2025-02-16, 08:23
Medlem
Ennå en tjackpundare med gul varseljacka,
Citera
2025-02-16, 09:16
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leuraedinez
Jag råkade äta min efterlängtade thaimat nu såhär sent... SAMTIDIGT som jag råkade se videon på den senaste gäddan. Jag spottade ut maten direkt och tappat aptiten fan då.
Thailand. Har du skevt tändningsmönster eller?

Men allvarligt, D*mpen är annars så jävla bra på att blurra både assistenter och förbipasserande. Nog fan kunde de skänkt oss dumpers en tanke och blurrat även sånt äckligt så att vi kan få äta vår nummer fyra med kyckling utan att spy.

Citat:
Ursprungligen postat av mortill2
Vi saknar vår käre Hassan här i tråden.

Vilken 🌟 han är. Må han komma tillbaka snart!!
Håller med. Må han vila i frid.

Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
Dom hittade en avliden människa på en sjö i mullsjö som heter mullsjön i morse.
Med tanke på de nya hårda reglerna här i tråden skulle jag råda dig att inte skriva ut bostadsort utan ordäntlig maskering.

On topic: håller tummarna för att H*ssans lista över avlidna utökats med #565.

Citera
2025-02-16, 10:02
Medlem
Rekas avatar
När schabbigare gäddor med mikropenis, smällfet, svårt härjat ansikte, och varseljacka, har jag alltid tänkt att det finns inte en chans i världsrymden att de kan få till en dejt IRL som leder till herdestund med en underårig.
Men hej vad fel jag hade. Vet inte mycket om BO men hon bör ha varit rejält trasig i själen om förstahandsvalet att förlora oskulden till var 566.

Iggesund är ju en liten ort. En normal person hade flytt byn, men 566 verkade inte ett dugg nojig vid konfrontationen. Han ville ju mycket hellre få bekräftat att Patrik har hoppat höjdhopp
Citera
2025-02-16, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
När schabbigare gäddor med mikropenis, smällfet, svårt härjat ansikte, och varseljacka, har jag alltid tänkt att det finns inte en chans i världsrymden att de kan få till en dejt IRL som leder till herdestund med en underårig.
Men hej vad fel jag hade. Vet inte mycket om BO men hon bör ha varit rejält trasig i själen om förstahandsvalet att förlora oskulden till var 566.

Iggesund är ju en liten ort. En normal person hade flytt byn, men 566 verkade inte ett dugg nojig vid konfrontationen. Han ville ju mycket hellre få bekräftat att Patrik har hoppat höjdhopp

Det ändrar sig nog när han inser vad höjdhopparen sysslar med nu för tiden och vilket genomslag det har. Då kommer nog nojjan.
Citera
2025-02-16, 10:49
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka

Hans fru och vuxna barn måste vara stolta...
Citera
2025-02-16, 11:10
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Thailand. Har du skevt tändningsmönster eller?

Men allvarligt, D*mpen är annars så jävla bra på att blurra både assistenter och förbipasserande. Nog fan kunde de skänkt oss dumpers en tanke och blurrat även sånt äckligt så att vi kan få äta vår nummer fyra med kyckling utan att spy.

Håller med. Må han vila i frid.

Med tanke på de nya hårda reglerna här i tråden skulle jag råda dig att inte skriva ut bostadsort utan ordäntlig maskering.

On topic: håller tummarna för att H*ssans lista över avlidna utökats med #565.

Oops ngt jag missade. Mullsjo...eller shitlake på engelska.
Är detta enligt regelverket?

Någon som har lust att pm:a om info ang #565
Citera
2025-02-16, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eddgbg
Ennå en tjackpundare med gul varseljacka,

Tror nog det är mer Koskenkorva än fultjack på hans kalas
Citera
2025-02-16, 11:31
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Nu kom jag på var jag sett 566 tidigare: Bootstrap Bill i Pirates of the Caribbean.
Citera
2025-02-16, 11:33
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Oops ngt jag missade. Mullsjo...eller shitlake på engelska.
Är detta enligt regelverket?
Ja. Shitlake är godkänt enligt de nya, hårda, reglerna.
Citat:
Någon som har lust att pm:a om info ang #565
Tänk också på att inte posta gäddnummer utan maskering. Skriv hellre #564+1 eller något sånt.
Citera
2025-02-16, 14:07
Medlem
Sveppss avatar
Fy fan, #566 ser ut som självaste döden.

Hur var det med 565, förstår att man inte håller på med rebusar längre…✉️
Citera
2025-02-16, 15:14
Medlem
”Spetälskegäddan”
Citera
2025-02-16, 17:24
Medlem
MudOvens avatar
Finnjäveln #566

Ha ha ja vad fan ska man säga. Ser riktigt sliten och rutten ut för sin ålder, "cool" bild när han röker i bilen samt fejkbild på sin kuk. Bara att ta en titt på hans hand/fingrar på kukbilden så ser man snabbt att han kuk inte är så stor och grov som han vill att den ska framstå på bilden.
Bara att se bilderna på honom får mig att tänka på att han luktar gammal fylla, askkopp och svett

Läste även domen och är lite kluven där.
Varför anmäler fjortisen honom när hon frivilligt har gått med på sex? Och att sen att välja att bli av med oskulden med ett gammalt lik som finnen är för mig ett mysterium. Han har ju inte knullat henne mot sin vilja så våldtäkt hade jag inte velat kalla det, samlag med minderårig är väl mer passande?
Sen så är ju han ett jävla pervo som tänder på småungar och verkar dessutom ha ett rykte på den lokala skolan att vara peddo.
Men sen varför anmälde fjortisen honom när hon gått med på det? Jag skiter fullständigt i vad folk skriver om att det är olagligt att ha sex med någon under 15 för det är jag medveten om MEN när hon går med på det frivilligt och dessutom flera gånger.

Jag får bilden av en borderlinebrud som man ska akta sig för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in