Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-09-05, 15:25
Medlem
Grejsimojsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mothership1337
This. Såg filmerna precis. Alltså omg var tvungen att ta fram skämskudden. Tänk att vara dotter till honom, och se de filmerna. Herre jesus kristus. Alltså det är så pinsamt så jag vet inte vad. Man förstår de som begår självmord alltså.

Ja, det är lite samma som PappaStors telefonsamtal adderade till pinsamheten att va så jävla korkad och svamla om att göra "barnet" gravid och allt vad det va. De här filmerna är liksom man skrattar åt det i panik och sekundärskam. Som anhörig till äcklet, de lär ju veta precis var han sitter och ronkar, och tänker att det dröjer nog innan man tar ett bad i ballerinans lilla badbalja igen. Fy fan
Citera
2024-09-05, 16:17
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grejsimojsa
Filmerna är ju så sinnessjukt mycket mer pinsamt än om han "bara" skulle ha pervochattat med nån för ung. Men värst tror jag hela grejen med att kåtprata om att putta i 20åringar i nån pool och hetsa upp sig över deras blöta kläder är, eftersom det lär röra sig om hans barns vänner. Det är ju hans fall. Men tror samtidigt han är alldeles för mycket av en psykopat för att egentligen känna nån ånger, mer vrede över att tappat ansiktet.

Vilket gäddnummer pratar ni om? :-)
Citera
2024-09-05, 16:23
Medlem
Grejsimojsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Vilket gäddnummer pratar ni om? :-)

Ja, förlåt, glömmer det där. Forskaren #474
Citera
2024-09-05, 16:29
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grejsimojsa
Ja, förlåt, glömmer det där. Forskaren #474

Tack! Och vilken jävla film Jag hade endera satt Colten mot tinningen eller supit ner mig totalt efter att blivit avslöjad.
Citera
2024-09-05, 16:42
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#475 Tycks ju nästan som att de här typerna som först ska tokdissa barnets ålder, för att sedan varna för fula gubbar, agerar så för att verka vettiga.
Ja exakt! Det är ju deras ständigt återkommande patetiska försvarstal.
Faktum kvarstår dock: en pedofil är en pedofil!
Citera
2024-09-05, 16:46
Medlem

Är ju en av få gäddor som visar upp ett hårt stånd. Är han då en farligare gädda för barn? Han ville ju dessutom köra i röven. Tänker att dom här andra gäddorna med sina halvslakna penisar mest kan bjuda på slick och smek. Traumat blir ju stort oavsett men en hård penetration på något som inte är fullt utvecklad blir ju både våldtäkt och misshandel.

Men fyfan vad äcklig han är. Ett riktigt jävla as. Han ser ju dessutom ut som ett upp och nervänt päron i ansiktsformen. Nä, nu ska jag läsa lite mer i grävguppen för detaljerad information om honom och vart han bor.
Citera
2024-09-05, 16:48
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Tack! Och vilken jävla film Jag hade endera satt Colten mot tinningen eller supit ner mig totalt efter att blivit avslöjad.
Haha, ja! Och att ens komma på tanken att skicka en sådan film till den vuxna kvinna jag är i en relation med är för mig fullständigt otänkbart. Så jävulskt slemmigt osexigt och avtändande! Jävla sunkpeddo!
(#474 Forskaren)
Citera
2024-09-05, 17:15
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Finns ingen normal kille eller man som frågar en 13 åring om hon vill ha analsex. Om en 13 åring pratar sex med en vuxen på en chatt då förstår man att det här barnet har problem och man avslutar omedelbart chatten. Den här gäddan #475 tickar i alla boxar för en pedofil. Han är dessutom tränare för ett fotbollslag för barn. Att han är avvaktande i början tror jag beror på att han vill kunna visa på det om han åker fast.
https://dumpen.se/2024/09/04/anonym/

Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Det tror jag också! Jag tror dessutom att han först misstänkte att det inte var någon så ung, men när han började tro att det kanske faktiskt var så, då eskalerade han och visade sitt rätta jag.
Det kommer nog alltid att finnas intelligensbefriade personer i den här tråden som tror att man kan skapa en dragning till barn hos någon genom att chatta en stund.

Dessutom så skriver han efter mötet med Dumpen att han aldrig ska göra om det, och söka hjälp.
Han medger alltså själv att han har ett problem, som han skall söka hjälp för. Men inte ens det kan få dönickarna här att förstå att han har ett problem. #475

Det där är precis vad det handlar om. Den försiktiga hållningen i början funkar som en brasklapp ifall han åker dit. I själva verket vill han inget hellre än att knulla en fjortis. Till en början jobbar överlevnadsinstinkten och han går på defensiven. Sen luckras försvaret upp ju mer trovärdig fiskaren verkar. Och tillslut släpper varenda hämning. Då är det bara pung och prostata som snackar.
Citera
2024-09-05, 17:34
Medlem
Leibachs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Haha, ja! Och att ens komma på tanken att skicka en sådan film till den vuxna kvinna jag är i en relation med är för mig fullständigt otänkbart. Så jävulskt slemmigt osexigt och avtändande! Jävla sunkpeddo!
(#474 Forskaren)

Han forskar ju på elchocks-terapi och klinisk depression enligt LU's hemsida, kanske dags att testa på sig själv. Raka huvudet och in med en gummiplong i munnen!
Citera
2024-09-05, 18:33
Medlem
Forskaren åker på riktigt omkring och letar pedofilknullplatser ute på vischan som att det är Pokemon go. Legend
Citera
2024-09-05, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Napp #475. Göteborg. Vad arbetar han med?

"jobbar idag på A***l Sweden AB som IT ansvarig. Jag tar hand om all IT på siten, Beställning av IT utrustning, server installation och konfiguration, nätverks ..."
Citera
2024-09-05, 18:52
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Forskaren åker på riktigt omkring och letar pedofilknullplatser ute på vischan som att det är Pokemon go. Legend

Såklart. Måste ju hitta bra platser där det gåur ou kneulla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in