2024-04-19, 06:56
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Absolut. Att han är ett vidrigt äckel det tycker jag med. Men situationen att en 2meters man kommer fram och trycker mobilen i ansiktet plus Sara som tjattrar som en påtänd papegoja. Jag menar bara att 204 reagerar ganska normalt där och då..
Normalt eller inte. Det är i sammanhanget egentligen en ganska ointressant detalj. Men du återkommer till sådant pga ditt eget lilla diatribe mot Patrik Sjöberg. Själv är jag här för att diskutera de äckliga gäddorna.
Citera
2024-04-19, 07:04
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Bengan alltså. Vilken divig jävla gubbe. Håller på som han är all that och 14-årigen ska söka nån slags audiens hos honom. Hur desillusionerad kan man vara?

Han är öppen med att han söker yngre tjej i Gbg för diskreta träffar och att han söker "random". Det är alltså han som kontaktar barnet för diskreta knullträffar. Redan i barnets andra meddelande får han reda på att hon är 14. Det är på Snap de får kontakt så det är inte via suspekta knullgrupper på Kik där ung söker äldre och vice versa utan han verkar lite "random" sökt på Snap. Han är ganska tydlig i sina avsikter. På Snap heter han "daddygoteborg" och det man ser på skärmen är "Söker yngre tjej i Gbg <3 <3 <3". Vet ej vad dessa olika namn kallas, men det är väl "daddygoteborg" som är det man addar. Har ingen större koll på Snap eftersom jag är vuxen sen länge. Hursomhelst; här har vi alltså att göra med en ålderspensionär som inte försöker sticka under stol med att han söker ungt. Och att han söker "random" (hans uttryck).

Han bryr sig inte när han får höra talas om barnets ålder. Han skriver bara att han själv är 65 och att det säkert är för mycket för barnet. Han säger att han söker diskreta träffar och lite mys bara och frågar barnet om hon har träffat äldre tidigare. Han säger att han är gift och att de måste vara diskreta. "...du har ju gjort det förut så du vet vad som gäller."

Han är tydlig med att han tycker om yngre som inte är så erfarna. Han säger att han tänder på små bröst och inte för stor rumpa. Han säger förvisso att han tycker att hon är för ung, men barnet är ju erfaret så då verkar det inte spela nån roll. Han säger att han inte längre jobbar, men att han är gift så det är lite "trix" med det.

Barnet frågar vad han heter. "Bengt men kallas för Benke av de närmsta." Och här börjar gubbjävlens divalater att visa sig. Bengan säger att han är kåt och barnet säger vad hon heter. Bengans charmiga respons? "Ok, inte så noga med namn nu, mer intresserad av när vi träffas, va kan vi va, vi kan va hos mig men kräver planering"

Han skalar av allt vad artighet heter och gör barnet totalt till ett knullobjekt. Namn är inte så viktigt, viktigare att veta när han kan sätta på henne. Barnet svarar, vilket även normala vuxna skulle göra, nåt om att man vill veta namn. Bengans charmiga respons? "När jag har tid med bus, vet ju inte det idag, fattar inte vfö du har problem med och när vi ska ses"

Wtf? Vad snackar den här divagubben ens om? Fett otrevlig och obehaglig.

Barnet svarar helt adekvat, även för en vuxen person. "Va? Jag sa bara vad jag hette. Inga problem? Undrade när du ville ses? Är väl ingen konstig fråga"

Diva-Bengan: "Jo men det är en konstig fråga"

Alltså, ursäkta mig? Vad är det är för fel på idioten? En del av fiskarbarnen har varit extremt offensiva. Det här inte. Det verkar heller inte vara nåt i konversationen som är klippt. Så vad i helvete är det divan tycker är så konstigt? Han tror att allt ska vara på hans villkor, barnet är endast ett avpersonifierat objekt för att tillfredsställa hans lustar. Som att han är nån divig jävla kejsare från svunna tider. Sjukt. Ta en titt i spegeln. Den där svällmagen är inte het. Inte fejset heller. Inte heller den dåliga hållningen. Och titta på din illröda sönderrunkade snopp, gubbjävel!

Divan tycker att barnet "hetsar". Och ja, ibland har barnet gjort det. Inte i det här fallet dock. Det är kejsardivagäddan som tycker att han är så fantastisk så taktpinnen är helt och hållet i hans hand. En ful, skallig gubbe med dålig hållning och uppblåst kagge och skinnflådd penis ska ligga med en söt 14-åring men det är han som kan kosta på sig att sätta agendan. Vilken jävla idiot.

"Ok skriv när du är kåt"

Och så skojar han till det och skriver att han ska vara otrogen mot barnet och chatta med kåta tjejer. Hur pinsam kan man bli?

De pratar om hur de skulle kunna ses. Att hans fru (?) är på kontoret vissa dagar. På tal om fru så berättar han att han haft två KK:s de senaste fyra åren. Från 17-38. Den äldsta var tvåbarnsmamma, den yngsta var ej att lita på. Från Hjällbo och rökte troligen gräs.

Lite annat prat. Och så kommer divalaterna fram igen. Barnet vill ses dagen efter. Bengans charmiga respons? "Ska försöka men lovar inget, kolla med mig vid 9 då brukar jag börjar jobba".

Det är alltså barnet som ska kolla med divan Bengt om det funkar att ses. Han är pensionerad inköpare men nu jobbar han med köpa och sälja aktier och måste förhålla sig till Börsens öppettider. Jaha, tidigare var det fruns tider på kontoret han behövde ta hänsyn till. Inget annat. Han erbjuder sig att lära barnet lite om investeringar när de ses, inte bara sex. Vilken gentleman han är!

Han vill "slicka barnet kåt".

Sen börjar en konversation på Kik. Det är där de bestämmer detaljer att ses. Han skickar kalsongbild på svällmagen. Han lyckas skicka nån sus länk till barnet. "Gå med i min gruppchatt! Kolla in min grupp Trekanten". Han säger att det är en reklamlänk. Bra, Bengan. Då fattar vi vilken "reklam" du får.

De ska ses på Donken. Det är nu det episka "Såg inte dig såg Patrik Sjöberg" kommer. Patrik bor förvisso i Göteborg och det är väl inte helt omöjligt att han blir sugen på en QP. Hade väl varit märkligare om man sett Patrik utanför grillen i Mora när man är där i barnsexärenden och ändå inte anat oråd. Men ändå. Wtf? Bara dra därifrån! Nu! Men nej, den här världsfrånvända och diviga gäddan tror att barnet är där för hans skull och att det bara var ett jobbigt sammanträffande att en gäddjägare blev hungrig på snabbmat precis samtidigt som han ska träffa ett barn för ett övergrepp. Jävla pajas.

Vilket guldinlägg! Snacka om att pejla in en människa, psykologproffsen når aldrig dithän. Mycket bra analys av denna sjuke och mycket farlige djävul: Dum-Bengan #409.

Sedan detta med 17-åringen: Har det alls hänt så är det isf ett solklart fall av misstänkt sexköp. Inget annat. När det gäller 409 så hoppas jag på de allra grövsta och långtgående konsekvenser av publiceringen. Denne djävul skall hållas under lupp. Topp tio bland de värsta, skrev någon. Jag instämmer!!!
Senast redigerad av Redivivus 2024-04-19 kl. 07:13.
Citera
2024-04-19, 07:11
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det där om att han skulle haft två KKs kan ju lika gärna vara kvalificerat skitsnack. Han tror att han framställer sig i bättre dager genom att verka mer erfaren. Det är ju den absolut vanligaste lögnen bland män som raggar på nätet. Om han erkänner att han bara rutingökat med frugan en gång i månaden de senaste 20 åren så tänker han sig att det inte går hem. Så I claim bullshit. Han har inte knullat någon 17-åring eller ensam mamma heller för den delen.
Är det sant så är det sexköp, i alla fall vad gäller 17-åringen. Kanske också i fallet med den ensamma mamman. Dum-Bengan (409) är full av falskhet och förvirring och lär därmed även vara benägen att ljuga en del om det passar.
Senast redigerad av Redivivus 2024-04-19 kl. 07:14.
Citera
2024-04-19, 07:11
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Vilket guldinlägg! Snacka om att pejla in en människa, psykologproffsen når aldrig dithän. Mycket bra analys av denna sjuke och mycket farlige djävul: Dum-Bengan #409.

Sedan detta med 17-åringen: Har det alls hänt så är det isf ett solklart fall av misstänt sexköp. Inget annat. När det gäller 409 så hoppas jag på de allra grövsta och långtgående konsekvenser av publiceringen. Denne djävul skall hållas under lupp. Topp tio bland de värsta, skrev någon. Jag instämmer!!!
Lik förbannat får han vara ifred på Facebook. Var håller alla glada marodörer hus när man behöver dem? Jag menar, nu är det ju självklart INTE så att jag försöker hetsa någon till att gulla lite med pedofilen på pedofilens Facebook-sida. Absolut inte! Jag tänker bara att när nu möjligheten ändå ges att fraternisera öppet med en elitpedofil så är det trots allt märkligt att tillfället inte utnyttjas i större utsträckning. Är det verkligen ingen som håller med mig i sak här? Det är ju en pellefil vi snackar om, en liten pelle pellefil.
Citera
2024-04-19, 07:13
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Det ska bli ett sant nöje att följa asets färd ner i helvetet.

Jag hoppas den färden går snabbt. #409
Citera
2024-04-19, 07:16
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Lik förbannat får han vara ifred på Facebook. Var håller alla glada marodörer hus när man behöver dem? Jag menar, nu är det ju självklart INTE så att jag försöker hetsa någon till att gulla lite med pedofilen på pedofilens Facebook-sida. Absolut inte! Jag tänker bara att när nu möjligheten ändå ges att fraternisera öppet med en elitpedofil så är det trots allt märkligt att tillfället inte utnyttjas i större utsträckning. Är det verkligen ingen som håller med mig i sak här? Det är ju en pellefil vi snackar om, en liten pelle pellefil.
Jag håller med. Märkligt. Är det verkligen fritt fram att posta där? Hoppas på en liten storm i så fall. #409

PS. Hade han inte flera FB? Jag har inte sett en enda av dem ännu.
Citera
2024-04-19, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitalsigns
Vilken avlidne kille i Småland? Var står det om någon avliden?
Killen i Småland är ett namn som används i detta forum. Han avled innan publicering på dumpen.

https://dumpen.se/2022/10/18/att-int...tt-alternativ/
Citera
2024-04-19, 08:55
Medlem
Ny gädda

https://dumpen.se/2024/04/19/mrdick-...10-hudiksvall/
Citera
2024-04-19, 09:53
Avstängd
Rebus på 410# Gädda från Hudiksvall?
Citera
2024-04-19, 09:58
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
Ny gädda

https://dumpen.se/2024/04/19/mrdick-...10-hudiksvall/

#410 skickar mängder med bilder på sig själv och sedan försöker han gömma sig bakom jackan?

Tydligen har han barn och familj också, inte bara sitt eget liv han har förstört nu. Vilken sopa.
Citera
2024-04-19, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
#410 skickar mängder med bilder på sig själv och sedan försöker han gömma sig bakom jackan?

Tydligen har han barn och familj också, inte bara sitt eget liv han har förstört nu. Vilken sopa.

De blurrade ju jackan också. Det brukar de väl inte?

Kan bli skapligt hög fallhöjd här. Hoppas det skiter sig totalt med allt och alla.
Citera
2024-04-19, 10:20
Medlem
isgetens avatar
Dumpen AB gör en ny fint med #410! Dom ringer in en hemlig spanare som står och filmar på håll och lägger ned sina egna kameror så gäddan tror han är offline. Fiffigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in