#467 Rasmus-Katt
Prat om honom i senaste dumpenpodden (publicerad 240820), börjar vid 28.45. Råder delade meningar om sörjan på hans tröja men enl Sara så är det kräk, att han spydde av nervositet. Beskriver honom som tjatig mot barnet. Beskrivs som arrogant och osympatisk. Dom kommenterar även hans runkteknik, "gripklon" säger Patrik, även Sara skrattar åt hans udda teknik och visar med handrörelse hur han gjorde. Hade även varit livlig dagarna innan han blev publicerad angående sin jurist, att ingen publicering skulle ske innan juristen blivit inblandad. Juristen hade då ännu inte hört av sig när podden publicerades.
Rent underhållsmässigt så är Hank #292 min favoritfångst hittills i tätt följt utav gädda #266 från patille med citaten "Jag gillar en go kuk att suga" "Gillar även att bli riden av en fin och trång kille" "Tar inte kuk, ger bara", han blev ju kontroversiell då han inte ville träffa en minderårig men dumpen lurade honom. Sen kommer Ramus-Katt.
Edit: Sett i tråden att Rasmus-katts tröja blivit väldigt populär, kräkavbilden är något man får skapa själv efter inköp av tröjan vilket bör betraktas lite som ett konstverk om man ska få till det bra.
Edit 2: Hittat tröjan
https://www.ebay.co.uk/itm/265367375110
Bekräftar att det inte är kräk enl min bedömning, troligtvis är motivet på framsidan väldigt urtvättat.