Citat:
Ursprungligen postat av
Galejan
#459 Ytterligare en svag utfyllnadsgädda. Den här beniga skalliga gubben skulle inte kunna våldta ett barn ens om någon höll fast det åt honom. Han är kognitivt inte helt närvarande och verkar befinna sig i livets slutskede. Det hade räckt att prata med gubbens närmaste anhörig, typ någon son eller så, och berätta om att gubben yrar runt på internet och äcklar sig. Han är helt ofarlig för alla och envar.
Men det är klart, sånt ger ju inga Swishdonationer till det ambulerande parets krognotor och det är ju det viktigaste.
Naturligtvis kommer du att bli påhoppad och din kommentar kommer att bli massrapporterad. Och min också. Den här tråden huserar ett antal riktigt störda sociopater som på riktigt blir glada i själen över självmord. Det är lika sjukt och vidrigt som pedofilin i sig.
Hahaha! Dina inlägg är underhållande ibland. Det är ändå rätt uppfriskande när någon dyker upp här och i starka ordalag uttrycker ve och fasa över trådens familjemedlemmar. Det blir en väldigt komisk, och på ett sätt behövlig, metakommentering mitt i den eld av (ibland alltför råbarkat) pedofilhat som flammar här. Själv brukar jag för övrigt bara rapportera när det blir ett uttjatat hat mot S & P. Den skitstormen kan man ta i den andra tråden.
Tror inte heller att 459 kan hålla veken stående under ett helt samlag, även fast libidon som Svepps konstaterade lär vara bland det sista som lämnar en kistfärdig gubbe. Den sprattlar nog till lite när blodet når corpus cavernosum, men roligare än så blir det inte. Eller jo, den lagrade urinsmaken sitter nog alltjämt kvar under förhuden, redo att stimulera någons, eller ett husdjurs, smaklökar.