Citat:
Ursprungligen postat av
Der_Richter
Om du hade slutat hänga med dina incel-vänner på 4chan och skaffat dig utbildning istället så hade du insett vilket totalt efterblivet jävla nonsens ditt inlägg är.
Heh, så där reagerade jag också när mina kompisar sade åt mig att porr var skadligt.
I princip alla som har varit porrberoende som har bestämt sig för att sluta titta på porr rapporterar att deras prolaktinnivåer är skyhöga och testosteronnivåerna i botten. Detta trots att de inte har tittat på porr på flera veckor. För många dröjer det upp till 6-7 månader innan nivåerna hamnar där de ska vara igen. Väldigt normalt
Jag var själv beroende av porr när jag var mellan 14-20. När jag väl bestämde mig för att sluta titta på porr så förstod jag verkligen hur farligt det var. Det dröjde över ett halvår innan jag började må bra igen. Innan mina "utsättningssymtom" försvann. Japp, du läste rätt.
UTSÄTTNINGSSYMTOM. Väldigt normalt
Detta får alla som slutar titta på porr. Ju längre du har varit beroende desto värre är utsättningssymtomen.
Det är bara att läsa här:
https://forum.nofap.com/index.php
Jag undrar om det verkligen är en slump att porrindustrin till 95% styrs av den evige juden. De försöker bryta ned oss på alla möjliga sätt.