2024-04-13, 01:49
Avstängd
HassanVonEssens avatar
En kuksugen Lulekuk såhär på fredagskvällen, det var som fan. Blir man bög av att ligga till sjöss med andra ord? Då undanhåller vi oss från det. Som den norrlänning han är tog han sig i alla fall tid att prata. Det händer ju inte alltför ofta längre.

Citera
2024-04-13, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
En kuksugen Lulekuk såhär på fredagskvällen, det var som fan. Blir man bög av att ligga till sjöss med andra ord? Då undanhåller vi oss från det. Som den norrlänning han är tog han sig i alla fall tid att prata. Det händer ju inte alltför ofta längre.

Om jag ska vara helt ärlig så ljög han så han nästan trodde sig själv. Han var helt medveten om det är våldtäkt det han skulle syssla med. Det är min uppfattning helt enkelt om jag ska vara ärlig.
Citera
2024-04-13, 08:20
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Om jag ska vara helt ärlig så ljög han så han nästan trodde sig själv. Han var helt medveten om det är våldtäkt det han skulle syssla med. Det är min uppfattning helt enkelt om jag ska vara ärlig.
Skönt att du är ärlig Sturuf! Och jag är beredd att vara lika ärlig själv. Självklart insåg han att det var en jävligt dålig idé när hon skrev att hon var 14. Exakt alla vet ett man blir byxmyndig vid 15, oavsett om det hade klassats som våldtäkt eller inte. Lulekuken får helt enkelt packa sitt bajs med någon i sin egen ålder i fortsättningen.
Citera
2024-04-13, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Skönt att du är ärlig Sturuf! Och jag är beredd att vara lika ärlig själv. Självklart insåg han att det var en jävligt dålig idé när hon skrev att hon var 14. Exakt alla vet ett man blir byxmyndig vid 15, oavsett om det hade klassats som våldtäkt eller inte. Lulekuken får helt enkelt packa sitt bajs med någon i sin egen ålder i fortsättningen.

Ja jag vill verkligen att alla uppfattar att jag är ärlig om jag ska vara ärlig. Tack för din ärlighet! Denna #407 uppfattar jag som en vanelögnare. Men ärligt talat så lyckades han inte denna gång.

Patrik hade en bra konfrontation här när han tog upp det här om vad gäddan skulle ha tyckt om någon utsatte hans barn för något liknande. Gäddan slingrade dock vidare där men det var väldigt vad han ljög sig igenom fyra minuter.

Att gäddan inte skulle publiceras är ju dumheter. Klart att han ska publiceras. Det handlar ju inte bara om vad de gjort utan om att de ska avskräcka andra och de ska få mindre chans att vara ensam med barn.
Citera
2024-04-13, 09:07
Medlem
Fallhöjd på 407? Verkar kunna ha ett hyfsat jobb. Inget Samhall alla fall
Senast redigerad av bridge 2024-04-13 kl. 09:14.
Citera
2024-04-13, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge

497 är en 20-kilo gädda. Ingen ånger, attraktiv, korkad ... lär återkomma.
Citera
2024-04-13, 09:53
Medlem
#407 Ser verkligen inte hur folk kan använda ord som attraktiv. Hans hår ser ut att aldrig mött en hårprodukt någonsin och ser fastlimmat ut på hjässan
Citera
2024-04-13, 09:54
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
497 är en 20-kilo gädda. Ingen ånger, attraktiv, korkad ... lär återkomma.

Jag är säker på att Knut kommer tala skinkryttaren tillrätta efter några vårdpaket.
Citera
2024-04-13, 09:56
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalsteal
#407 Ser verkligen inte hur folk kan använda ord som attraktiv. Hans hår ser ut att aldrig mött en hårprodukt någonsin och ser fastlimmat ut på hjässan
Han såg väl välmående ut som ung men i konfrontationen kanske mest åt det plufsiga hållet. Åren till sjöss börjar ta ut sin rätt. Anar att den levern fått jobba med en hel del alkohol.
Citera
2024-04-13, 10:18
Medlem
stickan888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge

Du har Pm
Citera
2024-04-13, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Du har Pm

Tack, han verkar vara en smygbög som aldrig kommit ut. Bilder på fejjan är alla minst 10-7 år gamla. Han har inte åldrats på ett bra sätt.
Citera
2024-04-13, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf

#407 har talets gåva. Manipulativ. Känner ingen pulshöjning när dumpen kommer och vet precis vad han ska svara. Samma manipulativa personlighet som #379.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in