2024-03-15, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Varma applåder! Fint att se att man fortsätter värna om gäddornas långtidsarbetslöshet. Vad var det jag hörde mer? Företaget Atritec var i behov av att varsla? Kan det stämma?

Det har jag inte hört något om, men man kan ju istället hoppa på varsel så att endast någon av våra "vänner" blir drabbad!
Citera
2024-03-15, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Hur f-n kan de inte ha koll på sånt? Det borde ju vara självklart för alla företag att scanna av dumpen och se vilka det är som åkt fast.

Många är nog naiva samt inte lika insatta och håller koll som de som är aktiva här är.
Men eloge för att de agerade så snabbt och resolut!
Citera
2024-03-15, 16:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Hej

Det är fler än 4 som "sägs"
Det är de facto mer än "som sägs"

Det är bekräftat
Sista hängde sig vid en bro

En annan gädda har dött pga av sjukdom/naturliga orsaker.

Men, om du orkar att ställa frågan om det ämnet kanske du orkar att söka i tråden

Ämnet har behandlats 12456 gånger

(Ja, jag har hela listan men bättre att latmaskar får söka själv)
6st bekräftade och 2st Anhöriga som tagit sina liv, det tycker dumpen folket är rätt åt dom, dom anhöriga är från en journalist i Enköping som berättade det för mig. Jag blev illa berörd av det.
Citera
2024-03-15, 17:06
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
6st bekräftade och 2st Anhöriga som tagit sina liv, det tycker dumpen folket är rätt åt dom, dom anhöriga är från en journalist i Enköping som berättade det för mig. Jag blev illa berörd av det.
Två anhöriga? Det var förstås tragiska nyheter, men kanske inte helt oväntat.
Citera
2024-03-15, 17:35
Medlem
Wotans avatar
Citat:

Tragiskt med de anhöriga, men de sex gäddorna får ju en att ta en sup i väntan på en fredags-gädda! Har ju inte varit någon riktig på en vecka, borträknat "Jon Skolmen".
Citera
2024-03-15, 17:46
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Nu vet jag att tråden inte skall handla om anhöriga. Men ett så pass starkt uttalande som att två anhöriga tagit sina liv måste nog kunna styrkas innan åtminstone jag köper det. Vill nog påstå att jag har bra koll på de flesta gäddorna och vad jag har sett så är det inga av deras partner som tagit sitt liv. Får reservera mig lite då en del gäddor fortfarande är oidentifierade.
Citera
2024-03-15, 17:54
Medlem
Sveppss avatar
Citat:

Det var första gången man hörde det. Var dessa anhöriga kanske offer?
Citera
2024-03-15, 18:33
Medlem
Squamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Nu vet jag att tråden inte skall handla om anhöriga. Men ett så pass starkt uttalande som att två anhöriga tagit sina liv måste nog kunna styrkas innan åtminstone jag köper det. Vill nog påstå att jag har bra koll på de flesta gäddorna och vad jag har sett så är det inga av deras partner som tagit sitt liv. Får reservera mig lite då en del gäddor fortfarande är oidentifierade.

Anhörig är ju inte nödvändigtvis synonymt med partner. Skulle ju, hemska tanke, hypotetiskt kunna vara en gäddas barn också. Den tanken lämnar en riktigt äcklig eftersmak.
Citera
2024-03-15, 18:39
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squama
Anhörig är ju inte nödvändigtvis synonymt med partner. Skulle ju, hemska tanke, hypotetiskt kunna vara en gäddas barn också. Den tanken lämnar en riktigt äcklig eftersmak.
Tanken slog mig men det tog emot att skriva det och jag hoppas verkligen att det inte är så. Men är det så då är jag ganska säker på att ETC skrivit om det.
Citera
2024-03-15, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Rotar runt lite bland tidiga gäddor och # 275 Vimmerby firade visst nyår med en flytt hem till en förälder.

Och allas vår Förnekelsens ansikte # 352 hade ju sitt välstädade hus ute till försäljning och där pågår budgivning nu tydligen.

Kastar in fråga om några ID jag inte hittat:
251
255
264
272
273
274

PM går alldeles utmärkt

251 är Karatelandslagets fd juniortränare. Jag såg till att han fick sparken igår. Finns att läsa här i tråden. För mer info finns pm
Citera
2024-03-15, 19:25
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
251 är Karatelandslagets fd juniortränare. Jag såg till att han fick sparken igår. Finns att läsa här i tråden. För mer info finns pm
Riktigt bra gjort av dig. Så föredömligt och driftigt borde all agera.
Citera
2024-03-15, 19:47
Medlem
fittslems avatar
Haha #391 Östfoldmannen jävlar vad glad han var, noll uns av misstänksamhet eller försiktighet. Sedan rakt in i fällan med polis och allt. Underbart.

Precis som stavanger peddot så var detta Norska peddo även en gigant.
Senast redigerad av fittslem 2024-03-15 kl. 19:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in