2024-05-06, 23:49
Avstängd
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Den här fick man skratta lite åt igen. Trevligt. Älskar hur de inte ens föreslår att han borde gå i behandling utan bara ger honom visitkortet och sen "Du ska få ett par behandlingsalternativ", ungefär som att han redan är dömd till rättspsykiatrisk tvångsvård.
#416 Dom har lärt sig, och hoppar helt enkelt över steget att tala om för vederbörande att hen bör söka vård. Nu kör man ”ta för givet metoden” -Klart dåren ska ha vård.
Skrattade högt då flintisen blev ”ägd” flertalet ggr. -Hur många år har du gett dig själv i gäddrabatt? -10! - Nej nu ljuger du,18år!

Tror faktiskt att rättspsykiatrisk vård är ett bra alternativ. Bra att flintisen hade de numera klassiska varselkläderna som toppas med att dyka upp med målad firmabil!
Citera
2024-05-06, 23:55
Bannlyst
Vad är det för behandling dom ska få, går inte bota snuskgubbar som tänder på unga tjejer.
Patrik och Sara ger dom ett straff värre än fängelse, så nån behandling för 130.000kr lär knappast hjälpa.
Går det att bota bögar?
Citera
2024-05-07, 00:04
Avstängd
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Du är väl medveten om att publiceringen gjordes 231014, vad du har tittat på "genom åren" kräver en förklaring.
Carlbom avser att han HAR tittat och KAN titta på Hank FRAMGENT genom åren.
Inte så jävla svårt att förstå så vida man inte heter Han där borta!
Senast redigerad av Eerki18cm 2024-05-07 kl. 00:08.
Citera
2024-05-07, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Napp igen. Det är ändå sjukt att det aldrig tar slut

Kan någon PMa mig om vem tuffe uffe är?

I en grannby fann dumpen två elevassistenter den ena delar efternamn med nr 416 den av dem med det ovanliga efternamnet
Senast redigerad av sessan82 2024-05-07 kl. 00:08.
Citera
2024-05-07, 00:11
Avstängd
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sessan82
I en grannby fann dumpen två elevassistenter den ena delar efternamn med nr 416 den av dem med det ovanliga efternamnet
Kan du vara bussig och utveckla detta. Dumpen fann två elevassistenter?
Citera
2024-05-07, 00:15
Medlem
Tänk om Sverige kunde konfrontera alla våra skäggiga barn som gett sig själva åldersrabatt precis som dumpen konfronterar gädda #416.

40 år när man ser ut som ett förstatie till Gollum.
Citera
2024-05-07, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
Kan du vara bussig och utveckla detta. Dumpen fann två elevassistenter?

Den 12 januari 2023 på dumpen
Citera
2024-05-07, 01:03
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Du är väl medveten om att publiceringen gjordes 231014, vad du har tittat på "genom åren" kräver en förklaring.
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
Carlbom avser att han HAR tittat och KAN titta på Hank FRAMGENT genom åren.
Inte så jävla svårt att förstå så vida man inte heter Han där borta!

Jag vill nog hävda att Han där borta har en språklig poäng även om den samtidigt kanske är onödig att framhålla med tanke på att språkfelen avlöser varandra på det här forumet. Men frasen "genom åren" används så vitt jag vet uteslutande för att syfta på gången tid och inte på framtid.

On-Topic då. Ja, det var en lustig konfrontation den senaste. De slänger sig med ord som går över huvudet på gäddan som om det vore etablerade uttryck. Hur fan ska någon fatta vad "gäddrabatt" är för något taget ur sitt sammanhang? Han måste känt sig bra förvirrad där idioten.
Citera
2024-05-07, 01:12
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Den 12 januari 2023 på dumpen

Inget publicerat den datumen, #182 7/1 2023 och #183 14/1 2023
Citera
2024-05-07, 01:14
Medlem
GulfLundells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Napp igen. Det är ändå sjukt att det aldrig tar slut

Det är faktiskt det enda jag finner lite intressant med allt det här. Dumpen har hållt på i flera år nu och är nästintill på allas läppar, och dyker upp överallt från Youtube till facebook och även i MSM. Hur kan någon inte vara på helspänn mot kontakter med minderåriga vid det här laget liksom? Hur extremt kåt på 14åring man än må vara? Helt jävla ofattbart för mig.
Citera
2024-05-07, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Det är faktiskt det enda jag finner lite intressant med allt det här. Dumpen har hållt på i flera år nu och är nästintill på allas läppar, och dyker upp överallt från Youtube till facebook och även i MSM. Hur kan någon inte vara på helspänn mot kontakter med minderåriga vid det här laget liksom? Hur extremt kåt på 14åring man än må vara? Helt jävla ofattbart för mig.

När lusten att ha sex med barn är större än rädslan att åka fast . I flera av dumpens chattar med män tar tillochmed mannen upp själv att dumpen finns . Chattarna pågår även ofta under ganska lång tid . Man kan då inte skylla på impulser eller exempelvis fylla så man inte tänkte sig för .
Citera
2024-05-07, 01:24
Medlem
GulfLundells avatar
Citat:
När lusten att ha sex med barn är större än rädslan att åka fast . I flera av dumpens chattar med män tar tillochmed mannen upp själv att dumpen finns .

Ja precis det jag menar, dom vet om hela dumpengrejen men tar ÄNDÅ risken att chatta vidare med dessa (totalt icke trovärdiga) "barn". Det är helt obegripligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in