Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-12-04, 01:06
Medlem
De där byggingengörs-studierna var tydligen värda att riskera för lite 10-årig trosa
Citera
2024-12-04, 01:15
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Okej, boys! Jag tänkte göra en liten sammanfattning av de senaste dagarnas utveckling.

Om jag har förstått hela saken rätt så har sex gäddor svurit sig samman och tagit Dumpen Media AB till tinget. Juridiekanslern har uttalat sig och svartmålat Hr. Sj*berg och Frk. S. Nilsson. Detta har utlöst panik inom Dumpen-sfären och deras medarbetare K*tta har rensat upp ordentligt på Rumble i en aktion som är närmast identisk med hur Stasi brände dokument samtidigt som muren föll.

Givet vilka videos som blivit bortplockade står de klart att bland de sammansvurna finns:

Kungsgäddan
Picantogäddan
Vårdcentralsgäddan

Nu återstår två svåra frågor

1: Vilka är de andra sex gäddorna? Den spolformade gäddan Rasmus Katt känns som en lågoddsare. Någon som kan ta på sig uppgiften och gå in på Dumpen och kolla om hans film är kvar.

2: Vad förenar de sex i sammansvärjning? Vad har fört dem samman? Har de samma advokat? Har de förekommit i samma BP-grupper på Dark Net?

Är det online nu?

De är nedtagna pga JKs uttalande i fredags om Rumble, men de har knappast stämt gemensamt, det skulle flera av dem förlora på nämligen.
Citera
2024-12-04, 01:24
Medlem
StigEngstroms avatar
Äntligen fångar dom upp ett riktigt as till pedofil och inte en vanlig äckelgubbe som ronkchattat med " Hej jag heter Lisa, jag fyller 15 om 3 veckor, gud vad snygg du är hihihihi".
Detta är vad dumpen borde handla om.
Citera
2024-12-04, 01:31
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Okej, boys! Jag tänkte göra en liten sammanfattning av de senaste dagarnas utveckling.

Om jag har förstått hela saken rätt så har sex gäddor svurit sig samman och tagit Dumpen Media AB till tinget. Juridiekanslern har uttalat sig och svartmålat Hr. Sj*berg och Frk. S. Nilsson. Detta har utlöst panik inom Dumpen-sfären och deras medarbetare K*tta har rensat upp ordentligt på Rumble i en aktion som är närmast identisk med hur Stasi brände dokument samtidigt som muren föll.

Givet vilka videos som blivit bortplockade står de klart att bland de sammansvurna finns:

Kungsgäddan
Picantogäddan
Vårdcentralsgäddan

Nu återstår två svåra frågor

1: Vilka är de andra sex gäddorna? Den spolformade gäddan Rasmus Katt känns som en lågoddsare. Någon som kan ta på sig uppgiften och gå in på Dumpen och kolla om hans film är kvar.

2: Vad förenar de sex i sammansvärjning? Vad har fört dem samman? Har de samma advokat? Har de förekommit i samma BP-grupper på Dark Net?

Är det online nu?

Borde inte wokejournalisten 494 vara med på ett hörn kan man tycka? Men han kanske iofs har svårt att klaffa med dom andra. Wokis och tårtkalasgäddan i samma rum känns konstigt.
Citera
2024-12-04, 02:08
Medlem
Ålderskillnad borta blottaren uppsala med.. verkar vara många fler med
Citera
2024-12-04, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonka
Ålderskillnad borta blottaren uppsala med.. verkar vara många fler med

Kanske alla som är uppladdade via Rumble?
Citera
2024-12-04, 05:57
Medlem
Exempel på bortplockade gäddor Wondergäddan130, Ordsallad362, Klippangäddan201.
Senast redigerad av Edbassmaster 2024-12-04 kl. 06:33.
Citera
2024-12-04, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anna-Kinberg-Neger
Förbrukat sin rätt att leva?
Är inte det att ta i lite?

Han är ju störd och sjuk då han vill ha sex med småbarn. Han borde låsas in på rättspsykiatrin på obestämd tid, men kanske inte drivas till självmord. I hans värld skadar han nog inte barnen han har sex med. Han är sjuk.

Som förälder säger jag nej, det finns ingen pardon när det kommer till sånt här. Flickan är ju för fan bara 10 år gammal.

Han är såpass välfungerande i samhället att han vet exakt hur fel det är, annars hade han ju inte sprungit från platsen. Studerar gör han också. Detta är absolut en störning, men han är väl medveten om den och kan välja att inte agera. Han har ju en importfru också.
Citera
2024-12-04, 09:03
Medlem
Man behöver inte vara konspiratoriskt lagd för att anta att folk på ”Gräv” såg dessa Rumble-utrensningar komma, då man där den senaste månaden byggt upp ett videoarkiv med konfrontationerna.
Citera
2024-12-04, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shrubbery
Man behöver inte vara konspiratoriskt lagd för att anta att folk på ”Gräv” såg dessa Rumble-utrensningar komma, då man där den senaste månaden byggt upp ett videoarkiv med konfrontationerna.

Bra att gräv finns!
Citera
2024-12-04, 11:11
Medlem
SnutteFia03s avatar
#527 skriver något i chatten om att han hade velat se på medan pedofilmamman förgriper sig på sin 10 åriga dotter.

Skrivs mycket sjukt i de här chattloggarna, men just detta tyckte jag var extra vidrigt.
Senast redigerad av SnutteFia03 2024-12-04 kl. 11:47.
Citera
2024-12-04, 11:30
Medlem
Rashygiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anna-Kinberg-Neger
Förbrukat sin rätt att leva?
Är inte det att ta i lite?

Han är ju störd och sjuk då han vill ha sex med småbarn. Han borde låsas in på rättspsykiatrin på obestämd tid, men kanske inte drivas till självmord. I hans värld skadar han nog inte barnen han har sex med. Han är sjuk.

Ja, den rätten har han förbrukat. Det går inte att vårda en pedofil till att bli kvitt sina sjuka böjelser. Han bör aldrig få vara fri ute i samhället igen. Att hålla honom inlåst och isolerad resten av livet är bara sjukt. Då är det bättre och humanare att göra processen kort och lägga alla pengarna han skulle ha kostat samhället på verkliga offer istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in