Idag, 15:21
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Jag tycker dumpen borde chilla lite med fjortissnacket, det kan mycket väl vara så att en del gäddor genomskådar deras skrivstil.
Inga ungar skriver sådär längre, det var på gamla goa msn tiden.
Tips från coachen, inga barn använder vfr.
Gäddorna vill inte ha fjortisar, de vill ha en platonsk "fjortisens idé". Eller sin idé av fjortisen, i alla fall. Det finns väl ingen fjortonåring som aldrig onanerat, inte utvecklat könshår, beskriver sin klädstil rent allmänt som jeans eller leggings och tröja och är totalt bekväm och obrydd i sin egen kropp. Det är en väldigt lös skiss.
Citera
Idag, 15:24
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorgNThorg
Ja det handlar om att vilja tro att det är sant snarare än att veta det. Lite som att börja tro på konspirationsteorier. Hjärnan kan ställa det.
Tror faktiskt att det blir mer äkta för gäddorna för att fiskarna är så vaga. De kan projicera exakt vad som helst och känner att det är sant för, det finns ingenting som motsäger det. Då får de ju bekräftat att de har rätt och att det är sant hela tiden, eftersom ingenting någonsin tyder på något annat.
Citera
Idag, 15:30
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Gäddorna vill inte ha fjortisar, de vill ha en platonsk "fjortisens idé". Eller sin idé av fjortisen, i alla fall. Det finns väl ingen fjortonåring som aldrig onanerat, inte utvecklat könshår, beskriver sin klädstil rent allmänt som jeans eller leggings och tröja och är totalt bekväm och obrydd i sin egen kropp. Det är en väldigt lös skiss.
Ja jo men jag tror nog att en del potentiella gäddor genomskådar dumpens "vad fin du är hihi" och får en AIbild på en ung tjej söt som socker.
Citera
Idag, 15:35
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Ja jo men jag tror nog att en del potentiella gäddor genomskådar dumpens "vad fin du är hihi" och får en AIbild på en ung tjej söt som socker.
Det är nog snarare bilden som skrämmer bort gäddorna. Jag tycker också de borde ge bilderna lite halvdant smink, knubbig potatisnäsa, lite fuckade tänder eller vad det nu kan vara. Bara nånting.

Å andra sidan är ju barnen väldigt bra på filter nu för tiden.
Citera
Idag, 18:32
Medlem
https://dumpen.se/2025/01/19/john-m-staffanstorp-554/
Citera
Idag, 18:33
Medlem
vByL2CLis avatar
Vad tror ni, boys? Blir det bonanza-söndag idag eller? Känns som det var längesedan. Nu är iallafall PedTeacher online

Citera
Idag, 18:54
Medlem
Rashygiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larre67
https://dumpen.se/2025/01/19/john-m-staffanstorp-554/

Möjlig kandidat till självmordsligan. Kanske är för feg och får leva med skammen. En riktigt sjuk individ.
Citera
Idag, 18:58
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Vad fantastiskt att du som vet allt om alla, flickor, pojkar, män, kvinnor och hur de tänker, känner, deras motiv och hur de tolkar och navigerar världen, vilken tur vi har att just du är här och kan tala om för oss andra precis hur.folk och deras barn i den här och ja, kanske alla kulturer i hela världen, faktiskt tänker och känner. Vi som är så simpla att vi tror vi bara kan tala för oss själva och möjligen spekulöera utifrån vår ålder, kön och erfarenhet av ämnet.

Men visst, gäddperspektiv är välkomna i tråden.
Citera
Idag, 19:07
Medlem
#554 riktigt skevt tänningsmönster. Tända på kvinnor som tänder på barn.

Lär inte läsa den loggen...
Citera
Idag, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Vad tror ni, boys? Blir det bonanza-söndag idag eller? Känns som det var längesedan. Nu är iallafall PedTeacher online

Jag tror de gått över till en varannan dag. Men vi får se om de har något kvar i botten på frysen som de tinar upp och slänger ut.
Citera
Idag, 19:16
Medlem
Citat:
Det är nog snarare bilden som skrämmer bort gäddorna. Jag tycker också de borde ge bilderna lite halvdant smink, knubbig potatisnäsa, lite fuckade tänder eller vad det nu kan vara. Bara nånting.

Å andra sidan är ju barnen väldigt bra på filter nu för tiden.

Vet vi ens hur dumpens AI-barn ser ut? Jag har nog inte sett någon bild i loggarna. Har jag missat eller chattar du med dumpen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in