2024-06-10, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dipmeatandyeet
Nu när det är en Sverigedemokrat så kommer han hängas ut med namn och bild.

Nej det kommer han inte.

Sluta sprida myter.
Citera
2024-06-10, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Bara jag som misstänker att #426 egentligen är centerpartist som försöker sabotera för SD?

Är du korkad?

Han är bokstavligen en lokal SD-topp.
Citera
2024-06-10, 00:28
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Om du använder Google ser du att det har hänt rätt många gånger.

Inte jättekonstigt eftersom de är partier med flest dömda.

Du vet att det (tyvärr) är lagligt att vara pedofil/pederast, va? Och att det Halmstad-politikern gjort (tyvärr) är helt lagligt, då han chattade med en vuxen?

Vad har flest dömda, flest brottslingar per parti mm brottsstatistik med peddosar att göra? Skulle pedofili plötsligt vara ok om det var lagligt att våldta barn? Nej, det har inget med juridik att göra, man skulle hellre umgås resten av livet med mördare och knarkhandlare än en dag med pedofiler. Och dödsstraff har vi inte, men pedofiler förtjänar att dödas. Så blanda inte i juridik och lagar.
Citera
2024-06-10, 03:44
Medlem
(Napp #425)

Jag undrar vad svartingen skulle med regnumret på Saras/Patriks bil till, skulle han möjligtvis polisanmäla dom för någonting? Eller kanske skicka hans, även dom väldigt kortväxta, släktmedlemmar på dom?

Förövrigt, hur kort tror ni han är? Kan han va kortare än 1.50m tro? Han kan omöjligt vara längre än 1.60m, känns som Patrik inte hade lagt sin kommentar isåfall.

Citera
2024-06-10, 06:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Måste säga att det är lite märkligt att senaste gäddan är SD. Kan väl inte vara så vanligt med homopedofiler i partiet eller homos över huvud taget?

90% av dem är ensamstående män i medelåldern eller äldre, finns många homopedofiler i den gruppen
Citera
2024-06-10, 10:31
Medlem
dead-arsons avatar
Blir lite märkligt med alla som ska försöka dra partipolitiska poänger.
Mängden gäddor på Dumpen är hittills för litet för att kunna dra några såna slutsatser.

Än så länge finns fritidspolitiker från följande partier (fritt ur minnet så jag har säkert glömt någon):

M, SD, C, MP, MED.
Senast redigerad av dead-arson 2024-06-10 kl. 11:02.
Citera
2024-06-10, 12:04
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Mängden gäddor på Dumpen är hittills för litet för att kunna dra några såna slutsatser.

Än så länge finns fritidspolitiker från följande partier (fritt ur minnet så jag har säkert glömt någon):

M, SD, C, MP, MED.
Helt korrekt observerat, tycka vad man vill om respektive parti - men att på något sätt försöka konspirera kring #426 för att det är en SD:are saknar helt verklighetsförankring. Pedofiler finns spridda i princip överallt i hela befolkningen.
Citera
2024-06-10, 12:40
Medlem
Wotans avatar
Citat:

M, SD, C, MP, MED.

Är det någon som har # på Moderaten de konfronterade utanför kommunhuset? Lite yngre, kom ut och öppnade och gick in igen.
Citera
2024-06-10, 12:46
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Är det någon som har # på Moderaten de konfronterade utanför kommunhuset? Lite yngre, kom ut och öppnade och gick in igen.

#237.
https://dumpen.se/2023/06/14/politik...p-237-varnamo/
Citera
2024-06-10, 13:30
Medlem
Wotans avatar
Citat:
#237.
https://dumpen.se/2023/06/14/politik...p-237-varnamo/

Tack, han var det nog. Blir dock lite osäker på var det är, kommunhuset, hans civila jobb eller hemma?
Citera
2024-06-10, 13:38
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Tack, han var det nog. Blir dock lite osäker på var det är, kommunhuset, hans civila jobb eller hemma?

Hans arbetsplats vill jag minnas.
Citera
2024-06-10, 13:49
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:

M, SD, C, MP, MED.
Du har glömt den äcklige pedofilen B*sse i Kristianstad, alias Exorcisten 2.0 (#318) som är socialdemokrat. Fullständigt motbjudande figur.
Senast redigerad av Redivivus 2024-06-10 kl. 14:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in