2024-05-14, 23:48
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Syftet är Swish. Sara och Patrik vill visa att man levererar och att Dumpen är levande. Då spelar kvalitet på konfrontationen noll. #418 är såklart en gädda och vidrig snoppbild. Men som du frågar, vad är syftet när det inte ger något! Bra fråga. Har Patrik fel på bihålorna eller andningen? Det är min fråga. Jösses vad han frustar och flämtar.

Fel tråd om du inte har något konkret att tillföra om #418 och hans miserabla liv som kan göra det ännu mer miserabelt.
Citera
2024-05-14, 23:50
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swenne1
Ja det måste fan vara rekord med nyskapade. Konton på så kort tid och av samma person.

Jerry Olsson-klass på det. Men han är väl uppe i tresiffrigt nu.

#418 har olika vänner på kontona också, även om de inte är många per konto. Men i sig imponerande det också på sitt sätt.
Citera
2024-05-15, 05:58
Frågar igen!
Rebus på de nya gäddorna?

Citera
2024-05-15, 06:36
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Couch Janne filmade de en spegel inne i ett hus?

Det kan kanske räknas som ett ofredande om man filmar in i folks hem.

Nej, Couche-Janne filmade hela sin konfrontation själv. En riktig klassiker
Citera
2024-05-15, 07:02
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvinntimmret
Frågar igen!
Rebus på de nya gäddorna?

#417 är troligen identifierad, men jag är inte helt hundra på att det är rätt gubbe så jag lägger inte ut nån rebus.

Tilltalsnamn: samma som Sjöberg
Förnamn 2: samma som butikskedjan C Ohlson
Efternamn: samma som skådespelande Lena som är gift med regisserande Hallström
Född: 1960 + 4, årets elfte månad, dag 9 + 1
Stad: den s.k. Tändsticksstaden

Han har f.ö. särskild postadress till förvaltarenheten så nog har han nåt intellektuellt vajsing? Han kan inte ta hand om sin egen post och skriver som en nysvensk. "Jag bo lägenhet" Precis så skulle min kanadensiske kollega kunna skriva. Han har bott i Sverige 1,5 år.

Och han skriver att han har stor snopp? På runkfilmen ser den ut som en liten flärp? Eller som Hassan uttryckte det; en slamsa. Förvånad dock att han fattar hur Snapchat funkar, men personer som är lite efterblivna brukar ju gilla samma saker som barn. På tal om att gilla (samma saker som) barn så är det helt jävla skevt att han skriver att barn är ett av hans intressen. Fiskaren gör ett bra jobb med att få ur honom på vilket sätt barn är hans intresse men det nappar han inte på.

Den här personen borde inte få ha tillgång till internet, inte ens vistas utomhus utan personal.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-05-15 kl. 07:07.
Citera
2024-05-15, 07:04
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom

Och livesände hela spektaklet rakt ut i etern.
Citera
2024-05-15, 07:28
Medlem
#418 är ju riktigt mentalt efterbliven. Sa inte dumpen något om att de inte hänger ut sådana som har vissa diagnoser?

"Vill du se mina spermier?" - ser framför mig ett familjefoto där han står och poserar och håller om sina spermier.
Citera
2024-05-15, 07:40
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Jerry Olsson-klass på det. Men han är väl uppe i tresiffrigt nu.

#418 har olika vänner på kontona också, även om de inte är många per konto. Men i sig imponerande det också på sitt sätt.
62 sa du. Jag fick det till 64 innan sökträffarna tog slut. Svårt att hålla sig för skratt tillslut när man ligger här och scrollar. Han har ju nästan lika många olika selfies som visningsbilder. Hela garderoben av slitna pike-tröjor visar han upp på Facebook. Han måste tro att man ska sitta och fylla i alla uppgifter varje gång man går in på sidan. Det är extremt mycket tid han lagt bara på att skapa alla konton. Nya mejladresser och allt som krävs. Envisheten är det inget fel på i alla fall.
Citera
2024-05-15, 08:13
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
#417 är troligen identifierad, men jag är inte helt hundra på att det är rätt gubbe så jag lägger inte ut nån rebus.

Tilltalsnamn: samma som Sjöberg
Förnamn 2: samma som butikskedjan C Ohlson
Efternamn: samma som skådespelande Lena som är gift med regisserande Hallström
Född: 1960 + 4, årets elfte månad, dag 9 + 1
Stad: den s.k. Tändsticksstaden

Han har f.ö. särskild postadress till förvaltarenheten så nog har han nåt intellektuellt vajsing? Han kan inte ta hand om sin egen post och skriver som en nysvensk. "Jag bo lägenhet" Precis så skulle min kanadensiske kollega kunna skriva. Han har bott i Sverige 1,5 år.

Och han skriver att han har stor snopp? På runkfilmen ser den ut som en liten flärp? Eller som Hassan uttryckte det; en slamsa. Förvånad dock att han fattar hur Snapchat funkar, men personer som är lite efterblivna brukar ju gilla samma saker som barn. På tal om att gilla (samma saker som) barn så är det helt jävla skevt att han skriver att barn är ett av hans intressen. Fiskaren gör ett bra jobb med att få ur honom på vilket sätt barn är hans intresse men det nappar han inte på.

Den här personen borde inte få ha tillgång till internet, inte ens vistas utomhus utan personal.

Och tycker någon att denna rebus för gädda #418 är för svår så prova att klicka på
sverigesradio-länken på #418-sidan på dumpen.se.
Citera
2024-05-15, 11:13
Medlem
#418 Majoriteten av gäddorna är verkligen ruttna nuförtiden. Har väl varit en gädda som levt svenssonliv och det var den där reklammakaren, i övrigt är det ju rena rama vraken de fiskar upp, eller halvt sinnesslöa individer i reflexväst. Tycker mig minnas att det var mer varierat förut 🤔
Citera
2024-05-15, 11:23
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#418 Majoriteten av gäddorna är verkligen ruttna nuförtiden. Har väl varit en gädda som levt svenssonliv och det var den där reklammakaren, i övrigt är det ju rena rama vraken de fiskar upp, eller halvt sinnesslöa individer i reflexväst. Tycker mig minnas att det var mer varierat förut 🤔

Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Vid vilka andra konfrontationer har dom filmat IN I en gäddas hem?
Jag kan bara minnas en som varit väldigt nära hemma då det var ute på gäddans trapp.

#418 den här behöver nog lite mer än kaffe och bulle hos frivården.. Eget rum på låst avdelning på psyk låter mer lämpligt.

Coach-Janne la de inte upp av samma skäl, dvs att de filmade in i hans hem. Men där löstes problemet med att Jannes egen tiktok-video lades upp iställlet🙂

Sjöbopillan 178 filmar de i hemmet, eller i vart fall i dörren. Också en legendarisk konfrontation.

https://dumpen.se/2022/12/27/sjobopillan-napp-178/
Citera
2024-05-15, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom

Jaha ja det var ju bra gjort av Janne. Vilken tajming.

Då ligger han bra till för favorit för mig. Gillar ju den med heterBengt också då han är så habil ända tills han suttit i bilen och funderat och han stelnar när hon säger hans förnamn och efternamn. Men nu heter väl han något annat än Bengt och har bytt efternamn om jag fattat rätt. Tycker att när dörren öppnas och hon säger hans namn att han blir kraftigt nedtyngd av att hon vet hans namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in