2024-08-01, 01:50
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Känns som att Dumpen håller på att ta sig lite vatten över huvudet. Först psykot häromdagen som var alldeles avtrubbad och nu en riktig Rinkebysomalier. Den här välhängde killen känner garanterat människor som har mördat förr och som är beredda att göra det igen för att återupprätta kusinens "heder" eller nånting. Ja, pedofiler är hemska och blabla men i den verkliga verkligheten utanför Facebookgrupperna kan det sluta illa att gå ivägen för en viss typ av personer. Jag hade inte tagit den här risken om jag var Sara och Patrik.
Skitbra att de överbevisar alla som påstått att Dumpen bara fångar svenska sillmjölkar utan våldskapital. Även om risken för attentat mot Sara och Patrik sannolikt ökar i och med dessa uthängningar så bedömer jag den ändå som obetydlig. Tvivlar för det första starkt på att somalier som grupp, till och med somaliska "brorsor", stöder gäddans aggressiva sexchattande med minderåriga. Detsamma gäller kåkfararen och ärkelosern 454. Inte en chans att de här idioterna får hjälp av sin krets att "hämnas". Händer något Patrik och Sara skulle dessa personer dessutom bli huvudmisstänkta och det vore en guldbiljett till Kumlabunkern för alla med inblandning i dådet.

Antingen får gäddorna visa lite ryggrad och äga sitt misstag eller så lär de behöva "hämnas" ensamma. Risken för det sistnämnda är dock inte obefintlig då en trängd människa kan uppleva att Dumpen förstört deras liv och att de p.g.a. Dumpen inte har något kvar ett leva för. Den ensamma galningen kan dyka upp tillslut men det är en risk P & S är införstådda med och redan har accepterat. Den risken ökar för varje uthängning, inte bara de med genetiska nitlotter som Coprofagius och Mogadishu boy.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-08-01 kl. 01:54.
Citera
2024-08-01, 01:58
Medlem
Xandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Tvivlar för det första starkt på att somalier som grupp, till och med somaliska "brorsor", stöder gäddans aggressiva sexchattande med minderåriga.
Säg inte det. Alla har inte medelsvenskens värderingar. Somalier som grupp sysslar väl dessutom med barnäktenskap så att hans "brorsor" eller kusiner skulle ta avstånd från honom för att han chattat med en 14-årig "svensk hora" tror jag inte att vi ska ta för givet. Det kan nog bli totalt tvärtom, att Dumpen anses ha kränkt familjens heder och så vidare. Kul att sluta sina dagar skjuten av en påtänd 14-åring som hämnd för att man hängde ut kusinen Mohammed.
Citera
2024-08-01, 02:04
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Vad tror ni om s.k sociala fallhöjden på # 457?
Noll uppenbarligen. Gäddan har aldrig haft några ambitioner i livet eller fått rätt stöd hemifrån för att vilja kämpa för hederlig framgång. Frågan är snarare om han någonsin haft ett avlönat arbete överhuvudtaget. Gäddan kan snarast preciseras som en sämre legering av olika organiska material som någon satt i rörelse för att utföra smärre djävulskap i samhällets periferi. Vissa användare härinne hade något enklare uttryckt detta som en så kallad misslyckad abort, typ en sån som uppstår när den gravida negressen utan framgång hoppat från köksbordet i flera timmar för att få fostret att släppa och som istället resulterat i någon fräck missbildning.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-08-01 kl. 02:15.
Citera
2024-08-01, 02:11
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Säg inte det. Alla har inte medelsvenskens värderingar. Somalier som grupp sysslar väl dessutom med barnäktenskap så att hans "brorsor" eller kusiner skulle ta avstånd från honom för att han chattat med en 14-årig "svensk hora" tror jag inte att vi ska ta för givet. Det kan nog bli totalt tvärtom, att Dumpen anses ha kränkt familjens heder och så vidare. Kul att sluta sina dagar skjuten av en påtänd 14-åring som hämnd för att man hängde ut kusinen Mohammed.
Det är förstås ett scenario, men alltjämt ett jag håller för osannolikt. De kan förstås vara korkade nog att tro att de kommer undan, men såna idioter skulle aldrig kunna planera ett mord och komma undan med det. Mördas P eller S så blir det ett helt annat pådrag än efter en regelbunden dödsskjutning. Det blir fängelse för hela gänget och en ännu värre skam för "familjen" med risk för utvisningar och hela köret. Men visst, de är kapabla att vara så pass dumma att "hämnas". Horungen saknar dock både kriminell status och finansiella muskler för att kunna locka nån att hålla i mordvapnet.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-08-01 kl. 02:13.
Citera
2024-08-01, 03:09
Medlem
Kul att dumpen är även är inkluderande och tar in lite mångkultur #457. Som vanligt när det kommer till folk från Mena så ska det alltid tjaffsas och jiddras.

Sist kommer hoten också. Det enda som saknas är lite klassiska rasistanklagelser också. Negrern har givetvis inte gjort nått fel.
Vi har ju tidigare sätt folk från orten hotfullt försökt hoppa på gäddor, hade leget lågt ett tag om jag var han.
Senast redigerad av DaddyCool64 2024-08-01 kl. 03:17.
Citera
2024-08-01, 06:12
Medlem
Citat:

Bra av dumpen att ta killen. Ska man undvika pga att de tar lagen egna händer?
Citera
2024-08-01, 06:33
Medlem
Citat:

Ingen större risk. Dessa klaner vågar inte, kan inte, vill inte röra sig utanför storstäderna. Håller man sig mestadels utanför dessa är man i stort sett helt säker.
Citera
2024-08-01, 06:45
Avstängd
457# fy fan för den svett stinkande qat tuggande träd-topps negern! skicka tillbaks det jävla djur knullande svinet ..
Citera
2024-08-01, 06:50
Medlem
MudOvens avatar
#457 gör en Hank och fotar kuken när han sitter på porslinstronen. I detta fall verkar det som att bajskorven ligger mellan hans ben istället.
Denna herre tippar jag på är antagligen Eritrean eller zoomalier.
Citera
2024-08-01, 07:57
Medlem
Jobbar på Freinetskolan Hugin i Norrtälje.. Skola för småbarn...
Citera
2024-08-01, 08:14
Medlem
Citat:
Känns som att Dumpen håller på att ta sig lite vatten över huvudet. Först psykot häromdagen som var alldeles avtrubbad och nu en riktig Rinkebysomalier. Den här välhängde killen känner garanterat människor som har mördat förr och som är beredda att göra det igen för att återupprätta kusinens "heder" eller nånting. Ja, pedofiler är hemska och blabla men i den verkliga verkligheten utanför Facebookgrupperna kan det sluta illa att gå ivägen för en viss typ av personer. Jag hade inte tagit den här risken om jag var Sara och Patrik.

Tänkte samma sak.. Det här är killar som lätt skulle mörda om dom känner sig orättvist behandlade..
Citera
2024-08-01, 09:11
Medlem
PROLIFICs avatar
Varken #456 eller #457 kommer att gå till Gäddor vi minns när Dumpens arbete summeras. Det som sticker ut är att den ena vill böga och den andra är från Somalia.

Jag noterar också att #457 uttrycker sig bättre i skrift än många inhemska gäddor. Trots att han enligt utsago kom hit från ett analafabetland när han var 12 år.

Ett meddelande till Dumpens fiskare: KALLA INTE ÖSTERMALM FÖR "ÖSTER"! Det är ingen, verkligen INGEN, i Stockholm som gör det. Södermalm = Söder, ja. Men Östermalm är INTE "Öster". Jogginggäddan trodde ju för fan att fiskaren menade Östertälje. Folk i Stockholm associerar ens inte "Öster" med Östermalm. Första gången jag läste "Öster" trodde jag att fiskaren menade österort, typ Nacka. När jag ändå förklarar geografiska begrepp så kan jag meddela att österort inte är ett etablerat begrepp på samma sätt som norr-, väster- och söderort är. Varför det är så vet jag inte, men så är det.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-08-01 kl. 09:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in