Idag, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
#564 är en hal en, och han gled lätt ur konfrontationen.

Som har noterats i tråden, känns det som om det är lite fallhöjd här. Det är skidresor flera gånger per år till Dalarna med bastu och spa, och "14-åringen" ska givetvis få följa med på spa med honom framöver, om hon vill. Enligt egen utsago residerande på gentrifierade Söder.

Språkbehandlingen är sådan, att misstanken om fallhöjd stärks. Det skulle inte förvåna mig om det är en akademiker, van att hantera sammankomster via text. Han skriver med fiskaren som vore det planering av ett möte med en kollega eller kund: "Vill redan nu förklara att om..."; "Givetvis efter att vi har diskuterat innan och kommit överens om..."; "Du har om jag har förstått det rätt..."

Den smått formella stilen är bara en sida av vad jag uppfattar som en självsäker person, bekväm med att hålla kontakt med främlingar, eller människor i största allmänhet ("Det ska kännas lite pirrigt").

En annan sida är det bedrägliga lugn han försöker ingjuta i barnet med otaliga mysformuleringar: "Jag ser det som en ära att..."; "Viktigt för mig att du känner dig trygg och bekväm"; "...bra med samtal som skapa trygghet och tillit"; "Vi tar det i lugn och ro"; "Kommer vara så lyhörd inför dig".

Ändå är det en förhållandevis kort dialog, i vilken han driver på för att raskt få till en fysisk träff. "Pappa" ska minsann lära jäntungen att få orgasm och ett porträtt av mjölkmannen åker med av bara farten.

564:an framträder som en person som tämligen fritt och bekymmerslöst seglar genom tillvaron. Väl i hamn efter arbetsdagens slut bekommer det honom icke, att olagligt kött står på menyn, redo i hans ögon att förtäras och hon är väl också "sugen på att smaka?".

Sedan är det ett par saker jag har funderat på. Den ena gäller hur oförsiktiga gäddorna är, även i deras egen värld. De förstår bevisligen inte att det är extremt riskfyllt att ragga upp en random fjortis och ha sex.

De är inte så anonyma som de tror, om väl polisen får nys om det inträffade - och den risken är överhängande. Barnet säger något, föräldrar upptäcker något och så är cirkusen i gång med anmälan, utredning och identifiering.

Den andra saken gäller att det inte sällan påstås att Dumpens scenario är orealistiskt vad gäller fysisk träff och det kan jag förstå, när fiskaren är så överdrivet villig bland varselvästar och pösmagar. Men något som är realistiskt är situationer med digital/distanssex. Det visar många domar. #564 skriver:

"Uppgift innan du somnar. Smek dig själv ömsom hårt ömsom mjukt".

I en situation med ett verkligt barn som agerar i enlighet med den uppmaningen, är det också fråga om våldtäkt mot barn och om barnet inte gör så, är det brottsligt försök.

Mysdialogen är en skarp kontrast till att han slår bort Dumpens kamera, ett beteende som tyder på aggression och avsaknad av impulskontroll, ingen trevlig kombo.
Citera
Idag, 07:26
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorgNThorg
Sökte nyss upp vår inneboende statistiker, Hassan.
Har 225 varit reggad som avliden länge? Mindes inte denne från listan sen tidigare. Det var en slemmig fan. Nåja, han får anses ha bestraffat sig själv precis lagom mycket...

Och varför är Hassan avstängd? Kommer man tillbaka till FB från en avstängning?

#225 ska ha avlidit i juni 2023. Så ja, det var ett tag sen.
Citera
Idag, 07:28
Medlem
När gäddan skriver "Uppgift. Smek dig själv" känns han som en lärare som delar ut nån jäkla "läxa", men det är nog falskt alarm, för då hade väl Dumpen kallat honom för något med typ "magister: 🤔
Citera
Idag, 07:42
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Mysdialogen är en skarp kontrast till att han slår bort Dumpens kamera, ett beteende som tyder på aggression och avsaknad av impulskontroll, ingen trevlig kombo.
"40 år gammal."

Där drog han fan av uppemot 20 år!
Citera
Idag, 08:37
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graev
Den dröjer då de hade ett danskt tv-team med sig under konfrontationen och de väntar med publiceringen tills de sänt reportaget på TV.

Tackar för svar.
De gånger jag minns att externa aktörer har varit med är

Han i Sädertälje, som hade haft en stroke ( tror det var ett DN team med då )
RikkiRomromain någonting - Då stod det väl ett team i bakgrunden vill jag minnas ?
Den skånske vaktmästaren i Ängelholm - samma där - ett team i bakgrunden.

Minns dessvärre inte Gäddnumrena.
Citera
Idag, 08:55
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Har 225 varit reggad som avliden länge? Mindes inte denne från listan sen tidigare. Det var en slemmig fan. Nåja, han får anses ha bestraffat sig själv precis lagom mycket...

Jag tänkte på #564, senaste gäddan.

Men trevligt om pojkgubben #225 offat sig, fler gäddor borde välja den hedersamma lösningen.

Hoppas Hassan von kommer tillbaka, senast jag såg honom var i tråden om Örebro. Men det brukar vars nån månads avstängning, sen är han nog aktiv igen?
Citera
Idag, 08:58
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Tackar för svar.
De gånger jag minns att externa aktörer har varit med är

Han i Sädertälje, som hade haft en stroke ( tror det var ett DN team med då )
RikkiRomromain någonting - Då stod det väl ett team i bakgrunden vill jag minnas ?
Den skånske vaktmästaren i Ängelholm - samma där - ett team i bakgrunden.

Minns dessvärre inte Gäddnumrena.

Sen var ”den skalliga swish-journalisten från gbg” med en eller två gånger.
Citera
Idag, 09:07
Medlem
Graevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan441000
Var hittar man det? När jag går ut på Telegram och söker på " Gräv" så hittar jag inget...

Testa googla i stället, Telegram har ingen vidare sökfunktion. Min signatur funkar också.
Citera
Idag, 09:59
Medlem
Citat:

Hassan fick en månad så han kommer nog tillbaka.
Tyvärr försvann ju möjligheten att kika i hans statistik men jag tror att det ska gå att söka på hans inlägg i tråden för att se statistik.

225 hade den goda smaken att kasta i handduken kort efter att han fick sig själv publicerad på Dumpen.
Vet inte exakta datum men tror han blev publicerad 230507 och registrerades som avliden redan 20/21 samma månad
Citera
Idag, 10:15
Medlem
Citat:
När gäddan skriver "Uppgift. Smek dig själv" känns han som en lärare som delar ut nån jäkla "läxa", men det är nog falskt alarm, för då hade väl Dumpen kallat honom för något med typ "magister: 🤔

De hade väl inte identiteten på honom när de publicerade och kan då inte heller veta vad han arbetar med.
Citera
Idag, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarapatrioten
De hade väl inte identiteten på honom när de publicerade och kan då inte heller veta vad han arbetar med.

Har förstått det nu.

Är det begynnande fronrallobsdemens på de här gubbarna eller vad händer? De ska snart gå i pension och har bra jobb, men då ska det sexchattas med barn, köpas horor och fans moster. Man trodde ju att folk blir klokare med åren?!
Citera
Idag, 10:37
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Har förstått det nu.

Är det begynnande fronrallobsdemens på de här gubbarna eller vad händer? De ska snart gå i pension och har bra jobb, men då ska det sexchattas med barn, köpas horor och fans moster. Man trodde ju att folk blir klokare med åren?!
Ja faktiskt. Jag börjar undra om det är ens kan kallas sexualdrift, utan mer nån sorts frustration, som gör att man raserar livet med detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in