Sveriges Radio tar på förekommen anledning upp Dumpen i senaste avsnittet av ”Medierna”. Där belyser man bland annat allmänintresset kring uthängningen av politikern ”Centerns kapten (Napp #375) Sundsvall/Arvidsjaur”.

>> SR Medierna
Bra och tydligt reportage även om slagsidan låg lite mer åt att skydda förövarna.
Citera
2024-02-24, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
#379 spelar dum som försvar och han är äldre än 21 år sa dom ju

Han är född 1992
Citera
2024-02-24, 15:27
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Chatta med tjejer??
Är det så du ser det som gädda #379 och alla andra gäddor håller på?
Det är minst grooming och säkert har ett flertal övergreppsmaterial också.
Vuxna ska inte ”chatta” med barn, förstår du?

Klart att inte vuxna ska chatta med barn.
Citera
2024-02-24, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niendy
Han är född 1992

Kan du ge en ledtråd eller rebus på vad gädda #379 heter?
Citera
2024-02-24, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Det här är en av flera anledningar varför jag skriver att dumpen är fel väg att gå. Pappa stor var ett vidrigt avskum och pedofil. Men hans anhöriga! Tänk att fru barn och föräldrar får läsa på minnessidan om dumpenfolket som skriver det dom gör! Missförstå mig inte, jag hatar pedofiler, men att gå in minnessidan, det här är galenskap och det blir såhär när man hänger ut folk och mobben drar i väg. Snart har vi mord pga dumpen, ofrånkomligt.
Så om du startar något bra och så får du rötägg som hakar på i helt fel kurs, är det då ditt ansvar och du ska lägga ner din verksamhet?
Jättekorkat
Och korkat av dig att associera dessa vider som ”dumplingar”. Det är inte Dumpen som ska ta ansvar för dessa vuxna människor, det får de göra själva. Totalt hjärndöda människor som gör så.
Gädda #289 Pappastor
Du var en feg jävel som gav sig på barn men det är bara han och inte hans familj som ska behöva hantera det. Nu svek han familjen igen och jag beklagar sorgen för alla sörjande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in