Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-12-18, 20:00
Medlem
blixtensords avatar
Är detta första gången polisen är med i en konfrontation?
Citera
2024-12-18, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blixtensord

Tror det är första gången, kanske för att det är första gången en gädda går med på att snällt sitta och vänta på att få prata med farbror blå samt lämna över sin mobil.

I några fall har polis tidigare varit involverad och i samspel plockat upp gäddan efter konfrontation dock inget som har varit med på film.
Senast redigerad av DaddyCool64 2024-12-18 kl. 20:10.
Citera
2024-12-18, 20:09
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Nej. Det var med en polis under konfrontationen av #208 och under konfrontationen av någon tjackis som jag inte minns numret på men som blev nedbrottad av en polis i slutet av klippet.
Citera
2024-12-18, 20:22
Medlem
Babianboogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
En märklig sak noterade jag vid telefonsamtalet och det är att han tjatar nonstop att boka en tid när han kan ringa upp, han tar ju upp 50 gånger hur viktigt det är att han kan ringa upp på måndag.
När Sara upprepade gånger säger att han får ringa och prata när han vill godtar han inte detta alls.
Är det för att vinna tid och få en försäkran att frugan inte kontaktas över helgen?

Låter som om han tror han fortfarande jobbar och är VD. Van att ha möten och samtal osv.
Citera
2024-12-18, 20:22
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Grove Oves konfrontation består av att Sara och Patrik filmar när han grips av polisen utanför någon vägsylta. Grove Ove är en alldeles i särklass degenererad människa med alltigenom ljusskygga intressen. Dessutom klär han sig i diskhandskar och blöja och har en bröstkorg som påminner om en rokoko-byrå.
Citera
2024-12-18, 20:31
Medlem
Babianboogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vrevis
Haha, SÅKLART kör 539 även lastbil vid sidan av läraryrket

Japp det och Saab är klockrena peddo markörer.
Citera
2024-12-18, 20:31
Medlem
hjaelploskilles avatar
Otroligt bra och intressant konfrontation, betydligt bättre och större allvar än Sara och Patriks tramsande och hämndbegär.

Undrar också hur många av alla de som kör med bortförklaringen "jag ville träffa henne för att berätta att hon inte bör träffa äldre" har tänkt genom den förklaringen på förhand och kommit fram till att den är vattentät?
Citera
2024-12-18, 20:40
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kladd-Rune
Minns inte om han var blurrad, men han kändes lågintelligent, ja.

Det här är den enda Permobilgäddan jag kommer ihåg:

https://dumpen.se/2022/05/24/mannen-...takt-napp-103/
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-12-18 kl. 20:51.
Citera
2024-12-18, 20:41
Medlem
Evendocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
#539 härligt att få se det omtalade svinet.

Först var konfrontationen sådär. En rätt så tillmötesgående snubbe. Men sen kommer polisen, kul att höra hans bortförklaringar och rövare som han drog framför polisen. Han försökte verkligen få till det till att barnet ville träffas, givetvis ville inte han det, han var bara där för prata lite sunt förnuft med barnet, en sann samhällsbärande riddare alltså. Just därför han har hela messengerlistan full med barn som han snackar och skickar snusk till också

Sedärja. Mysfarbrorn verkar bo i villa med hustru och kanske ett vuxet barn. Blir nog lite stelt framför Kalle Anka här till julen.

Lär vara den mest omtalade läraren bland eleverna på Minerva nu en tid framöver och ser ut att ha kört runt flicklag med buss ganska mycket (enligt sin egen fäjsbok), får se om det dyker upp några historier från ungdomarna.
Citera
2024-12-18, 20:51
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Otroligt bra och intressant konfrontation, betydligt bättre och större allvar än Sara och Patriks tramsande och hämndbegär.

Undrar också hur många av alla de som kör med bortförklaringen "jag ville träffa henne för att berätta att hon inte bör träffa äldre" har tänkt genom den förklaringen på förhand och kommit fram till att den är vattentät?
Ja exakt, ännu snurrigare blir det när gäddorna sedan ska försöka bemöta "men du har ju skickat kukbilder?"
Citera
2024-12-18, 20:54
Medlem
Enigma.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enigma.
Tinas nya pojkvän, är det #505?

Nu räknar klocka ner för Bär till son. Snart ska han offentligt visa upp vilka trick han har på sin repertoar för att få skända minderåriga. Har han riktigt jävla otur så har han fotograferat picken.
Gissar på det vanliga gädd-beteendet med slick, sug, klämma, knulla, vara försiktig, jag är snäll, hemlighet, jag är en bra älskare, har du träffat någon äldre tidigare, åldersrabatt, som avslutas med ett jävla krånglande för att stämma träff.
Vi får snart se vad Bär till son har för lik i garderoben.

Umeå #539 Håkan, Håkan Bär till son, Då har du förevisat ditt modus då du planerar att skända barn, fick full pott i mina antaganden ovan, naturligtvis så kunde du inte hålla dig från att dra fram och fotografera kuken. Missade dock att pedagog som du är skulle införliva sexualkunskap i ditt groomande.
Visste inte heller att du både skulle uppträda och se ut som du är lobotomerad.
Du är nu helt körd och du har skitit det blå skåpen så dörren inte går igen, antar att det under kvartal 1 blir ett hus till salu på Tomtebo.
Ps. Bra försök som vi har sett tidigare -Jag skulle bara träffa henne och förklara att detta inte var bra, skulle bara tala henne tillrätta. Ds.
God Jul Håkan.
Senast redigerad av Enigma. 2024-12-18 kl. 20:57.
Citera
2024-12-18, 20:59
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Tycker Norrlandsteamet skall ha en stor eloge för ytterligare en bra och saklig konfrontation. Både Magistern Umeå #539 och Princessbakelsen Malmberget #505 är föredömliga konfrontationer. Bra jobbat flickor.
https://dumpen.se/2024/11/03/princes...almberget-505/
https://dumpen.se/2024/12/18/magistern-umea-539/

Norrlandsteamet gör det riktigt bra. Även de som konfronterade #528 gör det bra.

Att #539 snällt sitter kvar och väntar in polisen, visar i sin telefon osv, han lämande verkligen walk over.

Sen ska han försöka komma med ursäkten att han bara valde att träffa 14 åringen så att han kunde säga till henne att han egentligen inte vill träffa henne, är bara så dumt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in