2024-10-14, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennepin
Älskar Patriks härmande skratt vid 7:47

Kul, men klart att det är låg nivå i klass med en högstadiemobbare, Patrik höll sig dock faktiskt inifrån att kasta visitkortet på honom efter två minuter, jag tror att han i kaoset rent av glömde bort kortet 🤔
Citera
2024-10-14, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennepin
Älskar Patriks härmande skratt vid 7:47

Jag personligen tycker det är sjukt låg nivå. Tänk om Patrik istället kunde hantera en intervju bättre, vilka mer underhållande konfrontationer som hade producerats.
Citera
2024-10-14, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allegera
Jag personligen tycker det är sjukt låg nivå. Tänk om Patrik istället kunde hantera en intervju bättre, vilka mer underhållande konfrontationer som hade producerats.

Fast grundtanken med Dumpen är inte att intervjua gäddorna, även om Sara ger sken av det ibland. Syftet är i princip att skapa en stressreaktion och då är väl Patriks beteende rimligt. Sara var dock ovanligt ointresserad av att prata med den här gäddan. Kan vara hennes hälsostatus som fick henne ur balans, tror att canceroperationen är idag, eller så kände hon instinktivt att hon var retoriskt chanslös mot den här gäddan.
Citera
2024-10-14, 18:02
Medlem
I Dumpens konfrontation kommer det upp om risken för självmord bland jäddor. 494 kritiserar deras metoder för att han menar att de genererat självmord. Sen säger han (parafraserat av mig) "jag kommer inte att göra det"- ta mitt liv alltså.
De som har gjort det i verkligheten är ju defacto individer som blivit påkomna och inte ser någon bra framtid pga av sitt handlande och perversa leverne. Men det i sig att de tog sitt liv är ju ett sorts bevis på att de var skyldiga.
494 säger att han inte tänker ta sitt liv. Det intressanta här tycker jag är att han därmed erkänner sig som en förbrytare- men dock inte kommer att välja att ta sitt liv då han på något sätt rättfärdigar sitt groomande om att det faktiskt finns minderåriga som själva vill idka samlag med äldre personer.

Summerat, så finns det inderekt ett erkännande av hans intentioner i det uttalandet.
Vad tycker ni andra ?
Citera
2024-10-14, 18:02
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Tror hans branschkollegor har vetat om detta rätt länge. Jag läste om honom för ett tag sedan, kommer dock inte ihåg var jag läste det så jag har inga referenser att bidra med.

Undrar dock om det är så att han har kvar sitt jobb. Kan ni tänka er vilken mardröm det vore att behöva sitta i ett HR möte med denna självgoda och ordsalladiga journalist!

Jens Ganman gick ut med detta på Twitter förra veckan. Att en tidigare kollega till honom hade åkt fast hos Dumpen. Dryg en kallade han honom, vilket man ser bevis på i konfrontationen...
Citera
2024-10-14, 18:04
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Kul, men klart att det är låg nivå i klass med en högstadiemobbare, Patrik höll sig dock faktiskt inifrån att kasta visitkortet på honom efter två minuter, jag tror att han i kaoset rent av glömde bort kortet 🤔
Vid 4:12 så erbjuder Patrik faktiskt ett visitkort, men gäddan säger Nej tack och visar samtidigt med handen.
https://dumpen.se/2024/10/13/journal...494-stockholm/

Citera
2024-10-14, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Tror hans branschkollegor har vetat om detta rätt länge. Jag läste om honom för ett tag sedan, kommer dock inte ihåg var jag läste det så jag har inga referenser att bidra med.

Undrar dock om det är så att han har kvar sitt jobb. Kan ni tänka er vilken mardröm det vore att behöva sitta i ett HR möte med denna självgoda och ordsalladiga journalist!

Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jens Ganman gick ut med detta på Twitter förra veckan. Att en tidigare kollega till honom hade åkt fast hos Dumpen. Dryg en kallade han honom, vilket man ser bevis på i konfrontationen...
Intressant, jag är inte bra på twitter men borde inte det synas här?
https://x.com/JensGanman

och undra hur han visste? spred sig när dumpen kontaktade chefen?
Citera
2024-10-14, 18:28
Medlem
StigEngstroms avatar
Vore väldigt intressant att få en siffra på antal homosexuella gäddor per capita.
Jag säger inte att alla homosexuella är ute efter småpojkar men det måste ju vara en otrolig hög capitasiffra.
Känns som att kanske en tredjedel är ute efter pojkar på dumpen? Är homosexuella då nån procent av befolkningen är det ofattbart högt.
Citera
2024-10-14, 18:32
Medlem
HazzardAlards avatar
Har sett konfrontationen några gånger nu och han är så jävla fast i skiten!

I slutet när dom går med sänkt kamera och han i princip ber om att få slippa bli uthängd (jag kan släppa er om ni släpper mig) och dom säger åt honom att försvinna 🤣👌

Så jävla kört för skitprataren!

Senast redigerad av HazzardAlard 2024-10-14 kl. 18:34.
Citera
2024-10-14, 18:41
Medlem
freethinker2024s avatar
Oavsett att han väl må vara en manipulativ stark psykopat som har överseende med hur andra gång på gång må försöka trycka in i skallen på honom att han har fel, så har han rätt vid två tillfällen. För det första så påstår han aldrig att han personligen känner Röstlund, att "känna till" är inte samma sak som att personligen känna (trots att Sara är påstridig). För det andra verkar det som att både Sara och Patrik är ganska empatilösa, precis som majoriteten av folk (även om deras fångster har desto lägre empati).
Citera
2024-10-14, 18:42
Medlem
MisterCluelesss avatar
#494 Någon skrev en kommentar på Facebook och föreslog att han kanske skulle börja skriva för tidningen "Napp och nytt". Det är humor, mitt i allt elände.
Citera
2024-10-14, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Vore väldigt intressant att få en siffra på antal homosexuella gäddor per capita.
Jag säger inte att alla homosexuella är ute efter småpojkar men det måste ju vara en otrolig hög capitasiffra.
Känns som att kanske en tredjedel är ute efter pojkar på dumpen? Är homosexuella då nån procent av befolkningen är det ofattbart högt.

Efter att ha studerat runkkulturen online i ett antal år så är min uppfattning att heterorunkgubbarna verkar få så dåligt gensvar att de antingen ger upp eller nöjer sig med nåt som är längre och längre från det de först tänkte sig (kvinna, fotomodell 20-25 år, alltid kåt) när de inledde sin internetrunkkarriär. Det gör att de börjar runkchatta med andra män eller med barn, helst flickor men ibland oavsett kön. Homorunkisarna däremot är vana vid att få napp. Bara att hala fram ballen och skriva att man är kåt så nappar en hel hög med andra runkisar och står till förfogande. De kan till skillnad från heterorunkisarna leva hela sina liv i en onlineporrfilm. Därför tror jag att de är överrepresenterade. Heterorunkisarna ger upp i högre utsträckning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in