2024-09-10, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
Vilka bilder använder sig dumpen av? Som dom använder sig av när dom söker pedofiler. Jag är lite kluven i frågan, lockar dom till sig pedofiler med bilder på barn är det lika allvarligt
Pedofiler ska fast till varje pris

Polisen dåliga arbete ger dumpen fria tyglar
Citera
2024-09-10, 23:15
Citat:
Vilka bilder använder sig dumpen av? Som dom använder sig av när dom söker pedofiler. Jag är lite kluven i frågan, lockar dom till sig pedofiler med bilder på barn är det lika allvarligt

AI-bilder av sig själva
Citera
2024-09-10, 23:32
Medlem
Ozymandias2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hahaha! Den här var ändå underhållande med allt sitt flinande. Man kan nästan se framför sig hur han fortsätter småflina när han ligger misshandlad och spottar blod och tänder. Påminner inte så lite om Dag "Sätt dig ner!" Sjöberg:

https://m.youtube.com/watch?v=_FGUHV...cgc2rDtmJlcmcg

#478 gjorde sig nog en otjänst när han hånflinade rakt in i kameran sådär. Många som kommer att vilja täppa till det flinet på ett eller annat vis.

Jag uppmanar naturligtvis inte till våld, jag menar bara att han borde ha tänkt sig för innan han hånflinade. Hånflin är sällan en bra utväg ur en dålig situation, snarare den sämsta.

Inte för att jag tycker det minsta synd om honom, absolut inte.
Citera
2024-09-10, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
AI-bilder av sig själva

sant? hur vet du det
Citera
2024-09-10, 23:40
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Enligt mrkoll har hon/sambon flyttat ifrån #478
Bra beslut

Han skrattar hela vägen till Gäddbankens Hall of Fame?
Citera
2024-09-10, 23:41
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozymandias2.0
#478 gjorde sig nog en otjänst när han hånflinade rakt in i kameran sådär. Många som kommer att vilja täppa till det flinet på ett eller annat vis.

Jag uppmanar naturligtvis inte till våld, jag menar bara att han borde ha tänkt sig för innan han hånflinade. Hånflin är sällan en bra utväg ur en dålig situation, snarare den sämsta.

Inte för att jag tycker det minsta synd om honom, absolut inte.

Förutom Volvon i filmen äger han en gammal Cheva. Gäddorna bukar ju inte vara populära i raggarkretsar så kanske tur att cruisingsäsongen är över, har Karlstad glömt till nästa sommar?
Citera
2024-09-10, 23:50
Medlem
TUKs avatar
Kändes inte som Patrik var så sugen på att köra catch and release på senaste gäddan. #478
Citera
2024-09-10, 23:54
Citat:
sant? hur vet du det

Kolla tex UppsalaMilfens profilbild, eller gå in i valfri svensk grupp på kik så ser du minst ett konto med aigenererat fjortisface.
Citera
2024-09-10, 23:56
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hahaha! Den här var ändå underhållande med allt sitt flinande. Man kan nästan se framför sig hur han fortsätter småflina när han ligger misshandlad och spottar blod och tänder. Påminner inte så lite om Dag "Sätt dig ner!" Sjöberg:

https://m.youtube.com/watch?v=_FGUHV...cgc2rDtmJlcmcg

Haha ja den här gäddan flinar oavsett vad som händer honom. Dock tycker jag Patrik är rätt mid i konversationen och använder tråkiga standardfraser. Inte lönt och väldigt lamt att fråga hånflinaren om han är lågbegåvad, Patrik borde vetat att han bara kommer flina tillbaka. De hade kunnat göra den här konversationen mycket roligare. Patrik hade kunnat hånflina tillbaka så kunde de haft en hånflinsstandoff.
Citera
2024-09-11, 00:02
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jävlar va weird gäddan är. Hans flinande tuggummituggande uppsyn retar upp Patrik ordentligt samtidigt som han sakta backar ut från den smala gatan. Varför vevade han ens ner rutan? Märklig typ.

Om det finns en gädda som tänder på dumpen så lägger jag mina pengar på att det är #478. Han kanske blev så glad och kåt när han såg Patrik Sjöberg och kanske lite ledsen att Sara inte var med så det enda han kunde göra var att veva ner rutan och flina.

Jag fattar inte heller varför han vevar ner rutan och engagerar sig i konversationen, om än bara med hånflin. Vem som helst annars (oskyldig till dumpingen) hade ju bara skakat på huvudet och kört därifrån om en ex-idrottsman kom fram, knackade på fönstret och frågade om du är svagbegåvad och tänder på barn. Men nu var ju inte gäddan oskyldig til dumpingen.
Citera
2024-09-11, 00:19
Medlem
Lite lönestatistik avseende de senaste gäddorna:

#478 från Karlstad drog in 302.800 sek brutto förra året.

#477, dvs den så kallade Kompostgäddan från Klågerup, håvade hem 401.600 sek brutto under 2023.

#470, dvs den 61-årige chefen från Hbg, kammade hem över 1.5 miljoner under fjolåret varav 822.400 bestående av lön och 683.936 i kapitalintäkter. https://dumpen.se/2024/08/23/rok/

Forskaren från Lund #474 hade en inkomst på 396.100 sek under 2023.

#476 dvs Sala-gäddan driver eget bolag och tar ut lön till sig själv. Han deklarerade ca 370k under 2023.
Senast redigerad av anwe8 2024-09-11 kl. 00:24.
Citera
2024-09-11, 00:22
Medlem
#478 känns som att han döljer mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här