2024-03-22, 14:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Lugnt!

Hursomhelst så tycker jag att #394 ska komma tillbaka och svara på de "civiliserade" frågorna han efterlyste och som han har fått flera ggr. Vem är det som vill honom så illa att vederbörande påbörjade den här komplotten redan för 6+ år sen? Och vilket är motivet? Hur har personen fått tag på hans penisbilder? Och vems dotter är det som har varit på sjukus?

Om det nu är så att han har blivit utsatt för en ondsint sammansvärjning så borde det vara ganska så enkelt avhjälpt genom att han lämnar in samtliga sina enheter till Polisen och sen kontaktar ETC och berättar vad han utsatts för. Plättenkelt ju. ETC lär vilja kabla ut hans historia. Det, och att han svarar på de "civiliserade" frågorna han har fått här och hjälper oss att få ihop storyn.

Trevlig helg du med!
Tack!
Jag är så säker på att #394 är skyldig att jag vågar sätta mitt vänstra ben på det! Det bästa är att hans stackars fru vet det..hon skulle ha lyssnat på sin familj när de sa åt henne att inte blanda sig med 🐫-knullare..
Om han vore oskyldig så skulle det vara med på nyheterna..vilken jävla fjabbe, stackars fru o barn..
Citera
2024-03-22, 14:57
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Naturligtvis kan jag lösa det. Har fallit in i gammal rebusanda igen sedan mina grävkompisar försvann till Telegram och ingen annan verkar bry sig om Devglan längre. Men du har förstås rätt i att det är ett bra verktyg. Dock kan Devglan försvinna som hemsida och då är det ändå bra att en rebus existerar här.

Tackar, du har helt rätt vad händer om devglan försvinner. Det hade jag inte tänkt bra spånat av dig. Sen angående gädda #394 det här kommer givetvis att bli intressant. Men om jag hade fått ett sms där dom påstått att jag chattat med barn och jag varit oskyldig. Då hade jag ringt omgående och även bokat upp en träff med Sara för att reda upp allting. Sitta på Flashback hade nog varit mitt sista alternativ.
Citera
2024-03-22, 15:00
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Det här med att skicka kukbilder till sin fru. Vem gör ens det..?
Jag kanske är en tråkig typ, men har aldrig ens tänkt tanken. Blir lite förvånad över frågeställningen "har han, eller har han inte, skickat till frun". Frågeställningen borde vara: Varför, och hur rimligt vore det, att någon skulle skicka kukbild till sin partner sedan flera år?
Möjligen ovanligt, men knappast otänkbart. Säg att frun är hemma ensam, blir kåt och börjar messa sin make. Maken bjuder upp till dans genom att teasa lite. Jag hade faktiskt ett ex som föreslog skypesex flera gånger när vi inte hade möjlighet att sova under samma tak. Det behövde inte vara mer än att man låg och pillade på sig själv innanför byxorna. Det är ju på ett sätt en sund inställning att den enda man vill veta av när man är kåt är den man älskar och har en relation med.
Citera
2024-03-22, 15:03
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Tackar, du har helt rätt vad händer om devglan försvinner. Det hade jag inte tänkt bra spånat av dig. Sen angående gädda #394 det här kommer givetvis att bli intressant. Men om jag hade fått ett sms där dom påstått att jag chattat med barn och jag varit oskyldig. Då hade jag ringt omgående och även bokat upp en träff med Sara för att reda upp allting. Sitta på Flashback hade nog varit mitt sista alternativ.
Också en viktig poäng. Självklart hade alla normala oskyldiga människor reagerat så snarare än att försöka rentvå sig själva via Flashback.
Citera
2024-03-22, 15:09
Bannlyst
Pedofilerna är verkligen inte riktigt kloka: https://www.expressen.se/tv/nyheter/...umpen-pakord-/ han körde rakt på henne och hade henne hängandes över motorhuven i flera meter. Rena galenskaperna.
Citera
2024-03-22, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Du har tydligen inte följt tråden alls. Det har skrivits ganska mycket om #200.

Har faktiskt också missat inläggen om just 200. Hänger här en del för updates men inte varje vecka. Herregud människans Facebook är helt öppen att kommentera för alla inloggade. Hur klarar han sig från att bombarderas m kommentarer?

"Jag tänker aldrig bli knipsad. Min k.uk är min. Den är till för mig och tjejerna ❤️ Jessica ❤️. Nora. Julia.❤️. sen... Erika.❤️ Om ni vill ,❤️ och mammorna och kvinnorna ❤️❤️❤️❤️❤️ inga mediciner, sprutor eller nåt annat. Jag bestämmer över mitt eget kön för det är mitt eget kön. Det är jag som bestämmer det. Jag alltså [ fullständigt namn]. / Mvh [ fullständigt namn]."

Hur fan kan en sån här typ ha gått lös?
Citera
2024-03-22, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Möjligen ovanligt, men knappast otänkbart. Säg att frun är hemma ensam, blir kåt och börjar messa sin make. Maken bjuder upp till dans genom att teasa lite. Jag hade faktiskt ett ex som föreslog skypesex flera gånger när vi inte hade möjlighet att sova under samma tak. Det behövde inte vara mer än att man låg och pillade på sig själv innanför byxorna. Det är ju på ett sätt en sund inställning att den enda man vill veta av när man är kåt är den man älskar och har en relation med.

Ja helt ovanligt är det nog inte. De första åren med frugan blev det en del sånt. Nuförtiden blir det oftast bara det schemalagda fredagsknullet.

Vilket påminner mig, idag är det ju fredag
Citera
2024-03-22, 15:50
Medlem
dead-arsons avatar
394 är väl Dumpens minst vattentäta publicering. Dock går hans historia inte riktigt ihop så jag bedömer chansen till att han är oskyldig till extremt låg.

Sen är det alltid välkommet med gäddor som sätter sig på tvären och deltar i Flashbackdiskussioner.

Hoppas gäddan kontaktar ETC nu när de har grytan puttrande så kan det bli riktigt underhållande.
Citera
2024-03-22, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Jo nånstans kan jag köpa det.. men när det är bild och chatt och man åker aldrig till platsen.. det är ju inte stora odds på det. men risken finns ju att det kan vara nån som använt andra bilder en på sig själv eller vill hämnas etc.. Det är ju inte helt 100, även om det med största sannolikhet är rätt person som hängs ut så kan man inte vara helt 100..
Nu är du i tråden där vi bara ska diskutera gäddorna.
Vill du påstå att gädda #394 har fått sitt konto kapat och att nån snott livetagna bilder på honom samt lyckas lura honom till den plats kaparen stämt träff med barnet vid exakt rätt tidpunkt?
Eller…
Vill du bara snacka rent hypotetiskt så får du gå till den andra tråden för här är det helt OT.
Citera
2024-03-22, 15:53
Medlem
Lonlines avatar
Sorry om jag är sen till festen...
Men vet vi säkert om #394 är
estag4354 här på Flashback? Någon som kan göra en summering? 😊
Citera
2024-03-22, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Ja helt ovanligt är det nog inte. De första åren med frugan blev det en del sånt. Nuförtiden blir det oftast bara det schemalagda fredagsknullet.

Vilket påminner mig, idag är det ju fredag
Haha ja grattis! 👍
Citera
2024-03-22, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Det här med att skicka kukbilder till sin fru. Vem gör ens det..?
Jag kanske är en tråkig typ, men har aldrig ens tänkt tanken. Blir lite förvånad över frågeställningen "har han, eller har han inte, skickat till frun". Frågeställningen borde vara: Varför, och hur rimligt vore det, att någon skulle skicka kukbild till sin partner sedan flera år?
Vilken värld lever du i om du tror det är ovanligt att skicka nudes till varandra i en relation? Du låter som en incel som aldrig haft varken partner eller ett bra sexliv med någon som attraheras av dig. Du kan omöjligt vara under 60?

Gällande #394 så ska det bli spännande att se vad för "bevis" han har att lägga fram för att rentvå sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in