2024-06-29, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
#434 är skriven hemma hos föräldrarna i Malung. I chatten skriver han dock att han bor i Solna. Kan han vara inneboende hos någon där eller hyr han i andrahand?
Efter att ha granskat FB-sidorna hos anhöriga verkar största delen av släkten komma från Luleå.
Precis som du skriver. 2a hand solna, men skriven hos päronen. Anhöriga i Malung springer förmodligen gatlopp nu. Baksidan med uthängningar att Anhöriga på mindre orter får ett elände.
Citera
2024-06-29, 10:27
Medlem
Andreas har en tvillingbror, enäggs. Honom är det synd om nu
Citera
2024-06-29, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Det är nog snarare svenska rättssamhället.

I den bästa av världar, skulle såklart rättssamhället ha en lagstiftning som möjliggör att Gäddorna inte springer lösa och kan grooma närsomhelst.
Men bara för att rättssamhället brister, ska det inte ersättas med någon slags ”lynchmob justice”. Dessa är inte samhällets skarpaste direkt, samma typ av personer som går med i AFA/NMR/Huliganfirmor etc. Only in it for the fight. Känns inte jätterättssäkert, stor risk att dom tar fel och bankar ner någon oskyldig. Någon av de senaste Gäddorna hade väl dessutom en enäggstvilling? Kul att gå ut då med en hop uppretade fackel- och högaffel-bönner bakom husknuten.
Citera
2024-06-29, 10:45
Medlem
-Hengpung-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Är det någon som vet varför Ordsallads-gäddan aka min chef skrek på slutet av samtalet?

Hur har det gått för din chef? Är han fortfarande chef? Är det eget företag han driver?
Citera
2024-06-29, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Hur har det gått för din chef? Är han fortfarande chef? Är det eget företag han driver?

Han är tackagudarna inte min chef, men salladsgäddan låtsades vara sin chef i samtalet Därför jag skrev så
Citera
2024-06-29, 10:49
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fyllera
Andreas har en tvillingbror, enäggs. Honom är det synd om nu

DET är ett jobbigt läge indeed. Stackars jävel.
Citera
2024-06-29, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
DET är ett jobbigt läge indeed. Stackars jävel.

Anledningen att man ska se till att döda sin tvilling i livmoderstadiet så man inte får skulden för framtida dumheter
Citera
2024-06-29, 12:12
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#362 måste bara dra upp den stjärnan igen, hade missat att telefonsamtalet faktiskt utspelade sig så här:

"Är det Harry"?
"Nej, det är min chef, Kevny"

Haha, det måste slagit slint rejält hos den "döende" arbetsförmedlaren när han sa "min chef" ☺️
Det hade ju varit fantastiskt, men när jag nu lyssnade kunde jag inte höra nån säga ”det är min chef..”? Väldigt roligt samtal dock, men har saltat det lite?

Citera
2024-06-29, 12:21
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Som man gör man ett misstag om man tror sig veta vad kvinnor vill ha.

För egen del är jag som en combo av Mr Bean och Leffe GW, det gick hem förr i tiden i alla fall ...

Tycker mig se ett gott råmaterial i denna kille. Har svårt att förstå hur det kan gå så snett.

Det är svårt att tänka sig in i processen som leder till att de hamnar där de hamnar.

En del är uppenbara monster. En del verkar mest ha hamnat snett av någon anledning.

Men säg det inför Dumpen-inkvisitionen ...
Hahaha underbart att beskriva sig själv på det sättet, saknade bara ”undertecknad” som hade gjort det hela komplett! Tack för att du bjuder på dig själv, gosse!
Citera
2024-06-29, 12:29
Medlem
Har Hank tagit livet av sig??
Citera
2024-06-29, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Det där gänget... vilka ryggradslösa små horungar...

Dom har mer ryggrad och civilkurage än vad du någonsin kommer ha! Dom ändå ryggradslösa i sammanhanget är pedofilerna och sådana som dig som ska försvara dom.

Vissa gäddor fortsätter uppenbart fortfarande med grooming trots att dom blivit ertappade av dumpen. Kan lova dig dom tänker en extra gång efter ett kok stryk!

Våld är aldrig den rätta vägen, men tyvärr ibland den enda!
Citera
2024-06-29, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldesman
Dom har mer ryggrad och civilkurage än vad du någonsin kommer ha! Dom ändå ryggradslösa i sammanhanget är pedofilerna och sådana som dig som ska försvara dom.

Vissa gäddor fortsätter uppenbart fortfarande med grooming trots att dom blivit ertappade av dumpen. Kan lova dig dom tänker en extra gång efter ett kok stryk!

Våld är aldrig den rätta vägen, men tyvärr ibland den enda!

Mer stryk åt gäddorna vore nyttigt för dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in