2024-02-28, 01:56
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BackOnCrack
Lustigt nog verkar båda ha anknytning till UmU och Umeås BDSM-värld
Det där dödsfallet skedde också bara några kvarter bort från där gäddan bor. Där vilar en BDSM-förbannelse vad det verkar.
Citera
2024-02-28, 02:08
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Det där dödsfallet skedde också bara några kvarter bort från där gäddan bor. Där vilar en BDSM-förbannelse vad det verkar.

Hur vanligt är det med sånt där stollesex egentligen?

Det verkar finnas minst sex olika grupperingar bara i Umeå som håller på med det.
Citat:
Vi bjuder in arrangörer från BDSM-Umeå med omnejd till en samtalsprocess för att lösa konflikter och stärka samarbetet inom BDSM-scenen i vår region. Inbjudan går ut till Umeå Kinksters, Deviants of Umeå, Kinky Sinners, Ersboda Kinksters, BDSexM, samt Umeåträffar.
https://www.darkside.se/s.php?a=v&id=37198

Grupperna verkar ju dessutom ha blivit osams med varandra.
Eller är det bara som dom låtsas för att få en anledning till
att sätta igång och smiska varandra?
Senast redigerad av Korv-Bajs 2024-02-28 kl. 02:11.
Citera
2024-02-28, 02:21
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs

Det verkar finnas minst sex olika grupperingar bara i Umeå som håller på med det.

Haha! Vilken guldgruva du hittat!

Vill lyfta detta stycke lite extra:
Citat:
HUR GÅR DET TILL?
Vi föreslår Wilcox som medlare för att leda diskussionen och fördela ordet. Han har inga starka kopplingar till konflikterna och besitter professionell erfarenhet av förhandlingar.

Denna Wilcox är alltså vår gädda, #383 himself. Så han ljög inte om att han är kändis på Umeås BDSM-scen. Han är till och med fredsmäklare mellan de här grupperna som tydligen hamnar i luven på varandra av någon oklar anledning. För genom sitt IT-jobb har han såklart blivit expert på förhandlingar.

Verkligheten överträffar verkligen dikten ibland. Vilka pajasar det finns. Något säger mig att han kommer få det svårt att bo kvar i stan, dels på grund av den vanliga allmänhetens avsky men inte minst på grund av dessa konfliktsökande ”topphemliga” nätverk som kanske inte direkt jublar över att FN-medlarn nu dragit hela fetischen/sekten i smutsen inför hela Sverige!

Man undrar ju förresten hur det gick till när den tidigare så anonyme Wilcox tvingades komma ut som BDSM-fantast till sin 14-åriga dotter… visa henne handklovarna vid sängen och förklara vad som pågått där hemma när hon inte varit där, för att sedan berätta att han den här gången varit ute efter att våldföra sig på en tjej lika gammal som hon är. Vilket elände, vilken tragedi.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2024-02-28 kl. 02:33.
Citera
2024-02-28, 02:37
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Haha! Vilken guldgruva du hittat!

Vill lyfta detta stycke lite extra:

Denna Wilcox är alltså vår gädda, #383 himself. Så han ljög inte om att han är kändis på Umeås BDSM-scen. Han är till och med fredsmäklare mellan de här grupperna som tydligen hamnar i luven på varandra av någon oklar anledning. För genom sitt IT-jobb har han såklart blivit expert på förhandlingar.

Verkligheten överträffar verkligen dikten ibland. Vilka pajasar det finns. Något säger mig att han kommer få det svårt att bo kvar i stan, dels på grund av den vanliga allmänhetens avsky men inte minst på grund av dessa konfliktsökande ”topphemliga” nätverk som kanske inte direkt jublar över att FN-medlarn nu dragit hela fetischen/sekten i smutsen inför hela Sverige!

Man undrar ju förresten hur det gick till när den tidigare så anonyme Wilcox tvingades komma ut som BDSM-fantast till sin 14-åriga dotter… visa henne handklovarna vid sängen och förklara vad som pågått där hemma när hon inte varit där, för att sedan berätta att han den här gången varit ute efter att våldföra sig på en tjej som var lika gammal som hon är. Vilket elände, vilken tragedi.

Jag hade ju sett att han kallade sig för Wilcox,
men jag hade missat att han var omnämnd i texten jag länkade till.

Om han nu liksom är Umeå-stollarnas andlige ledare så måste han ju
vara väl förtrogen med det där tidigare dödsfallet.
Citera
2024-02-28, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs

Kan inte sluta garva åt det där inlägget😄 olika grupper på någon knullsajt med inriktning på att piska arslen röda som är i fejd med varandra och kallar in en medlare😄
Citera
2024-02-28, 02:59
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Man är inte involverad i Barcelona för att man har en tröja med deras klubbmärke. Samma sak här.
Kanske inte är jättevanligt att gå omkring med supporterkläder till vardags, eller är du av en annan uppfattning? Framförallt inom en sån nischad gren som e-sport. Jag har då aldrig sett det tidigare.
Citera
2024-02-28, 04:05
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Någon som vet varför #383 har NiPs logga på bröstet? Är han involverad i NiP på något sätt?
Det är inte NiPs logotyp om du kikar noggrant och jämför. Inte någon av deras logotyper matchar exakt med det där. Ändring: jag har nog fel. Ganska generisk logga dock. Men nog är det NiP trots mitt tjafs.
Citera
2024-02-28, 05:44
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det är inte NiPs logotyp om du kikar noggrant och jämför. Inte någon av deras logotyper matchar exakt med det där. Ändring: jag har nog fel. Ganska generisk logga dock. Men nog är det NiP trots mitt tjafs.
Det är deras gamla logga. Märkligt att han har loggan både på pikén och på jackan.
Citera
2024-02-28, 05:47
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
'

Engagerad med barn och ungdomar inom gaming.

Och har en 14-årig dotter...
Citera
2024-02-28, 05:48
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
#382s facebook

Ja 😂😂 vilken dåre!!
Inte riktigt vad ”partnern” på fb behöver
Citera
2024-02-28, 05:49
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Kan inte sluta garva åt det där inlägget😄 olika grupper på någon knullsajt med inriktning på att piska arslen röda som är i fejd med varandra och kallar in en medlare😄
Hahahaha! Dagen börjar bra!

Du har rätt i att detta är makalöst roligt. Det bästa är nästan att ta del av den hyperformella kanslisvenskan med vilken man förmedlar allvaret i situationen. Och mitt i smeten står en peddohobbit med grått tomteskägg som blivit utvald att justera protokollet. Att det fanns så många olika BDSM-falanger bara i Umeå bevisar ju också hur jävla många dårar det finns.
Citera
2024-02-28, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko

Jösses, alla de där borde få en enkelbiljett till Umedalen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in