2024-07-03, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
#438 Öppnar upp sig flera gånger under samtalet, men bebisen Sjöberg dödar samtalet gång på gång. Det hade blivit ett bättre samtal utan Patrik, och #438 var trots allt pratglad. Trist att det är aggressiv attityd från S och P.

S&P blir så adrenalinstinnade vid konfrontationerna så att de nte kam kontrollera sig affektivt och föra sakliga professionella samtal. Det blir bara en massa avbrott, onödigt raljerande samt P:s torra oneliners...
Citera
2024-07-03, 21:58
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Hos Dumpen-inkvisitionen är lösningarna enkla.

Nej, det gör jag inte. Jag tror att större delen av Flashback håller med. Om man är pedofil är man tragisk och fullkomligt misslyckad som man. Då är man ett vedervärdigt jävla rovdjur som inte förtjänar varken förståelse eller empati. Frågor på det?

Det är bra. Du får MVG i Gäddorientering på Dumpen-universitetet!

För egen del försöker jag förstå hur män som verkar ha det stabilt och bra halkar över gränsen.

En del är monster och pedofiler som du säger. Men jag tror inte att alla är det.
Citera
2024-07-03, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbenabbe
"X-x x är född xxxx, och uppvuxen i Västerbotten. Familjen flyttade till X i Småland när han var nio år.
X-x arbetar som bildlärare och bor i Tranås tillsammans med sin familj. Barn och ungdomar ligger honom varmt om hjärtat, och han har periodvis jobbat med mycket små barns bildspråk."

Från en sida som säljer en av hans böcker.

Jag måste då ändå tillägga att jag fick lite sympati för den här gubben. Vilket såklart är väldigt naivt av mig.

#438. All cred för att han ägnat sig och barn och ungdomar på ett lagligt sätt, och försökt föra dem in i vuxenlivet! All cred för det!!
Men vad bryr sig dumpen med dess mobb till folkdomstol åt det!? Dessa ”gäddor” ska ner i samma vedervärdiga håla de själva befinner sig i.
Citera
2024-07-03, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Det är bra. Du får MVG i Gäddorientering på Dumpen-universitetet!

För egen del försöker jag förstå hur män som verkar ha det stabilt och bra halkar över gränsen.

En del är monster och pedofiler som du säger. Men jag tror inte att alla är det.

Kanske är det "köttets lustar" som en välutbildad och tidigare högt uppsatt tjänsteman uttryckte det i sin egenregisserade pressträff hemma i trädgården...
Citera
2024-07-03, 22:16
Medlem
När tog dom denna gädda?
Denna veckan?

Han har ju nyss varit aktiv i både tidning och facebook.
Citera
2024-07-03, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Utifrån det han själv berättar verkar det ha varit under ett par år som han drömt om yngre tjejer.

Försöker förstå varför han efter alla dessa år, och ett rikt liv, halkade ner i gädd-träsket.

Du ser inget tragiskt i detta?

Hos Dumpen-inkvisitionen är lösningarna enkla.

#438 Ja, inte vaknar man väl plötsligt upp en dag som 63-åring, laddar ned KiK och börjar sexchatta. Beteendet har säkerligen föregåtts av en mental nedförsbacke, hur lång vet bara han själv. Att han hållit skenet uppe på Facebook säger ju ingenting, det är så folk gör.

Får man tro honom själv så har han ju ett aktivt sexliv och är inte svältfödd på sex, han outade ju hustrun duktigt när han beskrev vad som skett i sänghalmen.

Att han är impotent ibland kanske dock kan vara en delförklaring till gädderiet. Han har helt enkelt kanske drabbats av en rejäl ålderskris och därför börjat söka lammkött. När en 14-åring plötsligt visade intresse fick han väl panik och tänkte att det är nu eller aldrig jag har chans på en ung tjej.
Senast redigerad av Florman 2024-07-03 kl. 22:22.
Citera
2024-07-03, 22:23
Medlem
Dumpen slarvade bort #438 lite. Han ville prata mer än han fick.

Tyvärr är det inte första gången.
Citera
2024-07-03, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Dumpen slarvade bort #438 lite. Han ville prata mer än han fick.

Tyvärr är det inte första gången.

#438 Tror att han sa något om att flickan frestade honom tre gånger, fastän han själv ändrat sig efter varje gång han sagt det. De tröttnade väl på tjatet.

Man blir nyfiken på vad gäddorna har att säga, men tyvärr är det lågkvalitativa ursäkter som hoppar ur munnen på dem.
Citera
2024-07-03, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#438 Tror att han sa något om att flickan frestade honom tre gånger, fastän han själv ändrat sig efter varje gång han sagt det. De tröttnade väl på tjatet.

Man blir nyfiken på vad gäddorna har att säga, men tyvärr är det lågkvalitativa ursäkter som hoppar ur munnen på dem.
Nej dumpen tröttnade inte på tjatet! Dumpen är värdelösa på konfrontationer, i synnerhet Patrik. Det är ofta det slarvas bort intressanta konfrontationer. Tyvärr.
Citera
2024-07-03, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
När tog dom denna gädda?
Denna veckan?
Ser ut som i söndags efter vandring enligt chat. Snabbt publicerat. Kanske vill ha lite semester från jagandet...
Citera
2024-07-03, 22:55
Medlem
leckerleles avatar
hahaha #438
''aa de är ju hemskt vaaaAa''
Citera
2024-07-03, 23:03
Medlem
vemvisstes avatar
Om det är samma person som o den här tråden så har han ju vart aktiv sedan minst 2021.

(FB) Pervers lärare i Tranås?

Citat:
En vän till mig berättade just att en lärare på en gymnasieskola i Tranås blev avstängd för ett tag sedan? Är det någon som vet mer om detta? Som tidigare invånare i staden skulle en vilja veta om det är någon lärare som tidigare undervisat en själv. Skulle vara skoj om ens personliga misstankar skulle visa sig stämma. Har för mig att det stod något i den lokala blaskan, kunde dock ej finna artikeln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in