Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Igår, 17:24
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Kolla klippet vid 02:20 där Bjässen #541 tornar upp sig över Höjdhopparen. Där syns tydligt att det är Höjdhopparen som filmar eftersom gäddan tittar ner på något som S*ra visar honom i sin mobiltelefon. På grund av sin ringa längd (nåja, åtminstone i jämförelse med Västeråsjätten) måste Höjdhopparen vinkla kameran uppåt för att få in den enorme mannens ansikte i objektivet.

Man ser ju personerna sida vid sida halvvägs in i konfrontationen där man tydligt ser att Patrik är ett huvud högre.
Citera
Igår, 18:01
Medlem
Och nu har verkligheten kommit ikapp #541. Han har tagit bort sin Facebook.
Citera
Igår, 20:17
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inam
Ok sorry för lite OT,även om grunden var att 541 legat i frysen
Det är lugnt. Bry dig inte om trådpoliserna som försöker tysta ner dem som inte håller med om deras åsikter.

On topic: Vad gäller #541 så är det förmodligen inte bristande betalningsvilja som är orsaken till att Dumpen Media AB har tagit fram honom ur frysen. Som andra har varit inne på så drar sig Dumpen ofta med att publicera sådana gäddor som inte passar in i deras bild av hur en gädda skall vara. Är man lugn och behärskad och ger dumpenpersonalen sakligt svar på tal under konfrontationen så drar sig Dumpen för att lägga ut filmerna. Detta är förståeligt då man inte vill förlora ansiktet.

Bjässen från Västerås hör förmodligen till denne kategori. Han visade med uppförande och sitt kroppspråk att han inte lät sig skrämmas av två missbrukspersonligheter.

Ännu tydligare är det såklart i fallet med Kungsgäddan som helt drog ner b-xorna på Dumpens personal och till och med lyckades ragga upp en av dem inför rullande kameror.
Citera
Igår, 21:31
Medlem
Psykpatient33s avatar

En "Mitt liv är ju skit ändå, jag bryr mig inte"-gubbe
Citera
Igår, 21:33
Medlem
Psykpatient33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilovelol
Någon som har mer info om gäddan nummer #399? Jobbade tillsammans med honom.

Om du jobbade med honom så kan du väldigt gärna bidra med lite information själv. Du vet mer än de flesta av oss i så fall.

Hur var han?
Var det något han sa som du lade märke till?
Fanns det några varningstecken du lade märke till?
Citera
Igår, 21:36
Medlem
Citat:
Det är lugnt. Bry dig inte om trådpoliserna som försöker tysta ner dem som inte håller med om deras åsikter.

On topic: Vad gäller #541 så är det förmodligen inte bristande betalningsvilja som är orsaken till att Dumpen Media AB har tagit fram honom ur frysen. Som andra har varit inne på så drar sig Dumpen ofta med att publicera sådana gäddor som inte passar in i deras bild av hur en gädda skall vara. Är man lugn och behärskad och ger dumpenpersonalen sakligt svar på tal under konfrontationen så drar sig Dumpen för att lägga ut filmerna. Detta är förståeligt då man inte vill förlora ansiktet.

Bjässen från Västerås hör förmodligen till denne kategori. Han visade med uppförande och sitt kroppspråk att han inte lät sig skrämmas av två missbrukspersonligheter.

Ännu tydligare är det såklart i fallet med Kungsgäddan som helt drog ner b-xorna på Dumpens personal och till och med lyckades ragga upp en av dem inför rullande kameror.

Enligt Dumpens egen agenda borde inte #541 utgöra någon fara för barn. Om denne gjorde det borde denne inte legat i någon så kallad "Gäddfrys", utan omedelbart publiceras. För det är ju, enligt Dumpens åsikt att publicering med bilder är för att rädda offer för "gäddan". Varför ville Sara och Patrik annars inte rädda offer för gädda #541?
Citera
Igår, 22:17
Medlem
Eustaches avatar
Hahahahaha alltså den där jävla Hakuna Matata, vilket hopplöst jävla fån.

"Hej."

"Hej."

*2 minuter senare*

"Jag älskar dig min prinsessa och har alltid gjort det, jag vill gifta mig med dig och göra dig gravid."

Såg jag fel eller skickade idioten en bild på sitt jävla badrumskakel?
Citera
Igår, 22:41
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:

Ännu tydligare är det såklart i fallet med Kungsgäddan som helt drog ner b-xorna på Dumpens personal och till och med lyckades ragga upp en av dem inför rullande kameror. :thumbsup:

Om du någon gång funderar på din incel-status så hänger det ihop med 1) att du har en skev verklighetsuppfattning och 2) du förmodligen pratar i verkligheten som på FB. Två väldigt konstiga saker i verkliga livet.

* Han är ingen bjässe. Kolla igen och försök se objektivt på det.
* Kungsgäddan lyckades inte heller med det du suktar över - att få ner byxorna på Dumpenpersonalen. Han är en tragisk liten person.
* Västeråsgäddan visade tydliga osäkerhetstecken. Inte fullt så tydliga som andra, men han är definitivt nervös och grämer sig över att ha blivit påkommen. Om du inte kan läsa kroppsspråk bättre än så, så har du problem.
* Det är ingen trådpolis som säger emot dig och tycker du har en konstig åsikt. Det är nästan alla andra.
* 10 mot 1 att han publiceras sent av andra anledningar än att han inte passar in i mallen av en typisk gädda. Du kan sätta hela soc-bidraget så matchar jag det.
* De förlorar inget ansikte. Inte annat än hos de som hejar på gäddorna, men de är som konspirationsteoretiker - immuna mot verkligheten.
Citera
Igår, 22:51
Medlem
tens avatar
Citat:

Haha, bjässen från Västerås om varesig är bjässe eller från Västerås.
Ser ut som en fet Boorken.

Att de "sparar" på vad du anser lugna och behärskade gäddor stämmer ju inte alls med den gäddbonanza vi fått uppleva de senaste helgerna med sjövilda idioter.
Citera
Igår, 23:03
Medlem
entilllirares avatar
Hur går det med Kungsgäddan och Piteådumperskan? Ryktet säger att hon har en bulle i ugnen...
Citera
Idag, 01:05
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykpatient33

En "Mitt liv är ju skit ändå, jag bryr mig inte"-gubbe

Jag undrar mest hur det rimmar med såssarnas och fackets värdegrund? (Han sitter i kommunala bolags styrelse för S och är fackrepresentant på N*rthvolt).
Citera
Idag, 05:42
Medlem
#541 lam chatt och konfrontationerna där Patrik är inblandad är så intetsägande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här