2024-06-05, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Som jag ser det är sonen inte är hans utan hans sambo. Däremot har han en dotter åtminstone enlig Sveriges befolkning 1980. Nu menar jag Lennart A

Yes då är jag ändå på rätt spår.. tack
Citera
2024-06-05, 15:08
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcornhink
Yes då är jag ändå på rätt spår.. tack
Vill påpeka det igen att jävligt mycket stämmer. Men jag har inte funnit några bildbevis och därför bör vi va lite försiktiga. Telegramgruppen var är ni när vi behöver er???
Citera
2024-06-05, 15:14
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Vill påpeka det igen att jävligt mycket stämmer. Men jag har inte funnit några bildbevis och därför bör vi va lite försiktiga. Telegramgruppen var är ni när vi behöver er???

Den är här:
https://t.me/+DvvxgjgJKc40ZTE0
Citera
2024-06-05, 15:14
Avstängd
Galejans avatar
Alltså, är det så noga att det måste vara rätt Lennart? Bara välj en av gubbarna och häng ut honom. Det är det som är summariskt pöbelvälde och det är ju det som hela den här tråden går ut på.

Ole dole doff…
Citera
2024-06-05, 15:33
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Alltså, är det så noga att det måste vara rätt Lennart? Bara välj en av gubbarna och häng ut honom. Det är det som är summariskt pöbelvälde och det är ju det som hela den här tråden går ut på.

Ole dole doff…
#424 Haha! “Pöbeln” är på rätt gubbe. Smygbögen Lennart i Varberg har ett efternamn som börjar på alfabetets första bokstav och är ett vanligt son-namn.

Dårens samtal med Sara är kul att lyssna på! Stackars Lelle som bara ville äta glass med en 14-årig pojke! Han kan ju inte haft andra avsikter 😉
Blir nog lite ensamt för Lelle i husbilen i sommar! Ser jag den bilen stående på någon camping i sommar finns det risk att Bög-Lelle får lite surströmmings-spa i luftintaget 😎

Dumpenkatten får gärna bekräfta!
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-06-05 kl. 15:41.
Citera
2024-06-05, 15:53
Medlem
Nu har min detektivvän med bestämdhet mailat och sagt att det är Lennart A. Jag själv kan inte säga att det är så. Men min vän säger återigen att det är Lelle A. #424 är Lennart A.
Citera
2024-06-05, 16:01
Medlem
Om #424 är LA så är han ju involverad i ett spännande företag för en person med hans läggning, även om personerna kanske är lite över LA:s preferenser vad gäller ålder.
Citera
2024-06-05, 16:32
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Om #424 är LA så är han ju involverad i ett spännande företag för en person med hans läggning, även om personerna kanske är lite över LA:s preferenser vad gäller ålder.

Utveckla L.A har ett företag som verkar ha sysslat med konsultering inom vägar. Är det det du syftar på?

En liten reflektion, sett flera exempel bland dessa 400 individer att dem på ålderns höst plötsligt blir smyg-bögar (då med försmaksmak för ungt) och är ute efter pojkstjärtar. Tidigare levt ett liv med barn, fru och hund, men på ålderns höst verkar högsta drömmen vara att bli avsugen av smågrabbar. Det som gör mig fundersam är ifall det är ett infall som kommer på ålderns höst, kanske någon vriden demens eller har dem alltid haft dessa fantasier och först nu skriar dem till verket?!

Blir nästan lite rädd! Blir alla män till slut homofiler? Är det bara en tidsfråga innan man själv sitter och fluktar på smågrabbarna i polen på Pitehavsbad? 😱
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-06-05 kl. 16:51.
Citera
2024-06-05, 16:33
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Utveckla L.A har ett företag som verkar ha sysslat med konsultering inom vägar. Är det det du syftar på?
Verksamhetsbeskrivning
Föremålet för bolagets verksamhet är utbildning för säkerhet vid vägarbeten och dylikt och därmed förenlig verksamhet.
Citera
2024-06-05, 16:35
Medlem
whataboutisms avatar
#424 Slingraren i Varberg med efternamn på A är det. Efter titt på hustruns facebook där han finns med på ett par bilder känner jag mig säker, även om bilderna inte är jättefärska. På ena bilden anar man även den guldlänk han bär runt halsen på Dumpenvideon. Anletsdragen över munnen är omisskännliga menar jag.
Citera
2024-06-05, 17:00
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
#424 Slingraren i Varberg med efternamn på A är det. Efter titt på hustruns facebook där han finns med på ett par bilder känner jag mig säker, även om bilderna inte är jättefärska. På ena bilden anar man även den guldlänk han bär runt halsen på Dumpenvideon. Anletsdragen över munnen är omisskännliga menar jag.

#424 Vi är utan tvekan på rätt gubbe, synd att hon inte hade en bild på Lelle i bara mässingen med lillfräsen i vädret på sin FB då hade den bilden kunnat konfirmera.

Kanske han är släkt med #375 Leif Andersson i Glommersträsk som åkte dit i garaget i Sundsvall!😅
https://dumpen.se/2024/02/19/kentl/
Obs detta inlägg är inte OT eller strider mot några regler då Leif Anderssons namn är ute i riksmedia, han var kommunalpolitiker för Centern i Arvidsjaur.
Undrar föresten vad Leif gör i sommar, om han gått klar sin kbt utbildning och slutat jaga småtjejer?
Senast redigerad av Antero-Rokka 2024-06-05 kl. 17:14.
Citera
2024-06-05, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Jag kollade tydligen bara på SNI-koden, och inte verksamhetsbeskrivningen. Men SNI-koden var iaf för "Trafikskoleverksamhet". Fick i mitt inre se hur Lennart skulle visa finniga tonårspojkar hur man hanterar "växelspaken". Dock verkar det inte vara den typen av trafikskoleverksamhet enligt verksamhetsbeskrivningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in