2024-10-10, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#492 Hör inte riktigt hemma på Dumpen tycker jag. Han lär ju inte drabbas av att bli uthängd eller att Dumpen ringer Daglig verksamhet, man såg ju på honom att han var helt obrydd inför det. Tror knappast polarna på DV har koll på Dumpen eller att han får sparken och inte länge tillåts pyssla om dagarna. Men givetvis kan man chansa på att han tycket konfrontationen var så hemsk att han aldrig mer vågar sexchatta med barn.

Bjud hem honom med lite kaffe och macka med din dotter
Citera
2024-10-10, 09:32
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
#492 Hör inte riktigt hemma på Dumpen tycker jag. Han lär ju inte drabbas av att bli uthängd eller att Dumpen ringer Daglig verksamhet, man såg ju på honom att han var helt obrydd inför det. Tror knappast polarna på DV har koll på Dumpen eller att han får sparken och inte länge tillåts pyssla om dagarna. Men givetvis kan man chansa på att han tycket konfrontationen var så hemsk att han aldrig mer vågar sexchatta med barn.

Du har aldrig träffat folk i chock, eller?
Karln är i uppenbart chocktillstånd. Då blir det såhär oavsett 200 i iq.
Citera
2024-10-10, 09:47
Medlem
StigEngstroms avatar
Kan folk sluta få det till att alla som får hjärnfrys ala Hank är totalt hjärndöda.
Jag är en tänkande, fungerande individ i samhället med jobb, hus, fru och barn och jag tror nog att jag också hade kunnat hamna i total svammelchock om jag blev konfronterad av dumpen.
Citera
2024-10-10, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Kan folk sluta få det till att alla som får hjärnfrys ala Hank är totalt hjärndöda.
Jag är en tänkande, fungerande individ i samhället med jobb, fru och barn och jag tror nog att jag också hade kunnat hamna i total svammelchock om jag blev konfronterad av dumpen.

Finns grader av hjärndödhet, men gäddans fru har gått i särskola, så han lär ju också ha IQ rejält under medel (har han ens körkort är frågan, det brukar vara ett krav för att publiceras), dock bidrar stress självklart inte till något positivt på den punkten.
Citera
2024-10-10, 10:13
Medlem
Kan folk härinne sluta leka hobbypsykologer. Ni har ingen aning om 492s IQ, antagligen är den under medel men det kan vara så att han har ett talfel och dessutom är han under extrem stress vilket kan få även den mest intelligenta att låta efterbliven. Förmodligen är det en kombination av alla tre.
Citera
2024-10-10, 10:26
Medlem
#492 låter som ett riktigt jävla retard. Han har nog flera diagnoser än bara ADHD.

Citat:
Ursprungligen postat av Ass-turd
Vet inte alltså. Vissa gäddor känns som sjukt lågt hängande frukt. Tänker så klart på #492. Han måste ju vara typ svagbegåvad. Sådana uthängningar känns inte lika självklara på något sätt.

Gör det honom mindre farlig? Han vet nog dessutom precis vad han håller på med. Han visste att det han gör är fel.
Senast redigerad av KetaminKajsa 2024-10-10 kl. 10:28.
Citera
2024-10-10, 11:03
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Finns grader av hjärndödhet, men gäddans fru har gått i särskola, så han lär ju också ha IQ rejält under medel (har han ens körkort är frågan, det brukar vara ett krav för att publiceras), dock bidrar stress självklart inte till något positivt på den punkten.
Han har en bil skriven på sig så förmodligen har han lappen.
Citera
2024-10-10, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Här har ni hans "rätta jag".
Alltså en människa som är högst kapabel att kunna ta ansvar för sitt agerande.

Ja, han är nog inte så dum som han verkade, bevisligen klarar han av att plugga in ett manus och att artikulera.

I chatloggen beskrev han hur han en kväll tog en grogg och jag är lite fundersam på om han stärkt sig med en sådan före träffen, han sluddrar ju i klass med det där (enligt sig själv) genialiske fyllot som nu vill gifta sig med en liten asiatisk tjej.
Citera
2024-10-10, 11:23
Medlem
ColaKexs avatar
#492 framstår som berusad alternativt narkotikapåverkad. Han sluddrade rejält och flackade med blicken. Nu lär ju både frugan och jobbet ryka all världens väg.

Orkade inte läsa hela chattloggen men hävdade han alltså på fullt allvar att hans fru dött i en insulinöverdos?
Citera
2024-10-10, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcaBasicBobDylan
Kan folk härinne sluta leka hobbypsykologer. Ni har ingen aning om 492s IQ, antagligen är den under medel men det kan vara så att han har ett talfel och dessutom är han under extrem stress vilket kan få även den mest intelligenta att låta efterbliven. Förmodligen är det en kombination av alla tre.

Läs chattloggen. Han uttrycker sig som en lågstadieunge. ”Känns som en snippa kramar om min snopp och den är långt in”. Stor skillnad på det ihop med saker som att han ska ringa morsan jämfört med sånt som Hanks ordsallad och gäddan som låtsades vara sin chef.
Citera
2024-10-10, 11:55
Medlem
nullbytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
#492 framstår som berusad alternativt narkotikapåverkad. Han sluddrade rejält och flackade med blicken. Nu lär ju både frugan och jobbet ryka all världens väg.
Antingen har han fått en stroke nyligen eller så har han knaprat i sig benzo. Han kan knappt formulera meningar. Stresspåslag att han blev påkommen kan ju såklart också påverka en del. Men hans ansikte ser lite hängigt ut och visar inte direkt några känslor. Känns väldigt benzo.
Citera
2024-10-10, 11:58
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vrevis
Läs chattloggen. Han uttrycker sig som en lågstadieunge. ”Känns som en snippa kramar om min snopp och den är långt in”. Stor skillnad på det ihop med saker som att han ska ringa morsan jämfört med sånt som Hanks ordsallad och gäddan som låtsades vara sin chef.
Det är väl som pappastor som pratar fjortizspråk och ska muta flickebarnet med glass.
Det har ett syfte.
Ingen påstår att han är mest vassade kniven i lådan.
Men så efter att han inte bör bli publicerad?
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-10-10 kl. 12:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in