Allt kan väl inte stå rätt till i huvudet på 517 heller? Förutom det uppenbara att han vill ligga med ett barn. Chattloggarna ligger i en enda röra, dubbletter och vissa verkar saknas så det är svårt att få ett sammanhang. Men hur i helvete uttrycker han sig? Dessutom bor han hemma hos mamma, har grisfejs och gubbkropp trots inte 40 fyllda och skickar bild på en kuk som han påstår är stor. 16 cm säger han. Av bilderna att döma är det glädjemått. Här har vi att göra med ett riktigt jävla sjukhuvud. Som så många gånger tidigare sagt; you can't make this shit up,
"Vill inte runka på länge o komma en jätte sats i din
barnfitta mmmm"
"Göra dig gravid mmmm" (och diskussion om var barnet skulle bo och det skulle bli med skolan om hon blir gravid nu)
"Åhhh mmm ja så intimt och sexigt med din våta fitta och så
saftig och krämig mmmm"
"Önskar jag i din säng nu o ta för mig av din trånga slida"
"Vill ge dig min säd i din fitta unga fitta"
"Jag går runt med kuken till din mun o ansikte mmmm"
"Ta ut din tunga vill slå lite lätt med ollonet"
"Ja stora sperma lass i din fitta"
"Förena min kuk med din våta
ungslida mmmm"
"Ta in min ståndade penis i dig mmm"
"Ja mm och du får se o känna på min nakna mans kropp och kuk"
"Känna dina läppar och tunga o saliv mmm"
"Åhhh känna hur min ollon känns din mun. Mmmm"
"Ifrån min äldre mogen kuk i dig mmm... Jag vill knulla upp den... Och cumma lmmmm"
"Jag får spruta på något annat hål eller ansikte kroppen mmmm"
"Du behöver inte svälja om du tycker det känns konstigt. Jag nöjer mig med att komma på ditt ansikte"
"Vi råknulla dig bakifrån och låta ditt huvud o ansikte mot kudden och dina bröst mot täcket. Du blir som låst" (han vill råknulla henne så att hon inte kan gå)
"Även munsexmmm"
"Så snabbt i din fitta anal och hårt pumpa mmm"
Här börjar han prata om filten och våldtäkts fantasier i skogen.
"Och legat sked bakom dig... Och hållit din mun men min ena hand...
Jag tvingar in min kuk i din slida... Jag håller fast dig...
Hotar med att örfilar dig om du fortsätter att grina...
O du springer iväg så kommer jag dra ner dig farten i råknulla dig... Men kanske iallafall när jag tar dig med våld...
För just nu har vi våldtäkt vi pratar om... Men när du inte blir våldtagen så tycker jag om att du njuter och mår bra"
"Skulle kunna komma i din rumpa med... I din
flickanal"
"Vill njuta av ditt blöta sköte"
"Mitt vuxna mogna kuk"
"
Tvingar dig att suga... Tvingar dig att stöna o njuta" Barnet säger att väl inte kan tvinga henne att stöna. "
Jo. Annars gör jag dig gravid.
Eller att jag tvingar dig att svälja all sperma... Du verkar fortfarande gråta och vara uppjagad... Jag blir bara hårdare och kåtare när jag ser det
"Först fittan och sen din tajta rumpa mmmm... Jätte brutalt dominera dig... Göra dig till min slampa...
Jag knullar sönder dig Röv knullar dig rejält"
"
Vill våldta dig hårt"
"
Tar av dina trosor när du gråter om inte vill... Min kuk är hård och stor nu"
"Åhhh i din våta
barnfitta"
"Kissar ner lite ibland när du blir så blöt?"
"Knulla upp ditt fitthål"
"Min kuk plaskar det i din fitta"