2024-07-26, 00:22
Avstängd
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zibpka
Nån som vet namnet på senaste Umeå gäddan?
I filmen sade de Lars Åke tror jag.
Citera
2024-07-26, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felicopter
Kan efternamnet till #452 vara samma som ett förnamn till en känd, kvinnlig sångerska med efternamn Clarkson? Bilmodellen och färgen instämmer med fordon skrivet på honom. Adressen vid Östra som han själv nämner i början av chatten.
Intressant… Dock ger en sådan sökning en adress på Teg/Söderslätt, vilket är en bra bit från Umeå Östra.
Citera
2024-07-26, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Brist på gäddor är det ju knappast. Då hade de nog publicerat nya med längre mellanrum. Nu har vi fått nästan en om dagen hela veckan. Som jag påpekat förut lär detta vara en extremt lönsam bransch. Utbudet av gäddor kommer aldrig att sina. Det finns liksom ingenting som talar för att män därute som söker barn i sexuellt syfte är öppna för att dra lärdom av dessa publiceringar. När det sjuka begäret tar över så riskerar männen gång på gång allt de har. Det kommer inte ta slut förrän myndigheterna sätter stopp för Dumpen.

Ok, så när myndigheterna sätter stopp för dumpen så upphör "det sjuka begäret". Intressant slutsats.
Citera
Medlem
Är det bara jag som ser en viss likhet med Leif Mannerström? Till utseende då Leif är en underbar människa medans #452 är hans raka motsats.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Ytterligare ett exempel i raden på när Patrik förstör vid en konfrontation. Jag har inte retat mig särskilt mycket på det tidigare, men denna gång var konfrontationen så lång och gäddan (till slut) relativt samarbetsvillig så det blev väldigt uppenbart. Efter en hoper förnekanden och lögner så kommer gäddan till slut till sans och börjar öppna sig för att prata, men blir hela tiden avbruten av Patrik som bara blir mer och mer uppjagad och hakar upp sig på ordval och petitesser.

Vad är vitsen med att ställa alla frågor om man ändå inte intresserar sig för svaren och mest vill bomba på och skrämmas med oneliners, retoriska frågor och visitkort? Det kanske är inbillning men jag tyckte Sara såg rätt så irriterad ut hon också; kameran sveper över hennes ansikte under de sista sekunderna när Gäddan slöt sig och lämnade.

Patrik har nog knarkat sönder sin hjärna.
Han förstör ALLTID när någon börjar öppna sig och prata.
Har Patrik ingen som helst kognitiv förmåga, och lyssna???
Vill han bara hem och dra i kuken , ta ladd och tycka han varit duktig?

Alltså han kan väl sätta sig på de efterblivnas bänk.
Han lyssnar ju FAN inte och kan följa upp med relevanta frågor....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felicopter
Kan efternamnet till #452 vara samma som ett förnamn till en känd, kvinnlig sångerska med efternamn Clarkson? Bilmodellen och färgen instämmer med fordon skrivet på honom. Adressen vid Östra som han själv nämner i början av chatten.

#452 Efternamnet är ett lövträd på tre bokstäver + centralorten i Lunds Kommun.
Citera
2024-07-26, 00:26
Medlem
Citat:

Samma förnamn som en svensk målare med efternamn Lerin
Samma efternamn som en svensk arkitekt vid namn Gunnar

Bor ihop med någon importbrud från asien

Citat:
Ursprungligen postat av Bobby C
Idioten är rädd för skilsmässa om frun upptäcker att han dragit på sig nån könssjukdom och ber därför fiskaren att inte knulla runt i samband med att dom träffas…

Tror könssjukdom hade varit lättare att snack bort än denna minst sagt underhållande uthängning
Frun talar väldigt dålig Sverige så tror inte han bryr sig. Dom knullar barn i hennes land
Citera
2024-07-26, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#452 Efternamnet är ett lövträd på tre bokstäver + centralorten i Lunds Kommun.
Lysande, allt stämmer (inkl. sedvanlig gäddrabatt).
Citera
2024-07-26, 00:27
Medlem
Citat:

Förnamn: Artisten Babsans riktiga mansnamn. Utan bindestreck.
Efternamn: Lövträd på tre bokstäver + Centralorten i Lunds Kommun.

Hoppas att han darrar som ett asplöv nu...
Citera
2024-07-26, 00:30
Avstängd
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Fy fan, kör från Umeå till Kramfors för att träffa en liten tjej, kommer ut från Coop med massageolja till knullet och en påse Gott å Blandat som plåster på såren. Har fräckheten att vara aggressiv dessutom. Man skulle vilja krossa flinet på det lilla svinet.
Patrik borde göra kalsonggreppet på gäddorna. Sara filmar under tiden och hejar på.
Citera
2024-07-26, 00:32
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Ytterligare ett exempel i raden på när Patrik förstör vid en konfrontation. Jag har inte retat mig särskilt mycket på det tidigare, men denna gång var konfrontationen så lång och gäddan (till slut) relativt samarbetsvillig så det blev väldigt uppenbart. Efter en hoper förnekanden och lögner så kommer gäddan till slut till sans och börjar öppna sig för att prata, men blir hela tiden avbruten av Patrik som bara blir mer och mer uppjagad och hakar upp sig på ordval och petitesser.

Vad är vitsen med att ställa alla frågor om man ändå inte intresserar sig för svaren och mest vill bomba på och skrämmas med oneliners, retoriska frågor och visitkort? Det kanske är inbillning men jag tyckte Sara såg rätt så irriterad ut hon också; kameran sveper över hennes ansikte under de sista sekunderna när Gäddan slöt sig och lämnade.

Gäddan svarade ju inte på frågan?
Citera
2024-07-26, 00:38
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-06-22
Samma förnamn som en svensk målare med efternamn Lerin
Samma efternamn som en svensk arkitekt vid namn Gunnar

Bor ihop med någon importbrud från asien

Frun talar väldigt dålig Sverige så tror inte han bryr sig. Dom knullar barn i hennes land

Kines och jobbar med järnvägsteknik, precis som det nämns att gäddan jobbar med i klippet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in