2024-07-23, 12:28
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Taskigt, det är ju varken kineskärringen eller deras ungar som är pedofiler. Men problemet är att rättsväsendet inte bryr sig om dessa gäddor, det är inte olagligt att snacka sex med ett fiktivt barn (som i USA eller UK). De måste i princip våldta ett riktigt barn eller skicka barnporr (som köpcenter-självmords-gäddan) för att Polisen ska bry sig.
Jag orkar inte leta upp inlägget, men jag tror att någon skrev att restaurangen ägs av både peddot och frun, så hon får ju tyvärr en släng av sleven av bara farten.
Citera
2024-07-23, 12:31
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humptydumptydo
Att han pratat med en 17 åring och skyllde på att frugan inte släppt till på ett halvår typ.
De flesta verkade gått på detta då många inte visste vd dumpen var, men vi som visste ifrågastte ju detta så klart.
Så det var mer wtt försvarstal för att han varit otrogen mer än om ett barn

Vad sägs nu i efterhand då? Synd om familjen vars dotter han fantiserat om
Citera
2024-07-23, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witeboie
Skulle du kunna skicka PM med infon om #352? Sista jag har är att han sålde kåken, sen tog det stopp.

Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Ser ut som han har fått skyddad id också då jag inte hittar han på hans personnummer. Du får gärna PM hans nya id.

Han flyttade tillbaka till Norberg och bytte även namn.
Men både han och den han skrev sig hos verkar fått skyddat.
Citera
2024-07-23, 12:49
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humptydumptydo
Att han pratat med en 17 åring och skyllde på att frugan inte släppt till på ett halvår typ.
De flesta verkade gått på detta då många inte visste vd dumpen var, men vi som visste ifrågastte ju detta så klart.
Så det var mer wtt försvarstal för att han varit otrogen mer än om ett barn

#442 Vilken gris att skylla på frun,
Citera
2024-07-23, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Taskigt, det är ju varken kineskärringen eller deras ungar som är pedofiler. Men problemet är att rättsväsendet inte bryr sig om dessa gäddor, det är inte olagligt att snacka sex med ett fiktivt barn (som i USA eller UK). De måste i princip våldta ett riktigt barn eller skicka barnporr (som köpcenter-självmords-gäddan) för att Polisen ska bry sig.

Idioter. Hans fru skall ju inte behöva lida ännu mer pga av vad hennes man gjort.
Resturangen kanske var hennes enda chans att kunna lämna honom dessutom.
Citera
2024-07-23, 13:53
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
#442 Vilken gris att skylla på frun,
Som att det måste stämma? Trollvarning på den som hävdar det och annat, som att #442 ville köpa sig fri för tio miljoner t ex. Tro inte på det.
Citera
2024-07-23, 13:55
Citat:
Ursprungligen postat av cnedrah
Hur vet du att han är egen företagare? I chattarna skriver han ju bara platschef inom bygg?

Ett rykte men de kan såklart vara fel!
Citera
2024-07-23, 14:00
Medlem
feemaxxxs avatar
Ursäkta om jag inte tillför tråden något, men kan någon säga vilkent nummer det är på gäddan som satt och drack rödvin i en live sändning när dumpen kom och knackade på huset?
Citera
2024-07-23, 14:06
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Ursäkta om jag inte tillför tråden något, men kan någon säga vilkent nummer det är på gäddan som satt och drack rödvin i en live sändning när dumpen kom och knackade på huset?

Citera
#450 går inte att redigera inlägget så jag skriver ett nytt!
Det ska stå att det kanske är den person är egenföretagare och isf har hög fallhöjd.
Ryktet som jag hörde är ett företag men jag tror det inte är samma.
Ska självklar inte hänga ut ett oskyldigt företag.
Så jag vill härmed med bestämdhet säga att det var ett rykte och inte fakta.

Så bortse från den inlägget jag skrev om honom och låt sanning gå före rykte. Ska inte vara så snabb att skriva nåt nästa ggn.
Citera
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:

https://dumpen.se/2023/06/27/coachja...ckholm-varmdo/
Citera
2024-07-23, 14:07
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
CoachJanne #246. Något mer ynkligt, förljuget och löjligt skämt till man får du leta länge efter. Men det är nog ändå en bland de roligaste publiceringarna på dumpen till dags dato.

Citat:
Jag firar med lite rosé...skål!
Senast redigerad av Redivivus 2024-07-23 kl. 14:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in