#480 - del 5
Han sitter på balkongen och fotar norrsken så det lär ha varit i mitten av augusti tror jag. Han konstaterar att han smyger runt för att kunna chatta med barnet. För att inte väcka misstankar. Han skriver att han mår bra, att han tänker mycket på henne och att
han har känslor. Barnet har kommit hem från festen hon ska på och han skriver att han vill vara ihop med henne.
"Jag vet inte vad som händer...Vill bara ha dig...Är typ ledsen för att vi inte kan vara tillsammans nu...Behöver dig så mycket... <3 <3 <3 <3 <3"
När hon går och lägger sig frågar han direkt om hon är lättklädd. Han är känslosam och pinsam. "Hur kan man ha känslor för någon man inte mött?" (Barnet vet inte). Direkt frågar han om hon är kåt. Nä. Det är hon inte. "Du är den finaste som finns... Jag har slut på ord"
De pratar om hur och när de kan ses, men det är svårt för gäddan.
"Blundar du när du suger? Eller tittar du in i ögonen?" Den här människan är så jävla störd i huvudet. Hon är 14 år, har sugit en gång och han undrar hur hon brukar göra när hon suger.
Och barnet svarar precis så. Att bara gjort det en gång. "Tog du in hela?"
"Du lär ju vara rätt tajt i fittan"
Han frågar om de andra gångerna hon har haft sex. Hon säger att det är med två stycken. Gäddan säger att han trodde att det bara var med en. Det tror jag med faktiskt, jag tror att det är fiskaren som klantar till det här. Gäddan själv har varit med 5 stycken. Återigen en fråga om hon är ensam.
De sexchattar lite och han frågar om hon är fuktig i trosorna.
"När rakade du fittan?" De pratar om doggy. "Vill du att jag fingrar rumpan samtidigt?" Nu erkänner han att han tänder på att kolla på analsex men han har
inte provat själv. De pratar porr. Han undrar om hon har sett nån få kuk i röven. "Smek din nyrakade fitta lite" Han säger att hon inte bara kan snigla i trosorna. Hon frågar vad det är. "Du vet en snigel... den lämnar slem efter sig... Typ som när du rinner i trosorna
" Ska vi gissa oss till att den här idioten vet så lite om kvinnokroppen att han tror att flytningar som lämnar spår i trosor är kåtsafter?
"Rinner det?"
Alltså, fy fan vilken patetisk jävla människa.
"Önskar jag kunde vara där och lapa i mig safterna"
Han är rädd att barnet ska tycka att det är över om de inte kan ses på tisdag. Hon säger att det är svårt om de aldrig kan ses, bara chatta. Nu börjar han med lite känslomässig manipulation. "Vet inte vad jag ska säga... Du är speciell...Vill inte att det ska ta slut...Vet inte vad jag ska göra"
Han kan inte ses på tisdagen p.g.a. möte. Han är drama queen och säger att barnet får hata honom för det. Frågar om hon vill ge upp. Hon vet inte. De kan inte ses i helgen heller för hans helg är "fucked" för att de ska få besök. Han föreslår tisdag 27 augusti. Han är snarstucken och tycker att de ska sluta prata för dagen. Han försöker hitta lösningar, "men det verkar inte uppskattas". Han hoppar alltså in i martyrkoftan när han pratar med ett barn.
"Du...När har du din vecka?" (mens antar jag) Han vill kunna planera så att han kan äta henne när de ses.
Massivt och opersonligt chattande. Helt sjukt. Bara hjärtan, hon är söt, han tänker på henne. Inget vardagligt chitchattande för att lära känna personen på andra sidan tråden.
Han pendlar till norra Stockholm och berättar att han brukar chatta med henne när han kör bil.
Nu kommer en fråga som inte handlar om sex. Han undrar vad hon gillar för mat. Detta efter att hon frågat honom vad han ätit. Han pratar om hennes "lilla taco" som säkert är lite fuktig igen. "Hur ofta är du fuktig?"
Han förlorade oskulden när han var 24. Barnet som frågar. Han säger att han gick 4-5 år på högskola efter gymnasiet. Nu pratar de faktiskt om musik de gillar, så lite personligt prat åtminstone. Men annars är det fan helt sjukt att en vuxen människa skriver så här mycket och det enda han får ur sig är ytligt sexsnack.