Citat:
Ursprungligen postat av
Xanda
Känns som att Dumpen håller på att ta sig lite vatten över huvudet. Först psykot häromdagen som var alldeles avtrubbad och nu en riktig Rinkebysomalier. Den här välhängde killen känner garanterat människor som har mördat förr och som är beredda att göra det igen för att återupprätta kusinens "heder" eller nånting. Ja, pedofiler är hemska och blabla men i den verkliga verkligheten utanför Facebookgrupperna kan det sluta illa att gå ivägen för en viss typ av personer. Jag hade inte tagit den här risken om jag var Sara och Patrik.
Skitbra att de överbevisar alla som påstått att Dumpen bara fångar svenska sillmjölkar utan våldskapital. Även om risken för attentat mot Sara och Patrik sannolikt ökar i och med dessa uthängningar så bedömer jag den ändå som obetydlig. Tvivlar för det första starkt på att somalier som grupp, till och med somaliska "brorsor", stöder gäddans aggressiva sexchattande med minderåriga. Detsamma gäller kåkfararen och ärkelosern 454. Inte en chans att de här idioterna får hjälp av sin krets att "hämnas". Händer något Patrik och Sara skulle dessa personer dessutom bli huvudmisstänkta och det vore en guldbiljett till Kumlabunkern för alla med inblandning i dådet.
Antingen får gäddorna visa lite ryggrad och äga sitt misstag eller så lär de behöva "hämnas" ensamma. Risken för det sistnämnda är dock inte obefintlig då en trängd människa kan uppleva att Dumpen förstört deras liv och att de p.g.a. Dumpen inte har något kvar ett leva för. Den ensamma galningen kan dyka upp tillslut men det är en risk P & S är införstådda med och redan har accepterat. Den risken ökar för varje uthängning, inte bara de med genetiska nitlotter som Coprofagius och Mogadishu boy.