2024-09-13, 08:01
Avstängd
Fittpicens avatar
480 den feta fittgrisen från finland. Han har dragit en oändlig skam över sig själv och sin stackars arbetslösa samvo/fru whatever. Hur i helvetet ska han kunna fortsätta på sin arbetsplats??
Citera
2024-09-13, 08:02
Medlem
Är det bara jag som inte hittar vem han är
? Måste jag läsa heeela chatloggen för att fatta?
Citera
2024-09-13, 08:09
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Stephen Kings Jurkyrkogården känns i jämförelse som en feelgood

Ja. Fy fan vilken konstig människa. Vad har han för jävla fel? Förutom det uppenbara att han vill ha sex med en 14-åring. Som jag nyss konstaterade så handlar allt han skriver om sex. Andra gäddor som skriver dag ut och dag in brukar ändå varva sexsnacket med vardagsprat. Men inte #480, det enda skapligt normala han skriver är att han ska jobba dagen efter. Men det är det.
Citera
2024-09-13, 08:24
Medlem
Det absolut roligaste med den annars tragiska chatten med "chipstutten" 480 är väl när det gäddan tror är en liten flicka, smyger in följande ord i svaret till honom:

"Nu blandar vi i hop korten" och även "går här runt" när han frågar om larm på huset hon bor i

Underbar fiskehumor
Citera
2024-09-13, 08:28
Medlem
Berraperra1975s avatar
Ser att någon skrev att gädda #480 tjänar 800 000 hur kan det va möjligt? Någon som kan göra en rebus eller devglan på företaget han arbetar på. Vore intressant att få se vilken koppling han har till företaget. Om de är hans pappas företag eller något annat märkligt. Att han med den personligheten sitter på ett sådant arbete låter helt otroligt.
Citera
2024-09-13, 08:39
Medlem
Finns det någon som kan lägga en rebus på #480?
Citera
2024-09-13, 08:42
Medlem
PROLIFICs avatar
#480 - del 3

Han vill se bild, men barnet vill inte, han skriver att hon är fin och söt, han vill se henne hela tiden - det är därför han är jobbig och ber om bild, han får aldrig nog, hjärtan och pussemojis. Det är nu han verkar skicka den anskrämliga runkfilmen i dålig belysning där penis ligger som ett skrynkel. Han skickar även påklädd bild tagen i spegel, huuvudet kapat.

"Tänkte du på oss tidigare när du onnade...Vad gjorde vi?"

Han frågade vad barnet gjorde med snubben hon träffade tidigare. Fick du suga? Tyckte du om det? (helt ok) Skönt att bli slickad? Några sköna ställningar sen? (det var ju min första gång) Blev du ordentligt påsatt? Vart fick du sperman? Äter du piller? Bra. Fyllde han upp dig ordentligt? Vart gjorde ni det? Varflr har ni inte setts igen? Var han snygg? Stor kuk? Är du kåt nu? (nä) Fan vad jag vill ha dig. Jag tänker få dig att komma. Om man är riktig man är det viktigt att få tjejen att komma också.

Dagen efter skriver barnet att hon är ute med en kompis. De äter glass.

"Vad är godast, glass eller kuk?" Barnet svarar glass och frågar vad han tycker. "Föredrar att slicka fitta framför glass" Det gör han säkert men vi kan alla se att det inte blir så mycket fittslick för honom, det ser ut att vara stora mängder glass istället.

Barnet är ensam hemma ett visst datum. Kan han ses då? Han hade slickat henne så länge om de kan ses då. Han vill ha henne nu. Han undrar vad hon vill att han gör med henne. Hon vill bli slickad och att han får henne att komma. Han vill ha hennes safter i sitt ansikte. Blir du fuktig? "Tänker på din släta, lena..." Han vill se. "Ska du onna ikväll?" "Vill du se mer kuk?" "Du verkar sugen idag" (ingen annan skulle tolka det så, barnet skriver att hon är osams med sin mamma) "Så du hade inte velat sitta på mitt ansikte?" Han skriver vidare att han ta för sig om hon vill, det beror på hon vill vara prinsessa eller slyna. Barnet frågar vad han vill att hon ska vara, han är öppen för allt.

"Fantiserar du om att bli ordentligt använd? Eller mer mjuka saker?"
"Han munknullade dig inte?" (mannen hon träffade tidigare)
"Men inte så att han höll i huvudet och knullade i munnen?" (nej) "Skulle du vilja?"

Skickar grotesk penisbild. Det är en slak förhud som ligger på en slapp skrynklig pung. Man skulle kunna tro att det är en 80-åring på bilden.

Barnet svarar att de kan testa till veckan om han vill.

"Ska jag ta dig i rövhålet?" (barnet frågar om det gör ont) "Kanske...Angående det tar vi det mer mjukt" "Sett porr nån gång?" (ja) "Gillar du?" (ibland) "Ensam nu?" (nej) "Synd" "Jag är sugen...tror att du också är det...Du behöver smeka ikväll" Han vill känna på henne överallt, känna fingret sakta glida in, kanske i andra hålet också. Han tycker att hon ska testa själv. När blir du ensam så att du kan ha det skönt? Han tycker att hon ska prova försiktigt i rumpan. Tjatar om bilder och att hon ska "prova rumpan". "Slappna av och känn hur skönt det är"

Den här gäddan har nåt allvarligt fel i huvudet. DET. ÄR. VERKLIGEN. BARA. SEX. De flesta andra gäddor, särskilt de med massiva chattloggar, svarar ju på det barnet skriver. Skriver barnet att det ska titta på Morden i Sandhamn svarar gäddan vad den tittar på/tycker om att titta på. Skriver barnet att det har ätit frågar gäddan vad och berättar vad man själv ätit osv. För att det är så man gör. Man försöker vara lite trevlig och för att man kanske faktiskt undrar saker/vill berätta. För att det är två människor som har en dialog. Men här är det så uppenbart att barnet endast är ett objekt för honom. Ett objekt som ska tillfredsställa hans sjukliga behov av sexuell tillfredsställelse.

(orkar inte korrekturläsa mig själv så det kan vara vissa stavfel och annat knas)
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-09-13 kl. 08:47.
Citera
2024-09-13, 08:46
Avstängd
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
#480 - del 2

Hon svarar att hon string, han frågar om de är rosa, ja - de är rosa.

"Åhh... Ska du komma och testa idag?" Kanske, men barnet ska iväg till en kompis men hon säger att hon hellre hade träffat gäddan. "Mmm... Ge mig dig <3"

Han frågar om hon är ensam hemma. Nej. Synd, då kan hon inte ha det skönt. Han vill se bild. Säger att hon är söt. Han vill ha henne. "Få se dig, din lilla läckerbit till sötnöt" Ikväll ska han bara slappa och dricka vin (och bygga på chipspattarna?) och det är synd att hon inte är i soffan med honom. Det hade varit mysigt och han hade pussat henne. Han frågar om bröststorlek och om vårtorna är små. Han vill smaka på dem. Han frågar om hon är kåt. Nej, det är hon inte. Men det är klart att han är kåt eftersom han tänker på barnet och han frågar om hon kan ta sig till Enköping. Han kan ge henne pengar för resan.

Han har viss självinsikt, han säger att han är gammal och fet så han förstår inte varför barnet vill träffa honom. Barnet säger nej, det är du inte.

"Men du kanske gillar det?... Tänder du på dadbod?... Tjock pappakropp."

Han frågar väldigt ofta om hon är ensam hemma, vill att hon ska gå in på sitt rum och ha det skönt.

"Ensam snart?... Tror din fitta behöver en omgång...Vad tror du?...Snart får du orgasm"

Barnet har huvudvärk, går och lägger sig, har fortfarande ont dagen efter men gäddans första fråga är om hon är kvar i sängen och han vill se henne. Allt han skriver anspelar på sex och han pepprar på friskt med hjärtan och talar om att hon är en sötnöt. Han frågar om hon är naken. Barnet svarar att hon har så ont i huvudet att hon inte orkat gå upp. Gäddans respons? "Vill ha allt... Får jag se en vårta?"

De diskuterar var de skulle kunna vara vid en träff. Inte hemma hos gäddan, meddelande maskeras, kanske ändå bäst att ses ute först osv. Det enda någorlunda vardagliga och trevliga gäddan frågar är om hon brukar får huvudvärk. Ja - migrän. Annars är fan allt han skriver inriktat på sex. Hon ska till badhuset - det vore härligt att få uppleva henne i bikini, ska hon spana på killar och hade hon gillat om han hade spanat in henne? Har du en rejäl rumpa? Ingen chans att få se? Han blir sugen när han börjar tänka på henne i bikini. Skulle hon bli kåt om om han klämde på henne i den outfiten?

När hon kommit hem från badet frågar han om det var nån som kollade på henne och om hon kände sig sexig. Kollade hon på någon? Återigen en fråga om hon är ensam. Han frågar hur hennes bikini ser ut. Han undrar om det är string. Nej. Han tror alltså att en högstadieelev går runt med stringbikini på ett badhus. Vad i hela jävla Hälsingland är det för fel på den här människan?!

Allt, alltså allt, han skriver anspelar på sex. Andra gäddor med massiva chattloggar skriver ju åtminstone om vad de ätit till lunch och vad de gjort på semestern och frågar barnet vardagliga saker. Inte fettot till ekonomichef inte! Här är det bara sex som gäller.

"Säker på ett män spanat in dig idag... Nån kanske runkade och tänkte på dig..." (han tänker att hon kanske tänder på det)

Han undrar om hon vill att han gör det. Javisst. Och han undrar hur de ska lösa det. Han frågar om är ensam hemma dagen efter. Då kanske de kan mysa lite. Han gör sitt och hon gör sitt, samtidigt men på olika platser. Man skriver samtidigt. Kan visa om hon vill. Daddy kan ge henne. Han skickar en bild och barnet svarar "Åh stor <3". Gissningsvis penisbild eller -film. Ett jävla tjat om och när hon är ensam hemma och att hon ska ta fram brösten och smeka vårtorna. Hur känns det i fittan när hon gör det? "Har du hårborsten där?" "Stoppa in den... Får jag se den först?" (tror att barnet skickar bild på en borste) "Hade du provat förut?... Försiktigt nu då...Hur känns det? Skönt att få nåt i sig?...Fortsätt knulla dig...smek bröstvårtan samtidigt...Smeker min... Tänker på dig... Knulla lite snabbare och smek klittan samtidigt...blunda och tänk på oss...Blunda och fortsätt...Kåt?...Känns det som att du kan komma... (nä svarar barnet)...Släpp telefonen...fortsätt pulla dig och smeka klittan...Tänk på att vi knullar"

Antiklimax. Det kändes inte som att barnet "kom närmare" och hon måste sluta för nån kom hem. Ok. Men han undrar om han får se hennes trosor. Det var kul att kunna hjälpa henne.
Tack PROLIFIC för finfina referat av #480:s framfart. Uppskattar att du tagit dig tiden. Herrejävlar så verklighetsfrånvänd och självupptagen gäddan är. Och återigen undrar jag över hur stämningen är därhemma. Hans sambo ser ut att vara en söt och trevlig tjej. Vad säger han till henne? ”Jamen älskling alla kan vi göra fel ibland, det var litet dumt det där jag gjorde. Ska jag hälla upp ett glas vin till dig också?

Det värsta är att referaten så tydligt visar hur en sjuk gädda så fatalt kan ödelägga allt det kittlande, härliga, ömsesidiga och intima som sex och erotik egentligen ska handla om. Slappkuksbilder, toalettsprut, slafsiga repliker, you name it! Jag tror fan den här gäddjäveln gjort mig asexuell!
Citera
2024-09-13, 08:52
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Tack för finfina referat av #480:s framfart. Uppskattar att du tagit dig tiden. Herrejävlar så verklighetsfrånvänd och självupptagen gäddan är. Och återigen undrar jag över hur stämningen är därhemma. Hans sambo ser ut att vara en söt och trevlig tjej. Vad säger han till henne? ”Jamen älskling alla kan vi göra fel ibland, det var litet dumt det där jag gjorde. Ska jag hälla upp ett glas vin till dig också?

Det värsta är att referaten så tydligt visar hur en sjuk gädda så fatalt kan ödelägga allt det kittlande, härliga, ömsesidiga och intima som sex och erotik egentligen ska handla om. Slappkuksbilder, toalettsprut, slafsiga repliker, you name it! Jag tror fan den här gäddjäveln gjort mig asexuell!

Ja, spot on. Och tänk dig då att det är en 14-åring han skriver till. En liten tjej som borde träffa jämnåriga och ens inte är gammal nog att ge sitt sexuella samtycke. Hon borde få uppleva hur fint och intimt det faktiskt kan vara. Inte utsättas för ett sexfixerat pervo som inte ens verkar fatta att det är en annan människa kan han pratar med. En människa som dessutom är ett barn. #480
Citera
2024-09-13, 08:57
Medlem
#480.

Nästa 10 år på kik? Jag undrar hur många minderåriga han har chattat med...
Citera
2024-09-13, 09:01
Avstängd
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, spot on. Och tänk dig då att det är en 14-åring han skriver till. En liten tjej som borde träffa jämnåriga och ens inte är gammal nog att ge sitt sexuella samtycke. Hon borde få uppleva hur fint och intimt det faktiskt kan vara. Inte utsättas för ett sexfixerat pervo som inte ens verkar fatta att det är en annan människa kan han pratar med. En människa som dessutom är ett barn. #480
Ja verkligen. Ingångsvärdet oavsett vilken gädda det rör sig om är att en vuxen man ALDRIG ska inleda en konversation i sexuellt syfte med ett BARN. Pedofiler är sjuka i huvudet och kan de inte ge fan i att leva ut sina böjelser ska de snarast bege sig till Jula och köpa rep!
Citera
2024-09-13, 09:51
Medlem
PROLIFICs avatar
#480 - del 4

Han tjatar om bilder. De pratar om hur det ska gå till rent praktiskt när de ses. Ingen granne som undrar om hon kommer hem med en man? Han komma 10 min efter eller så parkerar han vid affären och går in via altanen. Han har alltså inga som helst betänkligheter kring att åka hem och ha sex med en 14-åring i flickrummet när hennes föräldrar är borta.

Återigen så visar han faktiskt upp lite självinsikt. Han förstår inte vad barnet gillar hos honom. (Snäll, snygg och spännande) Men han tycker att han är tjock och gammal.

Han skickar den degiga överkroppsbilden. Han lyckas ha chipspattar och taxöron på samma gång. Han vill bara var ärlig med hur han ser ut så att hon inte blir äcklad sen. "Du kan ju inte bli kåt av det där?"

Nej, din dumme fan! Det är klart att hon inte blir! Borde han inte ana oråd här? Misstänka Dumpen?

"Det är bara jag som har dåligt självförtroende... Gillar du dadbod så är det så "

"Är du daddys flicka?... Om du vill ha mig som daddy alltså... Låter som att du behöver en daddy i ditt liv <3... Behöver dig"

Han vill att hon ska smeka sig. Hon säger att hon inte är sugen så ofta. Gäddan försöker göra henne sugen; "Tänk på oss"

"Tror den är så fin... Slät, len... Villig...Känn på fittan då... Är den torr?... Inte våt då?...Fingra mer...Tuttarna också...Smek...Stönar du?...Fortsätt...Smaka på din fitta..." (Nä usch) "Lär vara bästa smaken" (nä fy) "Jag vill smaka...säker på att det är underbart"

Ännu ett antiklimax, barnet slutar, hon är inte ens nära , men gäddan verkar ändå tro att han skulle kunna "ta henne hela vägen".

Nu börjar gäddan med känslomässigt knas.

"Tror nästan jag har känslor för dig...typ"
(har du? Vi har ju it träffats än)
"Vet... Men allt är så konstigt bara...tänker mycket på dig...vill att du ska ha det bra och så...Fan... förlåt, det låter skruvat... Du är bara så fin..."

Han pepprar på med hjärtan. Dagen efter är det prat om barnet är i sängen, är hon lättklädd, är det stringisar, han vill bara ta av trosorna och slicka, frågar om hon är ensam hemma (nej) men hon kan leka med brösten ändå.

Nu frågar barnet om gäddan har barn och husdjur. (Nej) Säger att hon vill veta allt om honom och han svarar att det bara är att fråga på. Nu är det bara att fråga på? Han har hela tiden bara sett henne som ett objekt för att tillfredsställa hans lustar, han har inte brytt sig ett endaste dugg om vem hon är och vad hon gillar (förutom sexuella saker). Det har bara varit fråga om sex, sex, sex och sex. Men ändå tror en vuxen man att han har börjat få känslor? Vad är det för jävla fel här?!

Barnet frågar om han är ärlig med allt han sagt. Ålder och namn. Han svarar ja, men han ljuger. Kallar sig Niklas. Han vill att barnet ska bli hans älskarinna, han vill att hon ska bli kåt istället för generad så att hon kan leka med sig själv.

"Kan du slicka din bröstvårta eller når du inte?"

Men usch barnet vill inte ens prova. "Men du gillar att smeka vårtor?"

Barnet svarar att hon knappt leker med sig själv, nåt som framgått i chatten men ändå tjatar gäddan om att hon ska göra det, hela jävla tiden är det frågor om hon är ensam osv. "Släpp lös din sexualitet...Slappna av och njut"

Barnet frågar om han verkligen menade att han har känslor för henne. "Det är så konstigt bara..." Han gillar henne och vill att hon ska ha det bra, samtidigt som de inte kan bli ihop. Nåt maskas, antagligen skriver han om sin sambo. Det + åldersskillnaden. Han är lite rädd för att få känslor när de ses, särskilt om det blir mer intimt. Lite prat och hjärtan och han frågar hur hon känner inför att vara hans älskarinna. Är det ok eller kommer hon att försöka vinna honom? Sen direkt drar han igång med frågor om nån stund ensam. Och barnet svarar återigen att hon inte är sugen ofta. När tänker att sluta tjata om det?

Han skickar kukbild (vet ej hur den ser ut). "Du väcker honom" "Vill du sluka den?"

De pratar om vad de ska göra i helgen. Barnet ska på fest imorgon. "Ska du försöka få kuk?"

Lite prat om hur, när och var de ska kunna ses. Den yngsta han har legat med är över 20. Han skulle inte kunna berätta för nån om barnet eftersom det inte är ok p.g.a. åldersskillnaden, det är inte ok för samhället även om hon vill.

Tråkigt och opersonligt dösnack, han vill ha henne, han blir hård, barnet föreslår telefonsamtal på kvällen men det går inte för han kommer inte att vara ensam.

"Ja, som du säger...vi har inte träffats men tycker om dig...Vaknar kåt på morgonen och tänker på dig liksom" "Behöver knulla dig" "Vill du smaka sperma?" "Sugen på att svälja eller?...Eller vill du få det i ansiktet?" (han vill helst spruta i henne för att det känns så förbjudet) "Ännu hetare att komma i det andra hålet..."

Och så här håller han på. SEX. SEX. SEX. SEX. SEX. SEX. I all oändlighet.

Nu tar jag en paus. Man har ju ett jobb och sköta också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in