2024-02-26, 14:57
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Du laddar ned appen Telegram och följer sedan någon länk till gruppen här på sidan. Jag tror inte att man kan söka efter gruppen på Telegram, men OM man kan det så heter gruppen gräv.
Jag kommer inte in via någon av länkarna
Citera
2024-02-26, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
I min värld är det fullkomligt ofattbart att man kan börja peddokrama och respektera en pedofil bara för att han är död. PappaStor är inte gravsatt än, men jag ska svänga förbi någon dag när så skett för att både lätta på trycket och ge honom några spottloskor som en sista hälsning ner till helvetet.

Korrekt, det är som att alla judar skulle förlåta Hitler efter att han blåste skallen av sig. "Det är lungt, han är död nu, nu får alla hans nära och kära sörja honom ifred"
Citera
2024-02-26, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound

Prova att ominstallera appen och se till att skriva in koden, jag hade samma problem, men det löste sig efter ominstallationen.
Citera
2024-02-26, 15:54
Medlem
i-go-arounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound

Korrekt, länkarna fungerar inte i dag. Nån behöver skicka en invite i pm. Eller avvakta nån dag.
Citera
2024-02-26, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Kan vi inte avsluta diskussionen om minnessidan? Går på repeat känns det som. De som "busar" (underdrift) där bryr sig knappast om att folk tycker att de är puckon, men det ebbar snart ut.

Som tur är så tror jag att det är ovanligt med denna typ av osmakliga inlägg på en minnessida, jag menar, hur många skriver vanligtvis "minns dig som en person som snattade, rökte braj och puckade på frugan"?

Vi har alla gjort mindre bra och dåliga saker i livet, har karaktärsbrister osv...som folk har i åminne vid vår död men ignorerar vid minnessidor o h prästens tal.

Minnessidan ska ersätta/komplettera funktionen av en fysisk minnebok som brukar finnas på begravningar och i detta fall, så hade jag personligen nöjt mig med en sådan ,MEN tror att det är historiskt att så mycket hatkommentarer i kommer på en digital minnessida. För jävligt rent ut sagt eftersom släkten vet om vad han gjort (även om han nekar) och han själv inte drabbas av kommentarerna.

Väl skrivet, Amen.
Citera
2024-02-26, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eXtermission
Korrekt, det är som att alla judar skulle förlåta Hitler efter att han blåste skallen av sig. "Det är lungt, han är död nu, nu får alla hans nära och kära sörja honom ifred"

Nej det är inte samma sak.
Citera
2024-02-26, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Tippar på liten chans att han är fotograf på riktigt. Snarare ett klassiskt knep han hittade i groominghandboken. Jag har försökt kolla efter ryska namn i Kristianstad kommun men inte kunnat verifiera något. Det har heller aldrig dykt upp nåt intressant på kommuntoppen på MrKoll där jag håller utkik. Det vill nog till att han blir outad av någon som stött på honom i jobbsammanhang, eller kanske mer sannolikt på nåt jobbcenter med andra arbetslösa.

Jag har hittat honom. Han är fotograf vad jag kan se. Namnet är ryskt och svårt att göra rebus av och jag vet inte var gränsen går för identifiering här. Han är skriven i staden som han var i på Dumpen.
Citera
2024-02-26, 16:40
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neritoidea
Jag har hittat honom. Han är fotograf vad jag kan se. Namnet är ryskt och svårt att göra rebus av och jag vet inte var gränsen går för identifiering här. Han är skriven i staden som han var i på Dumpen.
Gör en rebus på gatan han bor på så hittar vi han. Eller en Devglan.
https://www.devglan.com/online-tools...ion-decryption
Citera
2024-02-26, 16:49
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwardman
#379 har lagt upp den obligatoriska bilden med varselväst. Är det något kodspråk inom pedofilkretsar? Lite som swingers med sina flamingos?

Nej, saken är den att i princip alla som inte jobbar på kontor eller dylikt tvingas ha på sig de här löjliga varselkläderna numera. Det finns dock folk som inte bryr sig om att ta av sig dem på fritiden, när de t ex ska på dejt med en 13-åring, men det är en helt annan femma.
Citera
2024-02-26, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dotdashdashdotdash
Ja rena rama Kamratposten här inne för sjuttsingen.

Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Precis! Eller ännu bättre, använd devglan och slipp dessa förbannade rebusar, kan inte fatta efter alla dessa sidor i tråden att man fortfarande inte kan enas om ett system, antingen ett enkelt chiffer, eller devglan… hur svårt kan det va?

Problemet är att jag och många med mig inte kan använda devglan då antivirusprogrammet sparkar bakut.
Citera
2024-02-26, 17:17
Medlem
Jag kan göra en rebus för Clubhouse och Instagram som han har.
Första delen av namnet är motsatsen till över. Andra delen är ost på engelska, med z istället för s.
Det ger ledtrådar till vem det är.
Citera
2024-02-26, 17:28
Medlem
phreuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neritoidea
Jag kan göra en rebus för Clubhouse och Instagram som han har.
Första delen av namnet är motsatsen till över. Andra delen är ost på engelska, med z istället för s.
Det ger ledtrådar till vem det är.
Snyggt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in