2024-08-05, 05:51
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Haha, vore underbart att höra det svaret. Ja, alltså frågan är ju egentligen onödig, men man förväntar sig ändå något slags svar typ "Jag ville ha sex med en tonåring eftersom jag tycker att de är fina, dessutom hade mitt marsvin precis dött, så jag var ur gängorna och fattade ett i stunden för jävligt dåligt beslut att förverkliga min sjuka fantasi, men jag ska givetvis söka hjälp för detta, så att det inte upprepas och jag skadar ett barn"

Denna typ av svar är dock extremt sällsynt, men denna herre tycker jag svarade i kortaste laget.

Vi har ju haft ett fåtal som ägt sitt problem vid konfrontationen men ingen som har svarat helt ärligt på frågan varför de söker barn i sexuellt syfte. En som ägt sitt problem kanske svarat att "Jag vet inte varför men jag vet ju att det är så jävla fel och jag ska absolut söka hjälp. Det här var en väckarklocka jag behövde." Ingen har egentligen erkänt att "Jag blir kåt när jag ser en tonårstjej" eller "...när jag ser ett barn jag tycker är attraktivt". Verkligen ingen har varit ärlig där utan det som kommer är "Jag vet inte". Det är så fruktansvärt svårt för en gädda att erkänna intresset för barn eller förklara exakt vad man tänder på. För att hitta förklaringar på detta får man vända sig till dömda sexualbrottslingar. Jag såg ett kortare reportage om en fängslad pedofil som beskrev att "Det är ju en viss kroppstyp jag går igång på" och så gjorde han rörelser med händerna som visade att kroppen skulle vara smal.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-08-05 kl. 05:56.
Citera
2024-08-05, 06:44
Medlem
hennepins avatar
459an måste väl nästan spela sådär långsam och vek i tron att han ska komma lindrigare undan?

Han hade ju "hård gubbkuk" strax före konfrontationen och sen fick han plötsligt demens och blev 200 år.
Citera
2024-08-05, 07:07
Medlem
Den gemensamma länken blir väl då att dom alla blir upphetsade och KÅTA, och således sedan får utlösning av tanken på SEX med BARN 🍼
Citera
2024-08-05, 08:29
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Man börjar undra om det kan vara en besökare från en annan planet, för Dumpen själva har inte heller lyckats identifiera honom. Detta enligt det senaste avsnittet i dumpen-podden, som kom för ett par dagar sedan. De efterfrågar hjälp med identifiering.

Jag hade inte uppfattat att inte heller Dumpen hade ID på honom. Märkligt, de har ju tidigare frågat om hjälp när de inte har vet vem gäddan är. I samband med publiceringen. Visst?

Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
#404 Blottaren i Uppsala
Var det inte någon som blev tagen nyligen i Uppsala som hade samma beteende?
Minns inte vart jag såg det men bör ha varit i någon artikel iaf.
Det är absolut inte säkert att det är samma gök!

Hittade:
14 juli 14.22, Sedlighetsbrott, Uppsala
Man onanerade på parkbänk.
Polisen får flera samtal från personer som ska ha sett en man onanera på en parkbänk i centrala Uppsala.
Efter en kortare sökinsats anträffar patrullen en man som stämmer in på signalementet.
En anmälan gällande sexuellt ofredande kommer att upprättas med mannen, som är i 45-årsåldern, som misstänkt.
Avsändare
Kommunikationsenheten polisregion Mitt
Publicerad
14 juli 15.13

Skulle kanske kunna vara han? Dock tror jag att Buskis #404 i Uppsala är yngre än 45. Han borde vara runt 30 kanske?

Citat:
Ursprungligen postat av Springbank78
Dumpen måste bli bättre på att avsluta klippet med en text typ "Vet du vem han är? Hör av dig till.." så detta tydligt framgår i dessa fall med okända personer. Med så många besökare som dumpen har så garanterat är det någon som vet vem han är men hur ska dom veta att dumpen inte har någon aning?

Ja, se mitt svar till Scott här ovan. Jag hade inte fattat att inte heller Dumpen hade ID på honom. Det är ju flera gånger de har bett om hjälp med ID när de publicerar en video. Och ibland tror jag att det har lagt upp bilder och bett om hjälp innan publicering av konfrontation. Eller nej, det kanske de inte alls har gjort. Men jag det är ju flera ggr de bett om hjälp med ID. Skumt att det inte gjordes tydligare nu. Jag lyssnar sällan på poddarna. Nån som kommenterat på Dumpen (eller i sociala medier) säger sig dock ha gått i skolan med #450 så där finns det kanske en öppning.

Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Bara en teori:

Kan båda dessa vara personer som bott eller bor i trakten tillfälligt?

Gädda 404 hade dock mycket god lokalkännedom.

Var det inte en läskig typ med skåpbil, för länge sedan, som ertappades två gånger, men som inte ens var skriven i Sverige?

På tal om tillfälliga "återvändare" eller besökare ...

Jag tänker att åtminstone #404 skulle kunna ha varit tillfälligt i Uppsala. Åtminstone nån termin bara och då kanske man inte bygger upp ett kontaktnät. Han verkade ju känna till studentområdena ganska väl. Den där bron han brukade stå och runka vid ligger i närheten av SLU. Men även om man är på tillfälligt besök så kommer man ju någonstans ifrån.

Det där äcklet, ja! Han åkte fast i Sickla och Kungsbacka. #122. Första gången var han utan nummer. "Håll tungan i mun Micke". Han är tydligen reggad som utvandrad, ja, och verkar ha drivit företag (nu kursat) i Norge. Han är nog en skum typ i största allmänhet (som dessutom vill ta oskulden på 13-åringar) och han lever nog inte ett Svensson-liv direkt. Kursar bolag, är utvandrad men rör sig mycket i Sverige ändå osv. Jag sitter bara här och spekulerar men han skulle kunna vara typen som måste hålla sig undan myndigheter (typ skulder) och kanske folk han gjort sig osams med.

Det som stör mig med Joggargäddan är att han ser så jävla vanlig ut och verkar leva ett vanligt liv så nån jävel borde ju känna igen honom. Jag fick viskat i mitt öra att grävisarna kanske är honom på spåren. #450
Citera
2024-08-05, 08:47
Medlem
PROLIFICs avatar
#459 har alltså jobbat som grafisk formgivare? Borde man då inte ha nåt slags estetiskt sinne? Ser gubbfan inte vad det är för anskrämlig selfie han har skickat?

F.ö. jävligt skumt att Sara börjar prata om att han jobbat inom vården och hans ålder anges fel. Men han verkar ha en namne?

Han sitter alltså och addar barn på måfå på Snap och det första han frågar är "Vem är du, hur ung?". Vem skriver så? Det gängse sättet är att fråga är hur gammal någon är när man vill veta vederbörandes ålder. Det är så man uttrycker sig även när det är ett barn man pratar med. Jag tolkar detta som att han specifikt trålar efter unga.

Barnet säger att hon är 13 och frågar om det är OK. Ja, det är det och direkt därpå frågar han om hon är oskuld.

"Kan du tänka dig att träffa och umgås med en mycket äldre man?"

Han skriver att han vill smeka hennes unga kropp och han vill att hon ska gnida sig mot hans hårda gubbkuk.

"Ska se till att du är riktigt våt innan jag tränger in och har din oskuld"

Han säger att han hade sex med en 15-åring för ca 10 år sen. Han tog hennes oskuld.

Det här, mina damer, herrar och alla andra - det är en gubbe som så uppenbart tänder på unga tonårstjejer. Det är han som trålar, fiskaren är inte så påstridig och han dras inte med i nåt så att säga. Han ser annars ut som en typisk kulturgubbe som säkerligen skulle kunna hitta en jämnårig rödtjutskvinna med Gudrun Sjödén-kläder om han vill ha damsällkskap men han tänder på smått.
Citera
2024-08-05, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
#459 har alltså jobbat som grafisk formgivare? Borde man då inte ha nåt slags estetiskt sinne? Ser gubbfan inte vad det är för anskrämlig selfie han har skickat?

F.ö. jävligt skumt att Sara börjar prata om att han jobbat inom vården och hans ålder anges fel. Men han verkar ha en namne?

Han sitter alltså och addar barn på måfå på Snap och det första han frågar är "Vem är du, hur ung?". Vem skriver så? Det gängse sättet är att fråga är hur gammal någon är när man vill veta vederbörandes ålder. Det är så man uttrycker sig även när det är ett barn man pratar med. Jag tolkar detta som att han specifikt trålar efter unga.

Barnet säger att hon är 13 och frågar om det är OK. Ja, det är det och direkt därpå frågar han om hon är oskuld.

"Kan du tänka dig att träffa och umgås med en mycket äldre man?"

Han skriver att han vill smeka hennes unga kropp och han vill att hon ska gnida sig mot hans hårda gubbkuk.

"Ska se till att du är riktigt våt innan jag tränger in och har din oskuld"

Han säger att han hade sex med en 15-åring för ca 10 år sen. Han tog hennes oskuld.

Det här, mina damer, herrar och alla andra - det är en gubbe som så uppenbart tänder på unga tonårstjejer. Det är han som trålar, fiskaren är inte så påstridig och han dras inte med i nåt så att säga. Han ser annars ut som en typisk kulturgubbe som säkerligen skulle kunna hitta en jämnårig rödtjutskvinna med Gudrun Sjödén-kläder om han vill ha damsällkskap men han tänder på smått.

Det här med oskulden som togs på en 15-åring hoppas och tror jag var bullshit för att normalisera träffen, att flickan skulle uppleva situationen som trygg då gäddan var erfaren med yngre. Denna gädda verkar inte ens locka med cigg, sprit eller karameller, utan utgå ifrån att hans sköna anlete och charm räcker långt.
Citera
2024-08-05, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Han har flyttat ifrån Ullared till Varberg för cirka 1,5 år sedan. Flyttade in hos en kvinna.
Bilen han använde under konfrontationen är såld.

Får man be om ett PM med ID på denne?
#snömorfar

Och gärna lite fler namn på onumrerade gäddor då jag inte har koll på dom. Kom in i "ämnet" så sent så missade hela starten.
Citera
2024-08-05, 10:20
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Det här med oskulden som togs på en 15-åring hoppas och tror jag var bullshit för att normalisera träffen, att flickan skulle uppleva situationen som trygg då gäddan var erfaren med yngre. Denna gädda verkar inte ens locka med cigg, sprit eller karameller, utan utgå ifrån att hans sköna anlete och charm räcker långt.

Ja, jag tror också att det är bull. Många gäddor verkar operera på det viset. Skriver att de varit med yngre tidigare för att normalisera träffen med barnet. Helt klart. En del fantiserar så klart och broderar ut texten ganska ordentligt (exempelvis Termosknullaren i Vingåker #442) men #459 konstaterar bara att han tog oskulden på en 15-åring för typ 10 år sen.

Övriga bilder han skickat till barnet kan jag fatta att han är skapligt nöjd med. Kulturgubbe med hatt. Men hur fanken kan han inte se hur den där selfien ser ut? Totalt obegripligt, särskilt när man verkar ha haft ett estetiskt yrke.
Citera
2024-08-05, 10:21
Medlem
Trodde liket på bänken skulle dö medans de pratade med honom
Citera
2024-08-05, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag hade inte uppfattat att inte heller Dumpen hade ID på honom. Märkligt, de har ju tidigare frågat om hjälp när de inte har vet vem gäddan är. I samband med publiceringen. Visst?

Skulle kanske kunna vara han? Dock tror jag att Buskis #404 i Uppsala är yngre än 45. Han borde vara runt 30 kanske?

Ja, se mitt svar till Scott här ovan. Jag hade inte fattat att inte heller Dumpen hade ID på honom. Det är ju flera gånger de har bett om hjälp med ID när de publicerar en video. Och ibland tror jag att det har lagt upp bilder och bett om hjälp innan publicering av konfrontation. Eller nej, det kanske de inte alls har gjort. Men jag det är ju flera ggr de bett om hjälp med ID. Skumt att det inte gjordes tydligare nu. Jag lyssnar sällan på poddarna. Nån som kommenterat på Dumpen (eller i sociala medier) säger sig dock ha gått i skolan med #450 så där finns det kanske en öppning.

Jag tänker att åtminstone #404 skulle kunna ha varit tillfälligt i Uppsala. Åtminstone nån termin bara och då kanske man inte bygger upp ett kontaktnät. Han verkade ju känna till studentområdena ganska väl. Den där bron han brukade stå och runka vid ligger i närheten av SLU. Men även om man är på tillfälligt besök så kommer man ju någonstans ifrån.

Det där äcklet, ja! Han åkte fast i Sickla och Kungsbacka. #122. Första gången var han utan nummer. "Håll tungan i mun Micke". Han är tydligen reggad som utvandrad, ja, och verkar ha drivit företag (nu kursat) i Norge. Han är nog en skum typ i största allmänhet (som dessutom vill ta oskulden på 13-åringar) och han lever nog inte ett Svensson-liv direkt. Kursar bolag, är utvandrad men rör sig mycket i Sverige ändå osv. Jag sitter bara här och spekulerar men han skulle kunna vara typen som måste hålla sig undan myndigheter (typ skulder) och kanske folk han gjort sig osams med.

Det som stör mig med Joggargäddan är att han ser så jävla vanlig ut och verkar leva ett vanligt liv så nån jävel borde ju känna igen honom. Jag fick viskat i mitt öra att grävisarna kanske är honom på spåren. #450

Jag blev fundersam på om jag har rätt ID då jag får fram att den jag har är boendes i samma kåk sen 27 år? Lust att jämföra ID på den gäddan?

#404 Slog en snabbkik och du har rätt, den gäddan är nog inte den som blev tagen av polis då den var äldre.
Citera
2024-08-05, 10:53
Medlem
Napp #459 Har fortfarande sin Facebook sida uppe.
Finns bilder som man kan kommentera för den som har lust...
Senast redigerad av krille-th 2024-08-05 kl. 10:59.
Citera
2024-08-05, 11:30
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Jag blev fundersam på om jag har rätt ID då jag får fram att den jag har är boendes i samma kåk sen 27 år? Lust att jämföra ID på den gäddan?

#404 Slog en snabbkik och du har rätt, den gäddan är nog inte den som blev tagen av polis då den var äldre.

Jag har inte ID på #122. Dumpen skriver 22-07-20 att bilen är reggad på en man som är utvandrad. Posten går till en postbox och han har kursat ett bolag i Norge. Vet inte om det är fastslaget att det är mannen som de konfronterat två ggr? Möjligt att ID har framkommit på honom här i tråden. Det kanske det har?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in