2024-11-20, 18:58
Medlem
MyJustices avatar
517
Den gäddan namngav sig själv
Var lätt att hitta.
Han verkar vara porrskadad rätt rejält
Senast redigerad av MyJustice 2024-11-20 kl. 19:10.
Citera
2024-11-20, 19:09
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenny X
Inte? Jag tror han heter som sitt användarnamn.
Det är isåfall rätt efterblivet, särskilt i sådana här sammanhang.
Jo, det är efterblivet gjort, men han verkar inte vara efterbliven såsom Bonanza Boys är. Om man jämför #516 med #517 så tycks Filtgäddan både kunna stava samt framföra motorfordon på ett trafiksäkert sätt, medan #516 helt saknar kognitiva funktioner.

Om jag får säga vad jag tycker så är det värre att han som man kör runt i en liten tjejbil. Det om något är väl efterblivet.
Citera
2024-11-20, 19:26
Citat:
Ursprungligen postat av Amig0
Ny gädda ute: https://dumpen.se/2024/11/20/johnellmark-gislaved-517/

Dumpen har ändrat namnet, bra att du va snabb.

Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
517
Den gäddan namngav sig själv
Var lätt att hitta.
Han verkar vara porrskadad rätt rejält

Bor hos morsan i Gislaved, Mrkoll?

Sara verka hållit denna på halster ett bra tag, sommarvärme och nu är det typ snökaos.
Citera
2024-11-20, 19:42
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snart-jul-igen
Dumpen har ändrat namnet, bra att du va snabb.

Bor hos morsan i Gislaved, Mrkoll?

Sara verka hållit denna på halster ett bra tag, sommarvärme och nu är det typ snökaos.

Vilken tur att de ändrade namnet, jag menar - det finns ju ingen i hela världen som kommer hitta aset nu

https://dumpen.se/wp-content/uploads...4_Blue-Kik.jpg
Citera
2024-11-20, 19:45
Medlem
https://mrkoll.se/person/John-David-...aQdYQapuhQuerA

517 #
Citera
2024-11-20, 20:15
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Vilken tur att de ändrade namnet, jag menar - det finns ju ingen i hela världen som kommer hitta aset nu

https://dumpen.se/wp-content/uploads...4_Blue-Kik.jpg

Vad tror ni, dumplings? Var detta ännu en bonanazagädda? De finns ju två stycken Jo i det berömda excelarket som, så vitt jag vet, inte publicerats.
Citera
2024-11-20, 20:34
Medlem
#517 är rena rama natt och dag mot #516, här har vi en betydligt mer nyanserad herre. Istället dyslektiska korta sporadiska utspel om fitta och knull. Så kör denna gädda med sexnoveller. Han verkar gilla dirty talk och han är inte rädd för att dela med sig om sina fantasier.

"Ta iväg dig"
"Sen slita av dig dina kläder"
"Hålla fast dig"
"Tar av dina trosor när du gråter om du inte vill"
"Blir tänd på att du blir uttnyttjad"
"Försöker du springa iväg så hinner jag upp dig"
"Jag säger åt dig att spotta på min kuk"
"Åhh i din våta barnfitta"
"Ser hur du obekvämt ser på min kuk"

Det där går nog barn igång på!
Senast redigerad av KetaminKajsa 2024-11-20 kl. 20:42.
Citera
2024-11-20, 21:02
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Glöm inte https://dumpen.se/wp-content/uploads...IMG_2292-1.png
Den där bilden skulle man kunna skicka med sitt CV till en annons där man söker amatörskådespelare, ett hundratal personer som ska få ett dårhus från 50-talet att verka så autentiskt som möjligt. Det ploppar till och med upp en filmtitel - Asylum 4: The Awakening. Enda kravet är att, politiskt korrekt uttryckt, ha ett "originellt utseende". Man kan verkligen känna genom bilden hur sönderbitna tuttarna skulle vara efter några timmar om han fick fritt spelrum med en kvinna.
Citera
2024-11-20, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
#517 är rena rama natt och dag mot #516, här har vi en betydligt mer nyanserad herre. Istället dyslektiska korta sporadiska utspel om fitta och knull. Så kör denna gädda med sexnoveller. Han verkar gilla dirty talk och han är inte rädd för att dela med sig om sina fantasier.

"Ta iväg dig"
"Sen slita av dig dina kläder"
"Hålla fast dig"
"Tar av dina trosor när du gråter om du inte vill"
"Blir tänd på att du blir uttnyttjad"
"Försöker du springa iväg så hinner jag upp dig"
"Jag säger åt dig att spotta på min kuk"
"Åhh i din våta barnfitta"
"Ser hur du obekvämt ser på min kuk"

Det där går nog barn igång på!

Låter som en tvättäkta våldtäktsman. Bor hemma hos gamla mamman och skriver perversa rader till minderåriga. Patetiskt. En mörk person helt enkelt och antagligen farlig
Citera
2024-11-20, 21:38
Medlem
PROLIFICs avatar
Allt kan väl inte stå rätt till i huvudet på 517 heller? Förutom det uppenbara att han vill ligga med ett barn. Chattloggarna ligger i en enda röra, dubbletter och vissa verkar saknas så det är svårt att få ett sammanhang. Men hur i helvete uttrycker han sig? Dessutom bor han hemma hos mamma, har grisfejs och gubbkropp trots inte 40 fyllda och skickar bild på en kuk som han påstår är stor. 16 cm säger han. Av bilderna att döma är det glädjemått. Här har vi att göra med ett riktigt jävla sjukhuvud. Som så många gånger tidigare sagt; you can't make this shit up,

"Vill inte runka på länge o komma en jätte sats i din barnfitta mmmm"

"Göra dig gravid mmmm" (och diskussion om var barnet skulle bo och det skulle bli med skolan om hon blir gravid nu)

"Åhhh mmm ja så intimt och sexigt med din våta fitta och så saftig och krämig mmmm"

"Önskar jag i din säng nu o ta för mig av din trånga slida"

"Vill ge dig min säd i din fitta unga fitta"

"Jag går runt med kuken till din mun o ansikte mmmm"

"Ta ut din tunga vill slå lite lätt med ollonet"

"Ja stora sperma lass i din fitta"

"Förena min kuk med din våta ungslida mmmm"

"Ta in min ståndade penis i dig mmm"

"Ja mm och du får se o känna på min nakna mans kropp och kuk"

"Känna dina läppar och tunga o saliv mmm"

"Åhhh känna hur min ollon känns din mun. Mmmm"

"Ifrån min äldre mogen kuk i dig mmm... Jag vill knulla upp den... Och cumma lmmmm"

"Jag får spruta på något annat hål eller ansikte kroppen mmmm"

"Du behöver inte svälja om du tycker det känns konstigt. Jag nöjer mig med att komma på ditt ansikte"

"Vi råknulla dig bakifrån och låta ditt huvud o ansikte mot kudden och dina bröst mot täcket. Du blir som låst" (han vill råknulla henne så att hon inte kan gå)

"Även munsexmmm"

"Så snabbt i din fitta anal och hårt pumpa mmm"

Här börjar han prata om filten och våldtäkts fantasier i skogen.

"Och legat sked bakom dig... Och hållit din mun men min ena hand... Jag tvingar in min kuk i din slida... Jag håller fast dig... Hotar med att örfilar dig om du fortsätter att grina... O du springer iväg så kommer jag dra ner dig farten i råknulla dig... Men kanske iallafall när jag tar dig med våld... För just nu har vi våldtäkt vi pratar om... Men när du inte blir våldtagen så tycker jag om att du njuter och mår bra"

"Skulle kunna komma i din rumpa med... I din flickanal"

"Vill njuta av ditt blöta sköte"

"Mitt vuxna mogna kuk"

"Tvingar dig att suga... Tvingar dig att stöna o njuta" Barnet säger att väl inte kan tvinga henne att stöna. "Jo. Annars gör jag dig gravid. Eller att jag tvingar dig att svälja all sperma... Du verkar fortfarande gråta och vara uppjagad... Jag blir bara hårdare och kåtare när jag ser det

"Först fittan och sen din tajta rumpa mmmm... Jätte brutalt dominera dig... Göra dig till min slampa... Jag knullar sönder dig Röv knullar dig rejält"

"Vill våldta dig hårt"

"Tar av dina trosor när du gråter om inte vill... Min kuk är hård och stor nu"

"Åhhh i din våta barnfitta"

"Kissar ner lite ibland när du blir så blöt?"

"Knulla upp ditt fitthål"

"Min kuk plaskar det i din fitta"
Citera
2024-11-20, 21:40
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
510 har fått en egen låt

https://www.youtube.com/watch?v=Q0l3...bCBzdG9maWw%3D

Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Märkligt att låten om Gädda 510 fick så lite respons i tråden🤔

Stofil pedofil heter den på Youtube.

Kan bero på att den är medioker och tråkig dvs är uppbyggd samt låter precis likadant som alla andra låtar inom denna skitkategori av musik. Är du deras fanboy nr 1 eller?
Citera
2024-11-20, 21:43
Medlem
#517 hade en så jävla lång logg att jsg måste vila tummen som jag scrollar mobilen med. Jsg orkar inte läsa allt. Det finns ingen anledning till det heller då allt är sanslöst Gäddsvammel. I verkligheten skulle nog ett barn hellre hångla med en levande och slemmig gädda.

I parti och minut gör de Sverige tryggare för barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in