2024-09-29, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Lyssnade precis på Dumpens kvartssamtal på YT och de berättade att de för några dagar sedan fångade en gädda som känner Röstlund på ETC(ECT?) Ja, ni vet det där Magasinet som Röstlund driver och som är emot Dumpen. Gäddan hade svamlat fram en massa roliga förklaringar till varför han fångades av Dumpen. De fick knappt tyst på honom.

Låter ju ytterst intressant, hoppas dock inte att Dumpen nu lägger skrället i den där berömda frysboxen där spännande gäddor tenderar att hamna.

Tack, jag undrade också över nästa ETC-gädda. Inte publicerad än alltså. Misstänkte det då jag inte fick ihop någon av de senare gäddorna på en liten man på cykel.

En annan publicering jag letar efter är andra västeråsaren. Jag har bestämt för mig att de sagt i en av poddarna att de fiskade upp två i Västerås. Bara #480 Pandemoniumchatten är publicerad än så länge.
Citera
2024-09-29, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arlagatan
Tycker fan synd om man nummer 486. Att alla hans kollegor och vänner kommer se den där tokiga tomte-videon. Han mår nog inte så bra längre.

Äsch, han tar truckerkörningar i Europa ett par år så kommer han undan frågor.

Fast det är klart att han ångest
Citera
2024-09-29, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arlagatan
Tycker fan synd om man nummer 486. Att alla hans kollegor och vänner kommer se den där tokiga tomte-videon. Han mår nog inte så bra längre.
Bad boy tomten fy fan… han hänger nog och dinglar innan Måndagen
Citera
2024-09-29, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Tack, jag undrade också över nästa ETC-gädda. Inte publicerad än alltså. Misstänkte det då jag inte fick ihop någon av de senare gäddorna på en liten man på cykel.

En annan publicering jag letar efter är andra västeråsaren. Jag har bestämt för mig att de sagt i en av poddarna att de fiskade upp två i Västerås. Bara #480 Pandemoniumchatten är publicerad än så länge.

Förstår inte riktigt varför de inte lägger upp gäddor i rimligare takt utan att folk får ligga på kö och hinna radera allt på nätet. De har gäddor som legat i frysen i ett halvår 🤔
Citera
2024-09-29, 09:57
Medlem
RadioRunkas avatar
Citat:
Förstår inte riktigt varför de inte lägger upp gäddor i rimligare takt utan att folk får ligga på kö och hinna radera allt på nätet. De har gäddor som legat i frysen i ett halvår 🤔

de tänker på familjen och släkten innan det är dags att grilla dessa för all framtid
Citera
2024-09-29, 10:31
Medlem
Citat:

Som jag förstått det kan det pågå rättslig aktivitet som kan försvåras av en uthängning och därför ligger de i frys.

Med andra ord så bör de gäddorna vara särskilt vidriga.
Citera
2024-09-29, 10:55
Medlem
StigEngstroms avatar
Den där tofsen är nog det fjantigaste jag sett.
Medelålderskris med komplex deluxe.
Citera
2024-09-29, 10:58
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Idag har Mikael namnsdag, undrar hur det firas i Tomteverkstaden i Landskrona

Tillägg, Mikael bor i lägenhet så vitt jag förstår, men Naughty Santa videon har en trappa i bakgrunden, det brukar vara ovanligt i lägemheter, så undrar var den spelades in ?

Senast redigerad av ElementarSturgeon 2024-09-29 kl. 11:03.
Citera
2024-09-29, 11:36
Medlem
Kritik mot ledningen på skolan i Borlänge #483
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...kande-beteende
Citera
2024-09-29, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Kritik mot ledningen på skolan i Borlänge #483
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...kande-beteende

Så i mer än 5 år har skolledningen låtit pervot härja fritt bland barn? Trots anmälningar från lärare och föräldrar?
Citera
2024-09-29, 12:46
Medlem
blompissares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Idag har Mikael namnsdag, undrar hur det firas i Tomteverkstaden i Landskrona

Tillägg, Mikael bor i lägenhet så vitt jag förstår, men Naughty Santa videon har en trappa i bakgrunden, det brukar vara ovanligt i lägemheter, så undrar var den spelades in ?

Reagera också på det. Fast det verkar som tomtenissen valde att abrupt flytta till egen lya för ett par veckor sedan. Så kan ha varit som så att den spelades in hans f.d familjs bostad och när han blev haffad av Dumpen AB så blev det bråttom att få ny egen bostad.

Det förklarar även (förhoppningsvis) dildon. För det framgick inte i loggarna och föll utanför det normala skinkryttarbeteendet för att han skulle vara skinkryttare.
Senast redigerad av blompissare 2024-09-29 kl. 12:49.
Citera
2024-09-29, 12:53
Medlem
Bad boys bad boys 🎶. Den låten kommer man inte kunnat höra igen efter den där dansen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in