2024-07-09, 17:31
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Förnamn 1 och det som används i chatten: samma som f.d. statsminister Löfven
Förnamn 2: samma som f.d. statsminister Branting
Förnamn 3: samma som italienska alpina skidåkaren Mölgg
Nytt efternamn: son till förnamn 2

Född: 1960 + 4, årets tionde månad, dag 20 + 3

Tidigare efternamnet är bajsfärgen som på engelska heter brown.

#293 Vacuumgäddan

Tack!
Citera
2024-07-09, 17:35
Medlem
Udslidts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Just sånt här som gör att det blir jä jäkla svårt att försvara uthängningar i syfte att stoppa övergrepp.
Sänt här tar som sagt fokus ifrån frågan.
Goes together like a horse and carriage
Citera
2024-07-09, 17:58
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Vem som helst kan kalla sig reporter, inte direkt en skyddad yrkestitel.
Det var inte poängen.
Citera
2024-07-09, 18:10
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Han verkar ha gjort bort sig ännu mer o verkar vara en riktigt korkad, ljugande, självgod och låg person- men det vet vi ju redan då, han velat våldta barn. MEN han ligger redan han är en slagen man. Man måste sluta sparks ngn gång. Det börjar bli otäckt.

Har du lyssnat på telefonsamtalet? Han tar inget som helst ansvar för vad han har skrivit till vad han trodde var en fjortonårig tjej. Han tipsar henne som att smörja upp stjärten med matolja när hon är "nyskiten" och han ska guida henne till en skön orgasm. Fy fan. Även en vuxen person hade mått dåligt av att få det där i luren. Det pratas inte om nåt sånt öht, det är istället 37 minuter där Hank (#292) sitter och pratar om vilken schysst, duktig och ärlig man han är. Bisarrt.

Som jag skrev så tycker jag att gäddorna som sladdrar till nån de inte har nån som helst aning om vem det är får skylla sig själva. Att de har noll konsekvenstänk vet vi ju redan, men nog borde de kunna tänka några varv till? Särskilt när det som i Hanks fall inte handlar om nån som är efterbliven och på så vis blir lurad att prata. Men ja, visst finns det gränser för pöbelrättvisa och lynchmobbar. Dock så har gäddorna satt sig i situationen själva. Det är de som har snuskat sig med vad de tror är unga tonåringar (eller föräldrar som vill låna ut sina småbarn) och de får stå sitt kast. Givetvis ska anhöriga inte förföljas och attackeras. Det är förkastligt. När gäddor inte visar nån som helst ånger så har dock åtminstone jag personligen mycket svårt att känna med dem, men där är vi alla olika antar jag.
Citera
2024-07-09, 18:27
Medlem
Snart kommer det alltså, enligt Sara Nilsson, en gädda som har skickat videomaterial där han förgriper sig på en hund.

Herregud...
Citera
2024-07-09, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Snart kommer det alltså, enligt Sara Nilsson, en gädda som har skickat videomaterial där han förgriper sig på en hund.

Herregud...

Helt sjukt och mentalt stört, samtidigt så man får vara tacksam över att det inte var ett barn.
Citera
2024-07-09, 18:36
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Udslidt
Synd, för det framkommer ganska mycket om vad det leder till som moraliskt högstående påhejare försvarar in absurdum.
Kan du utveckla vad du menar med det sista?
Citera
2024-07-09, 18:38
Medlem
Udslidts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Kan du utveckla vad du menar med det sista?
Att du sätter dig på höga hästar.
Citera
2024-07-09, 18:39
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Vad hette han innan, förnamnet i chatten och efternamnet var färgen som bajs och choklad har? Rebus på nya namnet?
Man kan kanske misstänka att det byttes namn efter konfrontationen?
Citera
2024-07-09, 18:43
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Man kan kanske misstänka att det byttes namn efter konfrontationen?

Prolific skrev en bra rebus, han heter ett nytt efternamn men inte bytt förnamn tydligen. Frun på samma adress heter samma i efternamn som innan.
Citera
2024-07-09, 18:46
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Udslidt
Att du sätter dig på höga hästar.
Intressant. Förklara gärna varför du tolkar mitt inlägg så. Är det defensivt från din sida? Svårt att se någon annan anledning.
Citera
2024-07-09, 18:47
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Prolific skrev en bra rebus, han heter ett nytt efternamn men inte bytt förnamn tydligen. Frun på samma adress heter samma i efternamn som innan.
Jag löste den direkt men funderade över namnbytet. Frugan heter samma fortfarande, de har inte skilt sig. Konfronterades han för ett tag sen och har bytt pga Dumpen var min spekulation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in