2024-10-19, 11:44
Medlem
fululfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktarian76
Skriver på sin FB att han har tillgång till telefon 30 minuter om dagen.

Så var det.
Underligt att alla hans gamla psykosinlägg finns kvar, bland annat de där han önskar livet ut S.L.
Citera
2024-10-19, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonaMahlin
Ojdå #497 verkar vara ännu ett napp i Peddosvall.
Någon som vet vilken skolan han jobbar på samt vilken roll han har där?

Visst är det väl 497 som figurerar i denna artikel från ST?
https://www.st.nu/artikel/roster-om-brottning

”Thomas xxx, tränare: – Jag gillar att man får full koll på kroppen som brottare och jag har upplevt en exceptionell gemenskap inom brottning. Och det är bra fostran på alla sätt, man accepterar varandra.”

Det förstår jag!
Citera
2024-10-19, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Den aggressiva och ångestfyllda gäddan #497 bor ihop med en zigenare vilket är väldigt märkligt. Kan gäddan vara zigenare själv? Är det vanligt med homofili i zigenarkretsar?

Jag har stött på många sådana tyvärr…
Citera
2024-10-19, 12:26
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThorstenTotta
”Thomas xxx, tränare: – Jag gillar att man får full koll på kroppen som brottare och jag har upplevt en exceptionell gemenskap inom brottning. Och det är bra fostran på alla sätt, man accepterar varandra.”

Det förstår jag!
Jag googlade lite på den här aggressiva brottargäddan. Han verkar ha två minderåriga barn, en dotter och en son.
Citera
2024-10-19, 12:35
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Diktafonscoopet frös inne? Istället för Stora Journalistpriset eller Guldspaden blir det Årets Guldgädda i prisskåpet?

Jodu. Om nu någon där ut trodde på hans maniska pladdrande så är den tiden förbi nu!

KÖRT är bara förnamnet... men tack för underhållningen ditt äckel. 😄👌
Citera
2024-10-19, 12:49
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThorstenTotta

Det förstår jag!

Ja, det är mycket olyckligt formulerat av honom.
Citera
2024-10-19, 13:47
Medlem

Vilken lirarare, kanske årets sämsta lögnare, "nää, det har jag inte gjort" när samtidigt hela han skriker skyldig.
Citera
2024-10-19, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Den aggressiva och ångestfyllda gäddan #497 bor ihop med en zigenare vilket är väldigt märkligt. Kan gäddan vara zigenare själv? Är det vanligt med homofili i zigenarkretsar?
Kikar man noga så ser man att han som han bor med har en C/O adress och bor således inte där….utan att gäddan säkert hyr i andra hand…
Citera
2024-10-19, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag googlade lite på den här aggressiva brottargäddan. Han verkar ha två minderåriga barn, en dotter och en son.
Njae.. jag tror att artikeln som du har sett är skriven 2009…så då är kidsen över 20 + nu.
Citera
2024-10-19, 14:07
Medlem
497 har även tränat småtjejer.

https://www.st.nu/artikel/klubbens-talangfulla-tjejtrio
Citera
2024-10-19, 14:13
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Nyfiken
Njae.. jag tror att artikeln som du har sett är skriven 2009…så då är kidsen över 20 + nu.
Helt rätt. Jag googlade bara som hastigast.
Citera
2024-10-19, 14:15
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Minderåriga vet jag inte om man kan kalla det när dom är födda 1998 och 2000. Pojken har förövrigt bytt både förnamn och efternamn, undrar varför.

Thom Sand #497
Helt rätt. Jag googlade bara som hastigast. Dock kvarstår det faktum att han har egna barn som har varit minderåriga en gång. Och som du säjer är det märkligt att sonen bytt namn. Sådant brukar ofta markera avståndstagande på ett eller annat sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in