Citat:
Ursprungligen postat av
Ond.hicka
Ibland tänker jag på #480 pandemoniumgäddan som blev plockad på Espresso House (eller dylikt) på Västerås station. Minns det förtjusta, skadeglada flabbandet från en ung kille i bakgrunden och hur han också genast började fippla med luren för att visa en polare (detta kan jag dock ha läst mellan raderna).
Jag tänker på den skadeglada grabben ibland. Drömmen att sitta med en fika på stationen och så stormar det in två arga människor med kameran lyft mot en gubbe som är kall av skräck, skrivandes VARFÖR SEXCHATTAR DU MED BARN? E DE OKAJ ATT SEXCHATTA MED BARN MENAR DU? Jag kan på riktigt inte tänka mig ett bättre tillfälle för skadeglädje.
Man kan reagera så på att bli åsyna vittne till en konfrontation av gäddhelvetena eller så reagerar man som ortengrabbarna på Liljeholmen när den där baltiske lärargäddan fiskades upp. Där låg han risigt till, gubbdjäveln.
Detta är inget köttben åt pedokramarna med det här med "varför sexchattar du med buuarn?" och "vaurför haur jag din snopp i min telefåån?" är både komiskt och ganska tröttsamt uttjatat på samma gång.