Citat:
Ursprungligen postat av
medea1
Han verkar ha gjort bort sig ännu mer o verkar vara en riktigt korkad, ljugande, självgod och låg person- men det vet vi ju redan då, han velat våldta barn. MEN han ligger redan han är en slagen man. Man måste sluta sparks ngn gång. Det börjar bli otäckt.
Har du lyssnat på telefonsamtalet? Han tar inget som helst ansvar för vad han har skrivit till vad han trodde var en fjortonårig tjej. Han tipsar henne som att smörja upp stjärten med matolja när hon är "nyskiten" och han ska guida henne till en skön orgasm. Fy fan. Även en vuxen person hade mått dåligt av att få det där i luren. Det pratas inte om nåt sånt öht, det är istället 37 minuter där Hank (#292) sitter och pratar om vilken schysst, duktig och ärlig man han är. Bisarrt.
Som jag skrev så tycker jag att gäddorna som sladdrar till nån de inte har nån som helst aning om vem det är får skylla sig själva. Att de har noll konsekvenstänk vet vi ju redan, men nog borde de kunna tänka några varv till? Särskilt när det som i Hanks fall inte handlar om nån som är efterbliven och på så vis blir lurad att prata. Men ja, visst finns det gränser för pöbelrättvisa och lynchmobbar. Dock så har gäddorna satt sig i situationen själva. Det är de som har snuskat sig med vad de tror är unga tonåringar (eller föräldrar som vill låna ut sina småbarn) och de får stå sitt kast. Givetvis ska anhöriga inte förföljas och attackeras. Det är förkastligt. När gäddor inte visar nån som helst ånger så har dock åtminstone jag personligen mycket svårt att känna med dem, men där är vi alla olika antar jag.