• 3
  • 4
2023-02-05, 10:44
Medlem
Kameror, är inte det lite halvbögigt? Sätt upp en satellit istället så kan man inte ens skita i fred.
Citera
2023-02-05, 11:24
Medlem
BlueBarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.W.I.M
Lite off topic men tycker att vi borde ha drönare som åker längs vägarna och håller koll på trafiken också. Folk kör fan värre och värre för varje år

en "Mittfilsdrönare" som automatbötfäller just "mittfilsdrönare" vore ju guld...... however den kommer säkert bara ge sig på de som kör 2 km/h över gränsen
Citera
2023-02-05, 14:25
Avstängd
De har kört med drönare i åratal i Malmö.

Medierna är verkligen stockholmsfixerade. Händer det inte på Södermalm så händer det inte alls.
Citera
2023-02-05, 15:08
Avstängd
Svenska regeringen bygger upp en polisstat och slåss med väderkvarnar. Danska regeringen utvisar kriminella och deras klaner ty de vet att det är det enda som fungerar. Tom fängelse är menlöst.
Citera
2023-02-05, 23:32
Avstängd
2aFrukostens avatar
Gav det nå resultat då?
Citera
2023-02-28, 21:49
Medlem
sodermalm12s avatar
Varför bara till den 31 maj?
Citera
2023-03-04, 02:37
Medlem
DinKurdias avatar
Senast redigerad av DinKurdia 2023-03-04 kl. 03:18.
Citera
2023-04-10, 19:14
Medlem
JointFimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StormuftinMagda
Staten importerar kriminella utlänningar som står för utvecklingen.
Då skriker Svennecucken i stugan.
Inför ett övervakningssamhälle!
Sätt in soldater och militariserad polis på gatan!
Mindre yttrandefrihet!
Medlemskap i Nato!
Mindre pengar i plånboken!
Oppress me daddy!
Svenskar är ett cuck folk. Det krävs ett krig i Sverige för att svenskar ska man up.
Citera
2023-09-27, 21:29
Medlem
Jag bor mellan två ghetton och brukar se polisens drönare flyga förbi varje dag. Jag är ganska säker på att de använder DJI Matrice 200 serien. De senaste dagarna har jag dock sett en väldigt stor drönare flyga förbi på ganska låg höjd i jämförelse med de andra mindre drönarna. Jag uppskattar att drönaren är runt två meter bred. I mitten av drönaren så var det en ramp med vita lampor som lyste rakt ner. I övrigt så var det de sedvanliga gröna och röda positionsljusen på varsin sida.

Är det någon som vet vad det rör sig om för drönare? Jag bor nära ett militärt skyddsområde, så det kan också röra sig om en militär drönare.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in