2024-08-05, 21:52
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Dumpen! Nu är det allvar. Var fan är gädda #460? Jag har vant mig vid en daglig gädda nu, och det går inte att vänja sig av med hur som helst. Jag kräver ett släpp per omgående!

Gäddabstinensen börjar nå oanade höjder.

Hur ska det gå den dag som Dumpen når vägs ände?

Hur ska folk få sin gladiatorspels-fix då?
Citera
2024-08-05, 21:53
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Hur går de för Icatransan som kör dildos i arslet så det rammar torkade hus & bajsflarn på kameran?

Det skulle man vilja veta, då det råkar vara min favorit. Bästa konfrontationen någonsin, och den som förmodligen gjort bort sig mest (numera har han lite konkurrens av #442).
Tydligen verkar dock Ica-transan #352 ha fått skyddad identitet eller nåt, för han verkar inte gå att hitta. Jag har inte försökt själv, men det sägs så.
Citera
2024-08-05, 21:54
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Gäddabstinensen börjar nå oanade höjder.

Hur ska det gå den dag som Dumpen når vägs ände?

Hur ska folk få sin gladiatorspels-fix då?

Det vete fan. Vi får väl försöka hitta en annan hobby, vad nu det skulle vara..
Citera
2024-08-05, 21:56
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Varför otrevlig? Jag skrev bara hur jag upplever #459

Det var inte meningen att vara otrevlig mot dig. Fick bara upp en otrevlig bild på gäddgubben och försökte förmedla den vidare.

Beklagar det som hände din morfar (eller var det farfar) ALS är vidrig sjukdom ❤️
Citera
2024-08-05, 22:00
Avstängd
Fittpicens avatar
Citat:
Det skulle man vilja veta, då det råkar vara min favorit. Bästa konfrontationen någonsin, och den som förmodligen gjort bort sig mest (numera har han lite konkurrens av #442).
Tydligen verkar dock Ica-transan #352 ha fått skyddad identitet eller nåt, för han verkar inte gå att hitta. Jag har inte försökt själv, men det sägs så.

En jävel att minnas
Citera
2024-08-05, 22:01
Avstängd
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
#459 Ytterligare en svag utfyllnadsgädda. Den här beniga skalliga gubben skulle inte kunna våldta ett barn ens om någon höll fast det åt honom. Han är kognitivt inte helt närvarande och verkar befinna sig i livets slutskede. Det hade räckt att prata med gubbens närmaste anhörig, typ någon son eller så, och berätta om att gubben yrar runt på internet och äcklar sig. Han är helt ofarlig för alla och envar.

Men det är klart, sånt ger ju inga Swishdonationer till det ambulerande parets krognotor och det är ju det viktigaste.

Naturligtvis kommer du att bli påhoppad och din kommentar kommer att bli massrapporterad. Och min också. Den här tråden huserar ett antal riktigt störda sociopater som på riktigt blir glada i själen över självmord. Det är lika sjukt och vidrigt som pedofilin i sig.
Hahaha! Dina inlägg är underhållande ibland. Det är ändå rätt uppfriskande när någon dyker upp här och i starka ordalag uttrycker ve och fasa över trådens familjemedlemmar. Det blir en väldigt komisk, och på ett sätt behövlig, metakommentering mitt i den eld av (ibland alltför råbarkat) pedofilhat som flammar här. Själv brukar jag för övrigt bara rapportera när det blir ett uttjatat hat mot S & P. Den skitstormen kan man ta i den andra tråden.

Tror inte heller att 459 kan hålla veken stående under ett helt samlag, även fast libidon som Svepps konstaterade lär vara bland det sista som lämnar en kistfärdig gubbe. Den sprattlar nog till lite när blodet når corpus cavernosum, men roligare än så blir det inte. Eller jo, den lagrade urinsmaken sitter nog alltjämt kvar under förhuden, redo att stimulera någons, eller ett husdjurs, smaklökar.
Citera
2024-08-05, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palle-Kuling-
Kan det vara så att han befinner sig i chock? Tycker han ser ut att skaka lite.

#459 Jo, han kan ha varit otroligt chockad. Hans röst var ju även väldigt svag, vilket väl antagligen beror på någon åkomma (för normalt lät det ju inte) eller på djup chock. Det blev kanske kaos i hjärnkontoret, gissningsvis hörde han kanske knappt vad de sa till honom och det är väl därför han inte släckt ner Facebook, för han hörde troligen inte ens inte ordet "Dumpen".
Citera
2024-08-06, 00:04
Medlem
Otto Flicks avatar
Professor potatis får se sig om efter en ny arbetsplats.

https://ekstrabladet.dk/krimi/ku-pro...egere/10318712

Citat:
En professor på Københavns Universitet har fratrådt sin stilling, efter han blev afsløret i angiveligt at have sendt nøgenbilleder og indvilliget i at have sex med, hvad han troede var en 14-årig pige.

Citera
2024-08-06, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick

#435 Väntat. Tror att det är olagligt att stämma träff med fiktiva barn i Dk, så de ser nog allvarligare på det än vad man gjorde på Södertörn där Professorn i Stan Smith blev kvar.
Citera
2024-08-06, 00:24
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick

Förtalsgäddan va?
Citera
2024-08-06, 00:57
Medlem
tindravargs avatar
Citat:

Så vidrig så jag inte kunde kolla videos, uuuhhuuu
Citera
2024-08-06, 01:07
Medlem
Citat:

#352 Förnekelsens ansikte
Sålde som bekant sitt hus i Norberg ( fick 100.000 mindre än begärt)
Skaffade sig en liten lgh i Långshyttan men där blev han inte långvarig innan flyttlasset gick tillbaka till Norberg. 2024-04-19
Där skrev han sig hos en kvinna, och han passade på att byta namn.
Nu har båda två försvunnit från söksidorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in