2024-07-06, 06:38
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Inte för att jag betvivlar det men har du någon källa som man kan läsa om det. Har Taxi Kurir gått ut det med det på sin FB kanske?

Någon ställde frågan under inlägget på Facebook och Sara svarade att han inte är kvar.
Citera
2024-07-06, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Tycker att det var ovanligt lite, det var nog mest jag som skrev om honom och han glömdes fort bort.
Om #316 Fluff hade blivit påkommen på 70talet så hade han blivit inspärrad på ett mentalsjukhus. Det är inte normalt beteende som Fluff mannen påvisade. Han är en dåre helt enkelt. Jag tror att dom flesta håller med om det.
Citera
2024-07-06, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Om #316 Fluff hade blivit påkommen på 70talet så hade han blivit inspärrad på ett mentalsjukhus. Det är inte normalt beteende som Fluff mannen påvisade. Han är en dåre helt enkelt. Jag tror att dom flesta håller med om det.

#316 fluff är en av de allra sjukaste. Men på ett eget sätt. Blev nästan rädd för honom.
Citera
2024-07-06, 10:55
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Om ni inte redan har hört Guldtands intervju med #231 så rekommenderar jag att lyssna på den.
Mytoman och korkad, dvs en fantastisk kombination. Favvisen är när han berättar (ljuger) att hans bror har regelbundet utsatt honom för sexövergrepp under barndomen.

https://podcasts.nu/avsnitt/sjoberg-...el-1-oWoWI_FeM
Oh fyfan, lyssnade på det där jävla mongot. Vem fan är detta mongo som kallar sig guldtand och har den dåliga smaken att ha en podd som publicerar nåt så jävla dåligt som en ”intervju” med en förståndshandikappad pedofil som inte svarar på tilltal? Man ska ge honom att han hittat en jämlike iaf. Om jag kunde stämma honom för att han snodde 20 minuter från mitt liv skulle jag göra det.
Citera
2024-07-06, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Jag tittar nu. Är förfärad. Vad fan ser mina ögon?!

Jag tyckte fluffvideon var både kreativ och erotisk men framförallt extremt sensuell! Så synd att man inte kan länka direkt till video.
#316 = E R O T I Q U E - G É N I E
Citera
2024-07-06, 11:42
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Fast det stämmer ju inte helt även om det ibland sprids felaktiga personuppgifter. Om det nu har blivit fel vid ett tillfälle av mer än 400 identifierade gäddor så är den felprocenten lägre än varenda svensk myndighets.
Skönt resonemang.
Hade du sagt samma om det var ditt namn som hängdes ut felaktigt?
Citera
2024-07-06, 11:47
Medlem

Dom hänvisar till ett samtal som iaf jag inte kunde hitta nånstans. Dom brukar ju alltid vara redovisade. Undrar varför.

Jag skrattar verkligen åt ”män” som rakar kuken, enligt kvinnliga bekanta ser det mest roligt och lite sjukt ut. Ja lite åt 316-fluff-hållet.

Vet att det är vanligt, ni som rakar ballen, känner ni er sexiga då? (Ni behöver inte svara)
Citera
2024-07-06, 11:53
Medlem
Apropå #316, det var väl han som enl. ECT (who else?) tog ett blankolån och trodde han kunde köpa sig fri från publicering, när han i själva verket köpte det mytomspunna ”guldpaketet” hos Impulskollen.
Citera
2024-07-06, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olofzzon
Apropå #316, det var väl han som enl. ECT (who else?) tog ett blankolån och trodde han kunde köpa sig fri från publicering, när han i själva verket köpte det mytomspunna ”guldpaketet” hos Impulskollen.
Nej vad tragiskt i så fall. Men han måste ha kunnat surfa lite på uppmärksamheten av hans gröna flufftrosa, kan man tänka sig. Jag är förstås inte ensam om att ha lagt beställning på ett några stycken.
Citera
2024-07-06, 12:19
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olofzzon
ETC?
Citera
2024-07-06, 12:24
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Jag tyckte fluffvideon var både kreativ och erotisk men framförallt extremt sensuell! Så synd att man inte kan länka direkt till video.

https://dumpen.se/wp-content/uploads...4665934625.mp4
Citera
2024-07-06, 12:37
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid

hahahaha ja så kan man ju såklart se det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in