2024-10-13, 22:21
Medlem
Jag tvekar på att han faktiskt känner R'stlund.
Tror han drog upp det namnet bara för att försöka få Sara och Patrik ur balans och reta upp dom lite.
Hade det kommit en liten pojke till den träffen hade den pojken blivit utsatt av en bögpedofil.
Och haft trauma länge.

Men det var ändå lite humor att lyssna på den göken.
Hoppas han faller tungt och hårt, det unnar jag honom...
Citera
2024-10-13, 22:24
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
494 måste vara första gäddan som pratar mer än P & S under konfrontationen. Han kör faktiskt över dem. Men det är en genomskinlig backup-plan han iscensätter. Den kan säkert få fler att tvivla på hans uppsåt än de korkade lögnerna från varselgäddorna, men det är inget annat än ett förberett fäktande med det där extremt överlägsna röstläget man hört så många besserwissrar försöka vinna en diskussion med. Som Dumpen skriver finns det absolut noll anledning att "fiska" Dumpen om man vill ifrågasätta deras metoder. Hade han varit så klok som han försöker framstå hade han fattat att ett sådant fiskande, som han påstår att detta är, enbart kan ligga honom och hans journalistiska gärning i fatet. En journalist som på allvar vill ifrågasätta Dumpen skulle aldrig ge sig in i det där riskabla chattandet och käftslängandet. Det mest passande ordet jag finner för honom är därmed PAJAS.

Vill minnas att det finns en till gädda med mundiarré. En säljartyp med kavaj som stod framför en hiss i ett hotell, det kan ha varit i Göteborg. Videon var väl ca 11 minuter och då surrade väl han i typ 8 minuter själv.

Edit: Hallickgäddan var det : https://dumpen.se/2024/02/15/hallick...borg-halmstad/
Senast redigerad av Reka 2024-10-13 kl. 22:30.
Citera
2024-10-13, 22:24
Medlem
okok1s avatar

Hahha såg ni slutet? Patrik och Sara flyr.
Snacka om att de blev ägda. De hade inget att komma med och gav upp.
Citera
2024-10-13, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1

Idiotens argument faller ju med en gång med kalsong-förnekelsen
Citera
2024-10-13, 22:27
Medlem
OM han är en genomgod individ så varför har han då låtit radera sin LinkedIn ? Då skulle han ju stå för det ädla "fiske" han jobbar med.
https://www.linkedin.com/404/
Citera
2024-10-13, 22:29
Medlem
olasvenssons avatar
#494 journalist från svt och sr 🤣

Ha, ha, ha.
Citera
2024-10-13, 22:32
Medlem
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ja hela bögscenen verkar ju vara rätt så promiskuös men faktum kvarstår att han raggat på barn, det ser aldrig bra ut, en människa i hans ålder som inte heller tar ansvar för sina handlingar ser inte heller bra ut.

Jag hörde aldrig att dom sa att dom skulle berätta till arbetsgivaren men det gör dom väl alltid, om han nu ens har någon.

Exakt. Bögar har alltid funnits och de ska bemötas med respekt om de är vettiga och kan föra sig. Fjollor ignorerar jag. "Liberaliseringen" och drag queens på dagis, skam festivaler med halvnakna människor som juckar mittnpå dagen bland barn etc..

Men en sån där dryg jävel som raggar minderåriga förtjänar bara förakt. Och jag får lust att mosa honom. Men ån en gång. Beter de sig som folk och inte är på småbarn så bryr jag mig inte då jag är säker i min heterosexualitet.
Citera
2024-10-13, 22:32
Medlem
Donatellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson

Ha, ha, ha.

Länka något reportage han skrivit? Hittar han inte någonstans
Citera
2024-10-13, 22:33
Moderator
Carlboms avatar
Citat:

Du är nog rätt ensam om att tycka det. De flesta andra ser hur skyldig han är och hans story håller inte ihop. Han är nervös, aggressiv och har fullständig panik inombords. Man hör på slutet att han är livrädd för uthängningen som ska komma. Refererar till sig själv som en liten fisk man borde släppa tillbaka. Märklig att säga så om han nu är helt oskyldig och bara medvetet fiskat upp Dumpen.

Nä, det här får han bara brösta. Som sagts innan så kommer han inte bli särskilt utstött i sina bögkretsar, men förhoppningsvis blir han överallt i övrigt.
Citera
2024-10-13, 22:34
Medlem
ScottFrees avatar
Om jag har hittat rätt person (det är ett vanligt namn) så bor han tillsammans med en svartskalle som är nästan 20 år yngre. Det bara måste ju vara han, för det skulle göra bilden komplett. #494
Citera
2024-10-13, 22:34
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:

Japp. Gäddan kan skratta hela vägen hem och in på värdegrunds-kontoret.

I hans värld så var det han som fiskade upp "delikatessen" P&S.

Svadan var lik den hos en religiös fanatiker. Gäddornas "Bagdad-Bob"?

Fortsättning följer.
Citera
2024-10-13, 22:38
Medlem
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson

Ha, ha, ha.

Oj vilket fall 🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera