2024-08-10, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Springbank78
"Mannen som ville visa vad gäddor gör med barn"

En av mina favoriter i alla fall och han känns lite bortglömd. Hans röst och när han säger "skoooj" och "Jag tänker inte alls" samt hans fruktansvärt fula mustasch gör honom till en riktig klassiker. Eller borde göra honom till det men som sagt känns lite bortglömd. En riktig lirare som verkar skapligt lågintelligent.

Hans pipiga röst går inte heller av för hackor.
Citera
2024-08-10, 11:23
Medlem
[quote=chrjoh242|89158759]
Citat:
Ursprungligen postat av chrjoh242
Förhoppningsvis står han till arbetsmarknadens förfogande efter klavertrampet att bli publicerad på Dumpen. Om inte så är han den första -mig veterligen- som är eller varit ett ansikte utåt som fått behålla sitt arbete efter publicering på Dumpen. Men lite som du är inne på är det inget jag kan bekräfta/QUOTE]

Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Har varit i kontakt med en del personer i Göteborgs näringsliv. Mannen #162 är förhållandevis beryktad i dessa kretsarna och han arbetar, iaf enligt rapport, fortfarande kvar hos Core of Development. Givetvis så skulle mina kontakter visa sig ha fel, och kan inte bekräfta ngt med 100% säkerhet, men den ene är bankchef och den andre advokat och brukar vara trovärdiga.
Tack för info
Sjukt, man blir äcklad!!
Trevlig helg
Citera
2024-08-10, 11:47
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Vilka är era "favoritgäddor"? Vilket # har gäddan som gick ut barfota?

Hazze skulle bara träffa Kalle (#232) var en rolig konfrontation som jag sent kommer glömma.

https://dumpen.se/2023/05/27/hazze-s...232-sundsvall/
Citera
2024-08-10, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Nu har dom tagit till sig av kritiken och rättat till det. Nu är det blurrat över hela bredden längst ner. Så nu tog dom i ordentligt.

https://dumpen.se/2024/08/08/nackros...-461-goteborg/

Men i en sekund ser man logotypen för flyttföretaget han jobbade för
Citera
2024-08-10, 12:20
Medlem
Söker nummer på två gäddor:

1. Gäddan som blev tagen i en hotellobby och försökte snacka sig ur situationen genom att bland annat låtsas att han inte visste vad en selfie var för något. -"Ja, det är jag på bilden, men vem har tagit den?"

2. En liten blatte som hade skickat två kukbilder till vad han trodde var ett barn. Han dök upp här i tråden och försökte snacka sig ur situationen genom att hävda att han tagit dessa kukbilder med sin tjänstetelefon för att skicka dem till sin fru och att någon återskapat dessa kukbilder och skickat dem till dumpens fiktiva barn efter att han lämnat tillbaks telefonen.
Citera
2024-08-10, 12:31
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Rebus Blottaren #404
Förnamn: Samma som Grönwall som vann Idol 2009
Mellannamn: Samma som Liberalernas partiledare Pehrsons förnamn.
Efternamn: Samma som journalisten och den tidigare programledaren Bengt på TV4.

Födelseår: Året efter 1991.
Citera
2024-08-10, 12:46
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Nu har dom tagit till sig av kritiken och rättat till det. Nu är det blurrat över hela bredden längst ner. Så nu tog dom i ordentligt.

https://dumpen.se/2024/08/08/nackros...-461-goteborg/

Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden

Ja, de misslyckades igen trots de tog i ordentligt. Man ser fortfarande logga på #461:s tröja och shorts i 1-2 sekunder och pausar man så har man klockrena bilder på loggorna. Men det är egentligen inte viktigt för ingen klandrar ju företaget för någonting. Men hur svårt kan det vara? De misslyckas med de mest enkla prylar såsom att blurra och att få rätt nummer på gäddorna. Men som sagt.. ingen viktig grej egentligen.

#461 har fortfarande sin Facebook igång. Man är nyfiken på hur hans helg ser ut nu. Han är en av de mer pedofila gäddorna man sett på länge så ska bli intressant att se om han lyckas lappa ihop äktenskapet efter det här.
Citera
2024-08-10, 12:49
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Hazze skulle bara träffa Kalle (#232) var en rolig konfrontation som jag sent kommer glömma.

https://dumpen.se/2023/05/27/hazze-s...232-sundsvall/
Haha, den var fin!

Tack till alla som bidragit med era favoritgäddor 🥰
Citera
2024-08-10, 13:25
Medlem
Syljens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Fy fan jag har sett han,nästa gång jag möter han blir riktigt roligt om han inte fått sparken eller hängt sig själv
Citera
2024-08-10, 13:36
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvinntimmret
#461 kan bara se att hans Fb är öppen men inget nytt på den. Var är han aktiv?

Är väl mer än att ens har den öppen, folk kan ju ändå skicka meddelanden till honom så dett lär ju ramla in en hel del.
Citera
2024-08-10, 14:01
Medlem
Redivivuss avatar
De två senaste #461 och #462 är ena riktiga stolpskott till tråkiga gäddor. Farlighetsgrad: Normal på bägge. Fallhöjd: Noll på ytlänningen #462 och möjligen av med jobbet för #461. Suicidrisk noll på bägge.
Citera
2024-08-10, 14:03
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syljen
Fy fan jag har sett han,nästa gång jag möter han blir riktigt roligt om han inte fått sparken eller hängt sig själv
Ser ingen suicidrisk på den där falske och ytlige clownen #461.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in