• 1
  • 2
2006-07-23, 02:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK

Det som verkligen irriterar Nabila r att svensk-svenskarna inte vntade till sist med att ka.

Vad anser ni?

Att hon r en rasistisk attentionwhore som vill bli positiv srbehandlad samt ser ner p svensk-svenskar.

Otroligt rlig individ. Spotta p henne nr ni ser henne.
Citera
2006-07-23, 02:47
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Det som verkligen irriterar Nabila r att svensk-svenskarna inte vntade till sist med att ka.

Vad anser ni?
Jag anser att den hr rabiata rdingen r en sk. gnllblatte. Allts en blatte som har som strsta hobby att hitta fel p svenskar och Sverige och klaga p oss.

Sjlvklart s skulle hon ha lmnats kvar i Libanon. S fr vi se hur hon klarar sig dr...

Fast det kanske gr att kra gnllblatte-stilen och brja krva en massa saker av libanesiska staten?
Citera
2006-07-23, 08:46
Medlem
Erzengels avatar
I Sverige e det helt legalt fr frsta andra tredje fjrde hundrade klassens invandrare att klaga p Sverige och vilja frbjuda vr flagga, vr nationalsng och allt som klassas som svenskt, fr det e helt PK. Fr den som sger emot som offentlig person och menar uttryckligen att man fan fr ta seden dit man kommer. Lr hamna i en frysbox som kommer gra kylan i filmen Day after tomorrow till rena vrmebljan.
Citera
2006-07-23, 17:04
Medlem
MoLoKs avatar
Verkar som om fler och fler brjar f nog p gnllrapporteringen:

http://aftonbladet.se/vss/nyheter/st...861088,00.html
Citera
2006-07-23, 17:19
Medlem
Vobblers avatar
Vad frvntar ni er? Dessa "flyktingar" har ftt arslet torkat sen de kom till Sverige, och det r vl sjlvklart att de frvntar sig samma behandling nu nr de ska "hem".

Sverige r fantastiskt.
Citera
2006-07-23, 18:27
Medlem
Hans Castorps avatar
Sluta nu gnlla p kravmaskinerna! Njut istllet av evakueringen, fr det r ni som betalar.

Det r ju vi som lrt dessa i Svedla boende libaneser att de kan bete sig precis hur grisigt som helst och komma undan med. Vi har att skrda vad vi stt.
Citera
2006-07-23, 18:30
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hans Castorp
Sluta nu gnlla p kravmaskinerna! Njut istllet av evakueringen, fr det r ni som betalar.

Det r ju vi som lrt dessa i Svedla boende libaneser att de kan bete sig precis hur grisigt som helst och komma undan med. Vi har att skrda vad vi stt.
Vad vi? Det r ni rdingar som fr njuta av det hr. Inte vi.
Citera
2006-07-24, 17:48
Medlem
johnny_viciouss avatar
Tv OT-inlgg raderade, och trden flyttas frn Medier och Journalistik till Politik Utrikes.

//Mod
Citera
2006-07-24, 18:36
Medlem
Inte frsta gngen hon har slngt runt med rasist stmpeln.
Citat frn Nabila Abdul Fattah i en kronik hon skrev fr 2 r sen:

Citat:
Tnk om jag bara r nojig. Tro att folk r rasister bara fr att jag har snor i nsan, och jag luktar illa och jag r ful.

Hon r tydligen allvarligt psyksjuk

Klla:
http://www.effekt.rb.se/vardagsrasis...htm?flash=true
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in