• 3489
  • 3889
  • 3939
  • 3988
  • 3989
  • 3990
  • 4039
2025-02-03, 19:07
Medlem
Fy fasen….den sista gäddan var för jävla vidrig 🤢
Vilken gris!
Sån chock för dem som har honom som chef 😩
Citera
2025-02-03, 19:16
Medlem
vByL2CLis avatar
Intressant konfrontation. Efter skandalpubliceringen av Pokalfabrikörsgäddan i Malmö, en person vars "brott" var att han chattat om ickesexuella grejer med en fiktiv 18+-åring, kommer nu nästa steg i Dumpen Media Group ABs race mot botten: gå fram till vanliga gubbar som sitter i bilar, stamma fram en ursäkt och sedan knäppa en doldakameranbild.

Stackars jävel säger jag bara. Han hade säkert glömt hela incidenten redan innan han kom hem till frugan och kommer väl få en jävla chock nu när hans bild skall användas för att håva in swish till Saras krognotor och parkeringsböter.

Det här var tamigfan den sämsta publiceringen i Dumpen Media Group ABs historia. De hycklar inte ens med att de luras längre utan tar bara random personer från gatan och påstår att de är gäddor.

Och var fan var Höjdhopparen?
Citera
2025-02-03, 19:19
Medlem
Graevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Intressant konfrontation. Efter skandalpubliceringen av Pokalfabrikörsgäddan i Malmö, en person vars "brott" var att han chattat om ickesexuella grejer med en fiktiv 18+-åring, kommer nu nästa steg i Dumpen Media Group ABs race mot botten: gå fram till vanliga gubbar som sitter i bilar, stamma fram en ursäkt och sedan knäppa en doldakameranbild.

Stackars jävel säger jag bara. Han hade säkert glömt hela incidenten redan innan han kom hem till frugan och kommer väl få en jävla chock nu när hans bild skall användas för att håva in swish till Saras krognotor och parkeringsböter.

Det här var tamigfan den sämsta publiceringen i Dumpen Media Group ABs historia. De hycklar inte ens med att de luras längre utan tar bara random personer från gatan och påstår att de är gäddor.

Läs inledning, loggar och lyssna på telefonsamtalet innan du skriver dumheter.
Citera
2025-02-03, 19:20
Medlem
Citat:

Vilken del av publiceringen har du läst?
Det var faktiskt rätt person. Sara trodde först att hon hade misstagit sig, men det var ett misstag som vem som helst kan göra. Jag rekommenderar att du läser hans riktigt vidriga chattloggar.
Citera
2025-02-03, 19:30
Medlem
vByL2CLis avatar
För Dumpen och deras påhejare, ryggdunkare och jasägare har det ju alltid betraktas som ett bevis för skuld när gäddor hellre velat avvika från platsen än att följa med till polisen för att "reda ut" saken. Den som har rent mjöl i påsen har inget att dölja, tycks Höjdhopparens devis ha varit.

Efter #561 får man ju viss förståelse för de män som gasat iväg så fort de fått syn på PoS. Om dumpens metoder inkluderar att hänga ut totalt slumpmässiga personer så betyder ju det att ingen går säker.

Vem blir nästa gädda att hängas ut? Det blir kanske du som blir #562. Just nu kan vad som helst hända.

Citera
2025-02-03, 19:33
Medlem
Bandoliers avatar
Här var Sara lite lam tycker jag.

Hon borde ha frågat honom varför han lade upp kukbild + bilder på sitt ansikte. OM han hade varit en pedofiljägare hade han väl knappast gjort så?
Citera
2025-02-03, 19:38
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mortill2
Nu är 561 uppe på Dumpen!! 😁

https://dumpen.se/2025/02/03/kinkyman-eskilstuna-561/

Vilken sjuk jävel och vilket monster. Förklaringen till varför han var på platsen fattar jag ingenting av
Säkerhetsklassat arbete... Fallhöjden är hög.
Citera
2025-02-03, 19:39
Medlem
BavarianBeetles avatar
Citat:

Om du lyssnar på samtalet hör du att det är samma person som i videon, som är personen i chatten som skickar kukbilder till ett barn.

Köper du på allvar att han tror att det finns mäniskor som lurar ut pedofiler för att sitta i bilen och runka åt dem? Och att han dessutom skulle tycka det är ett samhällsproblem? Och att han skulle simulera tusentals runkchattinlägg i stället för att helt enkelt stämma träff med de här bilrunkarna direkt? Och att han tar risken att publiceras på Dumpen för chansen att eventuellt få jävlas lite med de här bilrunkarna? Nej. Som vanligt handlar det om att han var så kåt att han sket i risken.
Citera
2025-02-03, 19:40
Citat:
För Dumpen och deras påhejare, ryggdunkare och jasägare har det ju alltid betraktas som ett bevis för skuld när gäddor hellre velat avvika från platsen än att följa med till polisen för att "reda ut" saken. Den som har rent mjöl i påsen har inget att dölja, tycks Höjdhopparens devis ha varit.

Efter #561 får man ju viss förståelse för de män som gasat iväg så fort de fått syn på PoS. Om dumpens metoder inkluderar att hänga ut totalt slumpmässiga personer så betyder ju det att ingen går säker.

Vem blir nästa gädda att hängas ut? Det blir kanske du som blir #562. Just nu kan vad som helst hända.

HAHAHA!!! Hejdlöst komisk bortförklaring som peddot #561 bjöd på i telefon.

Härligt hur han satt dit sig själv inför hela svenska folket som nu kommer att köra honom STENHÅRT I TVÅAN FÖR RESTEN AV LIVET. Ser inte heller ut som någon som har möjlighet att fly utomlands.

Drar nästan en handtralalala när jag tänker på hur framtiden kommer att vara för peddot/gäddan/ #561.
Citera
2025-02-03, 19:58
Medlem
MorgNThorgs avatar
Att han skulle locka ut personer som låtsas vara barn var nog fan den sämsta ursäkten hittills.

Och om så vore, varför börjar förolämpningarna hagla när konfrontationen har varit?
Nä, man måste vara lika korkad som en genomsnittlig gädda för att tycka att det var en bra bortförklaring.

Ska bli spännande att se vad han hade för jobb och vilken fallhöjd det är.

Så, ni som vet, in och 'rösta upp honom' på Mr Koll nu.
Citera
2025-02-03, 21:48
Medlem
hyssasess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Här var Sara lite lam tycker jag.

Hon borde ha frågat honom varför han lade upp kukbild + bilder på sitt ansikte. OM han hade varit en pedofiljägare hade han väl knappast gjort så?

Faktiskt! saknade det klassiska citatet

"Varför har jag din snopp i min telefon?"
Citera
2025-02-03, 22:06
Medlem
Vad hände här? Konfrontationen blev ingen konfrontation? Om han där var fel person, varför hängdes han ut?
Citera
  • 3489
  • 3889
  • 3939
  • 3988
  • 3989
  • 3990
  • 4039

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto