Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-01-02, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Haha nja det där var rätt pinsamt faktiskt. Går fram och ska krama medarbetaren, och säger sedan som alla andra att detta var första barnet han skrivit till. Sedan springer han iväg med svansen mellan benen.

Jag menar snarare någon som nämnda "Kungsgäddan"/Malmberget #505 som är helt lugn och obrydd och dominerar samtalet fast det borde vara helt omöjligt i en sådan situation.

Kan ju lägga olika värderingar i "klara sig bäst". Jag tolkade det mer som bli bortglömd så fort som möjligt, att det slutar skrivas och att man får behålla jobb och relationer.

Kungsgäddan är ju en klass i sig och det går att argumentera för att han klarade sig bäst om man lägger andra värderingar i det.
Citera
2025-01-02, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bushbuck
Kan ju lägga olika värderingar i "klara sig bäst". Jag tolkade det mer som bli bortglömd så fort som möjligt, att det slutar skrivas och att man får behålla jobb och relationer.

Kungsgäddan är ju en klass i sig och det går att argumentera för att han klarade sig bäst om man lägger andra värderingar i det.

Fast just eftersom han var en sån "tryhard" med sitt brev etc. som bara gjorde att han känns extra obehaglig och manipulerande kanske gör att du ju trots allt minns honom.
Citera
2025-01-02, 06:00
Medlem
StigEngstroms avatar
Har inte 505 dessutom varit den gäddan som slagit på stridstrumman högst av alla efter konfrontationen, gått samman med andra publicerade gäddor och försöker ta sig an dumpen rättsligt?
Citera
2025-01-02, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Har inte 505 dessutom varit den gäddan som slagit på stridstrumman högst av alla efter konfrontationen, gått samman med andra publicerade gäddor och försöker ta sig an dumpen rättsligt?
Minns inte nr, men den stämning som är inlämnad är inte 505. Pågår även FU efter Bodströms polisanmälan. Enl egen utsago företräder han en rad gäddor.
Citera
2025-01-02, 07:56
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#545 är ju helt jävla galen. Tänder på 10-åringar? Bryr sig inte om att fjortonåringen blivit utnyttjad av sin farbror. Riktigt ruttet.
Inget snack om saken om denne galning. Har säkert mycket i bagaget. 545
Citera
2025-01-02, 07:57
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Han finns kvar på Facebook, men det är endast en bild på honom och inget mer. han är inte vän med vare sig sin fru eller sin snygga dotter på FB. Han kanske redan blivit lämnad vilket är föga förvånande.
Jag hittar ingen mer info kring honom.
Hoppas någon GRÄVer i detta och mer kring denne djävul. #545
Senast redigerad av Redivivus 2025-01-02 kl. 08:05.
Citera
2025-01-02, 08:04
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, fy fan vilken äcklig jävel. Man får ju hoppas på att det bara är fantasier det här med att han suttit och runkat för småtjejer på badhuset. Men hur fantiserar man ens om nåt sånt? Och hur kan man tro att ett 14-årigt incestoffer tycker att det är hett att höra om det där? Vad är det för jävla fel i huvudet?

Han ska vara en:

Tilltalsnamn: samma som racerföraren Peterson, fotbollsmålvakten Hellström och musikern Dio
Förnamn två: samma som "Hemlige A" som Patrik brukar prata om (karaktären i Trazan och Banarne)
Förnamn tre: samma som författaren Moberg som skrivit bl. a. Utvandrarna
Efternamn: samma som sossarnas partiledare Magdalena

Född: 1950+8, årets femte månad, dag 5+1

Stad: Huvudstaden, stationen efter Hornstull

Tack! Just vad jag letade efter. #545
Citera
2025-01-02, 08:08
Medlem
Ond.hickas avatar
Ibland tänker jag på #480 pandemoniumgäddan som blev plockad på Espresso House (eller dylikt) på Västerås station. Minns det förtjusta, skadeglada flabbandet från en ung kille i bakgrunden och hur han också genast började fippla med luren för att visa en polare (detta kan jag dock ha läst mellan raderna).

Jag tänker på den skadeglada grabben ibland. Drömmen att sitta med en fika på stationen och så stormar det in två arga människor med kameran lyft mot en gubbe som är kall av skräck, skrivandes VARFÖR SEXCHATTAR DU MED BARN? E DE OKAJ ATT SEXCHATTA MED BARN MENAR DU? Jag kan på riktigt inte tänka mig ett bättre tillfälle för skadeglädje.
Citera
2025-01-02, 08:08
Medlem
Redivivuss avatar
Gäddorna 538 och 545 var ännu några riktigt i överkant motbjudande svin.
Citera
2025-01-02, 08:13
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Ibland tänker jag på #480 pandemoniumgäddan som blev plockad på Espresso House (eller dylikt) på Västerås station. Minns det förtjusta, skadeglada flabbandet från en ung kille i bakgrunden och hur han också genast började fippla med luren för att visa en polare (detta kan jag dock ha läst mellan raderna).

Jag tänker på den skadeglada grabben ibland. Drömmen att sitta med en fika på stationen och så stormar det in två arga människor med kameran lyft mot en gubbe som är kall av skräck, skrivandes VARFÖR SEXCHATTAR DU MED BARN? E DE OKAJ ATT SEXCHATTA MED BARN MENAR DU? Jag kan på riktigt inte tänka mig ett bättre tillfälle för skadeglädje.
Man kan reagera så på att bli åsyna vittne till en konfrontation av gäddhelvetena eller så reagerar man som ortengrabbarna på Liljeholmen när den där baltiske lärargäddan fiskades upp. Där låg han risigt till, gubbdjäveln.

Detta är inget köttben åt pedokramarna med det här med "varför sexchattar du med buuarn?" och "vaurför haur jag din snopp i min telefåån?" är både komiskt och ganska tröttsamt uttjatat på samma gång.
Citera
2025-01-02, 09:27
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Man kan reagera så på att bli åsyna vittne till en konfrontation av gäddhelvetena eller så reagerar man som ortengrabbarna på Liljeholmen när den där baltiske lärargäddan fiskades upp. Där låg han risigt till, gubbdjäveln.
Oj, det har jag missat och hittar ingen info om. Kanske dåligt googlande men kan du skicka länk?
Citera
2025-01-02, 09:29
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, fy fan vilken äcklig jävel. Man får ju hoppas på att det bara är fantasier det här med att han suttit och runkat för småtjejer på badhuset. Men hur fantiserar man ens om nåt sånt? Och hur kan man tro att ett 14-årigt incestoffer tycker att det är hett att höra om det där? Vad är det för jävla fel i huvudet?

Han ska vara en:

Tilltalsnamn: samma som racerföraren Peterson, fotbollsmålvakten Hellström och musikern Dio
Förnamn två: samma som "Hemlige A" som Patrik brukar prata om (karaktären i Trazan och Banarne)
Förnamn tre: samma som författaren Moberg som skrivit bl. a. Utvandrarna
Efternamn: samma som sossarnas partiledare Magdalena

Född: 1950+8, årets femte månad, dag 5+1

Stad: Huvudstaden, stationen efter Hornstull

Det är ändå rätt många av äcklen som snackar om att småungar är så nyfikna och lite kåta kanske och gillar vad de ser, när gubben halar fram sin fula kuk och börjar äckla sig. Undrar om de tror det på riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in