2024-07-24, 00:22
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Att ägarbyte är initierat och det är frugans livsverk är oviktigt för dig? Det är helt ok att slå sönder eftersom man inte lyckats lösa formalia än?

Hon stannar hos ett peddo och han får en del av kakan som hon får in och garanterat mera nu när han troligtvis har dålig ekonomi.
Hon får skylla sig själv, vet inte hur den kinesiska kulturen ser på peddos.
Citera
2024-07-24, 00:27
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Det är förresten bedrövligt mycket snack kring Vingåkers stolthet just nu, vilket innebär att andra gäddor glöms bort. Eller vad säger ni? Ska vi verkligen låta en pederast som #216 komma undan vår skärseld hur länge som helst?

Kallar sig P M och vi har ju till och med luskat ut vad dessa initialer står för. Hur leker livet för honom egentligen? Ser det ut som att han har flyttat till en större stad? Har han det alldeles för tryggt och gott därhemma i sin inrunkade kvart, det djävulusiska aset?

https://dumpen.se/2023/04/15/na-jag-...6-helsingborg/
Citera
2024-07-24, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ja, alltså måste vara en tragedi för föräldrarna

Gäddor runt 60 har ju levt sina liv och kan förändras till det bättre med terapi, men har ju inte jättelång tid kvar, kanske 20 år. Hade denne kille däremot jobbat med sig själv, så hade han kunnat leva ett bra liv i 50 år till.

Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Han ville sätta på handklovar på en uppenbart trasig nyss 14-åring från ett fosterhem och knulla henne i alla hål.

Han ville att hon skulle suga och sedan ta henne Doggy medan hon hade händerna i några slags läderhandklovar. Jag kanske är ett pervo, men så jävla upprörande är väl inte det? Mest upprörande är ju att han lät sig övertygas om att ta risken att ligga med en fjortonåring.

Sedan kan jag hålla med om att man kan skriva mer än "oj fan" osv när någon verkar haft det tufft och avbryta ska man ju, kanske inte pga det om det är en vuxen, men om någon är 14
Senast redigerad av Florman 2024-07-24 kl. 00:38.
Citera
2024-07-24, 00:50
Medlem
Sveppss avatar
Ingen rebus på #450?
Citera
2024-07-24, 01:01
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Bryr du dig om honom?

Man kan för helvete inte tycka det är rätt att en 26-åring som pratat sex med en fiktiv 14-åring har tagit sitt liv. Tycker man det är man fan inte riktigt funtad i huvudet, och det gäller även om han hade pratat med en riktig 14-åring och bestämt träff. Alltså vad i helvete är ni för människor som hänger i den här tråden? Tappar seriöst hoppet om mänskligheten.
Citera
2024-07-24, 01:23
Medlem
tindravargs avatar
Har någon fixat rebus på #450?
Citera
2024-07-24, 03:58
Medlem
MyJustices avatar
#438 måste vara en psykopat --
han ger så tydliga psykopat vibber att det inte kan vara annat än det
Citera
2024-07-24, 05:23
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Ingen rebus på #450?

Förnamn anger han själv sen tar du det igen och avslutar med motsatsen till dotter
Citera
2024-07-24, 06:53
Medlem
Har jag fattat rätt om jag tror det är #360 och #446 som tagit sig av daga?
Citera
2024-07-24, 08:03
Avstängd
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Har jag fattat rätt om jag tror det är #360 och #446 som tagit sig av daga?
Här är hela listan som HassanVonEssen haft vänligheten att sammanställa och hålla uppdaterad:
>> Självmordslistan
Senast redigerad av whataboutism 2024-07-24 kl. 08:08.
Citera
2024-07-24, 08:09
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Ok, jag tror att jag förstår, du är en liten incel som inte kan sätta sig in i hur det är att vara i ett förhållande, att bo tillsammans, att äga saker tillsammans.

Nu är det ingen ursäkt, du är ändå en riktigt efterbliven liten skit!

Det är inte så enkelt att bara sticka, man ska ha någonstans att bo, göra upp det ekonomiska osv. Det är nog tyvärr inget du någonsin kommer att få någon insikt i.

Men hur lågbegåvad du en är, kanske du kan förstå detta.

GE FAN I ANGÖRIGA.
Skriv inte om dem, bara låt dem vara.
442s sambo får räkna med att få skit på sig.
Blir så när man går in och försvarar sin gädda till man på dumpens facebooksida och påstår att dumpen lockar männen till våldtäkt på barn.
Visst detta kanske kan ursäktas med att han dragit en rövare innan publiceringen att det inte var så farligt men att gå in på en annan gädda och göra sitt attackinlägg är ju bara efterblivet, som att hon även tar vägkonen i försvar.
Sen efter publiceringen när ungar började förstöra grejer vid deras hus (vilket jag inte försvarar) började hon gorma i Vingåkergruppen om att det ungjävlarna gör är "lika olagligt som andra saker".
Också oerhört korkat, jämför hon att sparka sönder en lyktstolpe med våldtäkt på barn?

Man får faktiskt tänka till innan man går full Karen på nätet.
Citera
2024-07-24, 09:28
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Det har ju trotts allt framkommit många gånger att dumpen missat eller helt enkelt har struntat i att kontakta jobb/anhöriga osv.

Ett exempel är ju Vacuumgäddan #293, det var ju någon här på FB som kollade upp med hans jobb om dom visste om hans sjukliga böjelser men dom hade ingen aning eftersom dumpen INTE hade hört av sig till dem.
Detta var intressant! Man kan alltså inte ta det för givet att den hårt arbetade och överbelastade dumpen redaktionen har tid och energi att alltid göra en uppföljning och informera eller varna de närmast sörjande. Det visar ju att behovet av påtryckningsgrupper och grävare är nödvändigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in