Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-12-05, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Äntligen fångar dom upp ett riktigt as till pedofil och inte en vanlig äckelgubbe som ronkchattat med " Hej jag heter Lisa, jag fyller 15 om 3 veckor, gud vad snygg du är hihihihi".
Detta är vad dumpen borde handla om.

Jag är beredd att hålla med.. 527 hoppas jag får det riktigt tungt framöver och att han inte kommer undan detta..
Citera
2024-12-05, 16:57
Avstängd

Äntligen låter de två stycken kommentera att frun känt till pedofilens dom och intresse för barn redan 2017.

Detta gäller alltså gruppen Info Fjärås på Facebook där frun skrivit om det och benämnt mannen "pedofil". Fem inlägg ner och hon skriver anonymt.

Det behövdes för innan var det bara kärringar med hjärtan och kramar.

Jag har försökt länka dumpen med länk till domen men det godkänner de inte. Dock är det två stycken kommenterat och som de låter stå kvar mycket bra. Det ligger längst upp också nu om man har default sitting "mest relevant".
Senast redigerad av HajPaDig 2024-12-05 kl. 17:04.
Citera
2024-12-05, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Inlägget var inget försvar för gäddor som groomar eller bestämmer träff med underåriga eller barn. Sorry. Äcklen vilka låter drifterna styra livet rakt ner i helvetet förtjänar inget annat än fritt fall. Dumpen visar verkligen på mänsklighetens baksida.
Jag håller med dig angående skvaller och utfrysning. Men har en gädda varit med på dumpen då är han inte oskyldig. Men det finns ett fall i Sala I Västmanland, han har bara fått ett rykte pga ortsbefolkningen som tyckte att han på förmiddagen gick och tittade på barn. Det visade sig att han är en ms patient och behövde sina promenader, ingen gädda alls. Hans liv i Sala är förstört. Så små orter är värst, oavsett gädda eller oskyldig. Sorry för OT.
Citera
2024-12-05, 19:50
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag håller med dig angående skvaller och utfrysning. Men har en gädda varit med på dumpen då är han inte oskyldig. Men det finns ett fall i Sala I Västmanland, han har bara fått ett rykte pga ortsbefolkningen som tyckte att han på förmiddagen gick och tittade på barn. Det visade sig att han är en ms patient och behövde sina promenader, ingen gädda alls. Hans liv i Sala är förstört. Så små orter är värst, oavsett gädda eller oskyldig. Sorry för OT.
Det är lungt. Inget att be om ursäkt för.

Förmodar att mannen du talar om är Pizzagäddan #476
Citera
2024-12-05, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli

Är de #476?
Citera
2024-12-05, 22:13
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Det är lungt. Inget att be om ursäkt för.

Förmodar att mannen du talar om är Pizzagäddan #476
Nej han yrar bara om någon han känner, ingen gädda.
Citera
2024-12-05, 23:54
Medlem
Ny information

Är det ngn som vet och kan ge en bra förklaring som jag förstår varför många av konfrontationsvideos är borttagna.
jag försökte kolla på några av mina favoritgäddor, där deras videos försvunnit. Bl.a Förnekelsens ansikte (#352) samt Pappastors (#289) telefonsamtal med barnet.
Jag har läst i ngt inlägg tidigare att det har med "rumble (?)" att göra samt ngn granskning av JK.
Är det ngn som orkar reda ut begreppen åt mig.
och så klart den viktigaste frågan. Är det ett tekniskt problem eller legalt? Kommer filmerna tillbaks?

Edit: Jag hittade just en nypublicerad artikel från AB om ärendet. Hoppas filmerna kommer tillbaks!
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...er-jk-s-beslut
Senast redigerad av SonaMahlin 2024-12-05 kl. 23:59. Anledning: Ny informatin
Citera
2024-12-06, 00:01
Medlem
Vilken är den roligaste och sjukaste lite längre konfrontationerna dem haft med gäddorna? Vill ha något att kolla på innan jag går och lägger mig
#
Citera
2024-12-06, 00:46
Medlem
Babianboogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonaMahlin
Är det ngn som vet och kan ge en bra förklaring som jag förstår varför många av konfrontationsvideos är borttagna.
jag försökte kolla på några av mina favoritgäddor, där deras videos försvunnit. Bl.a Förnekelsens ansikte (#352) samt Pappastors (#289) telefonsamtal med barnet.
Jag har läst i ngt inlägg tidigare att det har med "rumble (?)" att göra samt ngn granskning av JK.
Är det ngn som orkar reda ut begreppen åt mig.
och så klart den viktigaste frågan. Är det ett tekniskt problem eller legalt? Kommer filmerna tillbaks?

Edit: Jag hittade just en nypublicerad artikel från AB om ärendet. Hoppas filmerna kommer tillbaks!
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...er-jk-s-beslut

Fine by me så länge Lennart finns kvar den måste jag se minst en gång i veckan
Citera
2024-12-06, 07:14
Medlem
Re4listeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Fan vad bra rebus! Känner mig stolt som knäckte den.

Shit, hittade linkedin och allting!

Finns det ingen här på delray consulting ab? Alt. Någon som är kollega med honom?

I Stockholm är det lätt att vara anonym, tror han kommer spela det cool och låtsas som inget. Det är värre i en småstad

Fattar inte vem som är gift med en "fet kärring" på Solsidan??
Citera
2024-12-06, 07:21
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KatanaYabaiYomi
Vilken är den roligaste och sjukaste lite längre konfrontationerna dem haft med gäddorna? Vill ha något att kolla på innan jag går och lägger mig
#
Dessvärre har många tagits bort eller ersatts av videos med mycket låg kvalitet. Men, from the top of my head:

Kungsgäddan - längsta någonsin
#292 såklart
#135 - längsta någonsin vid publicering
Norbergsgubben på Ica
Gymnasieafghanen
Citera
2024-12-06, 07:56
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Dessvärre har många tagits bort eller ersatts av videos med mycket låg kvalitet. Men, from the top of my head:

Kungsgäddan - längsta någonsin
#292 såklart
#135 - längsta någonsin vid publicering
Norbergsgubben på Ica
Gymnasieafghanen
Pffft, ingenting slår 494 Wokejournalisten.
Han vinner första pris flera gånger om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in